بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب از صفر به یک | طاقچه
کتاب از صفر به یک اثر پیتر تیل

بریده‌هایی از کتاب از صفر به یک

امتیاز:
۳.۳از ۱۵ رأی
۳٫۳
(۱۵)
تقسیم جهان به کشورهای توسعه‌یافته و در حال توسعه این معنی را در دل خود دارد که دنیای «توسعه‌یافته» به هرآنچه باید دست می‌یافته، دست یافته است و حال نوبت کشورهای فقیرتر است که خودشان را به این قافله برسانند.
M.Taha
نامتعارف‌ترین کار، شنا کردن برخلاف جهت رودخانه نیست بلکه عقل‌مان را دست دیگران ندادن است.
کاربر ۲۱۸۲۰۸۳
در سازمان‌های بسیار ناکارآمد، برای پیشرفت شغلی تظاهر به سرانجام رساندن کار نسبت به انجام واقعی آن، راهبرد بهتری است (اگر چنین رویه‌ای در شرکت‌تان حاکم است بهتر است همین حالا استعفا دهید).
M.Taha
اولین گام برای تفکر صحیح، شک کردن به دانسته‌هایمان دربارهٔ گذشته است.
M.Taha
در دانشکده، دانشجویان نمونه با وسواس تمام آینده خود را با مجموعه‌ای از مهارت‌های به‌دردنخور و عجیب‌وغریب تضمین می‌کنند. همهٔ دانشگاه‌ها به‌دنبال «افراد برتر» هستند و کاتالوگ‌های درسی ۱۰۰ صفحه‌ای که براساس حروف الفبا تهیه شده‌اند به شما اطمینان می‌دهند که «مادامی که هر کاری را به نحو احسن انجام می‌دهید، مهم نیست چه کاری انجام می‌دهید». این کذب محض است. خیلی مهم است چه کاری انجام می‌دهید. توجه‌تان باید فقط به کاری باشد که در آن شایستگی دارید، ولی قبل از آن باید در این باره که آیا این کار در آینده ارزش‌آفرین است یا خیر، خوب فکر کنید.
Mr. Silence
«چه حقیقت مهمی رو قبول داری که خیلی‌ها قبولش ندارن؟»
mh.ranjbari
اگر می‌خواهید ارزش ماندگار خلق و برای خود سهمی از آن داشته باشید، کسب‌وکارهایی که وجه تمایز ندارند، ایجاد نکنید.
moham.madamin
گسترش روش‌های قدیمی ثروت‌آفرینی به اقصی نقاط جهان، به ویرانی و نه به ثروت منجر می‌شود. در جهانی که با کمبود منابع روبه‌روست، جهانی‌شدن بدون فناوری جدید، ناپایدار است.
M.Taha
«چه حقیقت مهمی رو قبول داری که خیلی‌ها قبولش ندارن؟»
محمد مهدی رهبری
ساخت انحصار ترکیب برند، مقیاس تولید، اثر شبکه‌ای و فناوری می‌تواند به انحصار ختم شود، ولی برای عملیاتی شدن این ترکیب باید بازارتان را به دقت انتخاب کنید و سپس به‌طور هدف‌مند فعالیت‌تان را به بازارهای دیگر گسترش دهید.
کاربر ۴۴۲۴۲۰۲

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۷۳,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد