بریده‌های کتاب سنجاب‌های لهستانی
کتاب سنجاب‌های لهستانی اثر محمدعلی جعفری

کتاب سنجاب‌های لهستانی

امتیاز:
۳.۵از ۱۵ رأی
۳٫۵
(۱۵)
روزهایی که باید رأی بدهیم و افراد اصلح را انتخاب کنیم پزِ روشنفکریِ رأی نمی‌دهم سرمی‌دهیم یا در بهترین حالت، سراغ کسانی می‌رویم که شعارهای عوام‌فریبانه می‌دهند. وقتی با نتایجش روبه‌رو می‌شویم فقط دیگران را مقصر می‌دانیم.
هفتصد و چهل و نه
«ربطی به انقلاب نداره، این نتیجهٔ انتخابی بود که سال ۹۶ کردیم!»
هفتصد و چهل و نه
چرا ما ایرانی‌ها هر وقت یک‌طوری می‌شود به جای فرار می‌ایستیم به تماشا. به نظر من انگار مربوط می‌شود به آن احساس امنیتی که در ما ته‌نشین شده. سنجاب‌های لهستان هم از بس همیشه در امنیت بوده‌اند و کسی کاری به کارشان نداشته، ایرانی هم که ببینند فرار نمی‌کنند. حالا ما هم خیالمان راحت است تا وقتی این پلیس‌های خفن اینجا ایستاده‌اند، این آتش‌زده‌ها کاری با ما ندارند.
saghar
آخه شما بوگو. همون گلابیای برجام که بمون دادن بَسِّمون نبود؟ آخه این بلای آسمونی چی‌چی بود که رو سر مردم هوار کردند؟!
هفتصد و چهل و نه
من هم می‌خواستم جای آن‌ها باشم ولی فریادم پس‌گرفتن رأیم باشد. فریادم اعتراض به خنده‌های منتخبم باشد.
ایلیا
از بین پاسدارهای لباس سبز، یک نفر به چشمم آشنا آمد. همسایهٔ چند خانه آن‌طرف‌ترمان بود. انگار که آب ریخته باشند روی آتش درونم. دل را زدم به دریا و کلید را نشانش دادم و ماجرا را گفتم. دستی روی چشمش گذاشت و کلید را گرفت. دلم کمی از بابت ماشین آرام گرفت.
کاربر ۳۵۱۴۱۱۸
روزهایی که باید رأی بدهیم و افراد اصلح را انتخاب کنیم پزِ روشنفکریِ رأی نمی‌دهم سرمی‌دهیم یا در بهترین حالت، سراغ کسانی می‌رویم که شعارهای عوام‌فریبانه می‌دهند. وقتی با نتایجش روبه‌رو می‌شویم فقط دیگران را مقصر می‌دانیم. تک‌تک ما به‌خاطر اتفاقاتی که می‌افتد مسئولیم.
saghar

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

صفحه قبل
۱
صفحه بعد