بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بازداشتگاه صورتی | طاقچه
کتاب بازداشتگاه صورتی اثر آدام آلتر

بریده‌هایی از کتاب بازداشتگاه صورتی

۳٫۶
(۴۹)
معصومیت کودکان از خالص‌ترین نمادهای شفافیت اخلاقی است.
محسن
بازیکنان خبره از حضور دیگران انرژی گرفتند، ولی حضور همان افراد برای بازیکنان ضعیف عذاب‌آور بود. به طریقی مشابه، نویسندگان و محصلین اقرار می‌کنند که، وقتی آدم دارد جمله‌ای پیچیده را ساده می‌کند یا مشغول حل یک مسئلهٔ سخت ریاضی است، هیچ‌چیزی به اندازهٔ چپ‌چپ نگاه‌کردن یک نویسنده یا یک معلم تمرکز آدم را بر هم نمی‌زند.
محسن
پژوهشگران دریافته‌اند که همهمهٔ دائمی زندگی روزانه خلاقیت و یادگیری را تضعیف می‌کند و روند پیشرفت تحصیلی را کُند می‌سازد
محسن
سوای از افسردگی، که افرادی که به اجبار منزوی می‌گردند دچارش می‌شوند، عامل دیگر این است که وقتی ما قادر نباشیم تفسیر خودمان از دنیا را با تفسیر دیگران از دنیا تطبیق دهیم، به‌طور معمول حس واقعیت را از دست می‌دهیم.
محسن
افراد زمانی‌که روی یک کودک نیازمند تمرکز می‌کنند پول بیشتری بابت امور خیریه می‌دهند تا زمانی‌که روی نیازِ ازپادرآورندهٔ میلیون‌ها کودکِ گرسنه: صَرف انرژی ذهنی و عاطفی برای هدفی محدود بسیار آسان‌تر و مقبول‌تر است تا اینکه انرژی‌مان را صَرف هدفی چنان گسترده بکنیم که تقریباً نتوانیم هیچ دردی را از آن دوا کنیم.
محسن
در نظر غربی‌ها مؤلفهٔ فردْ بزرگ‌تر جلوه می‌کند و در نظر شرقی‌ها مؤلفهٔ جمعْ وزن بیشتری دارد.
محسن
آدم‌ها وقتی سرعت و قدرتشان در جمع اندازه‌گیری می‌شود اغلب سریع‌تر و قوی‌تر عمل می‌کنند تا وقتی‌که این اندازه‌گیری در تنهایی انجام می‌شود.
محسن
سربازانی که به جبههٔ جنگ می‌روند هیچ‌چیزی را بیشتر از عکس معشوق عزیز نمی‌دارند و تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که کار این افراد، که در خلال سختی‌ها به این قبیل عکس‌ها خیره می‌شوند، عملی معقول است.
محسن
در ژاپن، درمانگران از دیرباز مزایای طبیعت‌درمانی را در بوق‌وکرنا کرده‌اند. آن‌ها متوجه شده‌اند که نوع‌انسان ۹۹.۹ درصد از تاریخ خود را در محیط‌های طبیعی زیسته است. شیوهٔ ژاپنی طبیعت‌درمانی شینرین-یوکو یا حمام جنگلی نام دارد که به موجب آن بیمار باید در دوره‌های طولانی در مناطق جنگلی راه برود و رایحه‌های بیشه‌زار را، که مکمل فضای جنگلی است، استنشاق کند.
محسن
سطح تستوسترون اسکیت‌بازهایی که در حضور دختر جذاب حرکات خود را اجرا کرده بودند به‌طرز نمایانی بالاتر بود و، هر چه این سطح بالاتر باشد، احتمال بروز رفتار پرخطر در مردان بیشتر می‌شود.
محسن

حجم

۶۴۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

حجم

۶۴۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

قیمت:
۷۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۸صفحه بعد