بریده‌های کتاب اَبَرجاذب
کتاب اَبَرجاذب اثر گابریل برنستین

کتاب اَبَرجاذب

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۱۲ رأی
۳٫۳
(۱۲)
«شما چیزی را که می‌خواهید جذب نمی‌کنید، چیزی را که هستید جذب می‌کنید.»
گنگ خواب دیده
درحقیقت، لحظه‌ای که نتیجه را رها می‌کنیم، به جهان اجازه می‌دهیم تا حمایتمان کند. ما فقط رها می‌کنیم و می‌پذیریم.
گنگ خواب دیده
سریع‌ترین راه برای خارج‌شدن از انرژی فقدان بخشش است. هر روز از خودتان بپرسید: «چگونه می‌توانم خدمت کنم؟»
کاربر ۱۵۲۲۰۲۰
دیپاک در قسمتی از حرف‌هایش گفت: «وقتی به‌دلیل خاصی خوش‌حالین، درواقع هنوز ناراحتین، چون اون دلیل ممکنه تا فردا ازتون گرفته بشه.» حرف‌های او به من یادآوری کردند که وقتی روی چیزی که به آن نیاز داریم تمرکز می‌کنیم، ایمانمان را به جهان تضعیف می‌کنیم.
محمد شیرازی
اگر ایمانتان را از دست داده‌اید، به این داستان فکر کنید و به یاد بیاورید همیشه زمان‌بندی و نقشه‌ای بالاتر از نقشهٔ خودتان وجود دارد.
Nastaran M
عمیقاً به حال دعا فرورفتم و برای جامعه‌ام روشنایی فرستادم. برایشان دعا کردم که آرامش فکری، سلامتی و شادی داشته باشند و بیداری معنوی‌شان را به دست بیاورند.
کاربر ۱۵۲۲۰۲۰
دوره‌ای در معجزات می‌گوید: «تنها کسانی‌که از نتیجه مطمئن‌اند می‌توانند صبر کنند. و بدون نگرانی صبر می‌کنند.»
f.tehrani1990
وقتی به آنچه شخص دیگری دارد حسادت می‌کنید یا وقتی کسی را به‌دلیل داشتن چیزی بهتر از خودتان می‌بینید، ارتعاشات پرانرژی‌تان را کاهش می‌دهید. این احساسات مقایسه و قضاوت باعث می‌شوند در فرکانس پایینی ارتعاش داشته باشیم و چیزی که می‌خواستیم را دفع کنیم.
گنگ خواب دیده
این جهان جهانِ «گوناگونی» است و گوناگونی یعنی به‌اندازهٔ همه هست و انرژی منبع پاسخ‌گوی همه خواهد بود. فقط در ذهنیت کمبودباور شماست که باور دارید منابع محدودی‌اند که باید سرشان بجنگید. منابعی که می‌خواهید استفاده کنید، نامحدودند و توانایی شما برای دستیابی به آنچه به آن تمایل دارید، به آن معناست که جهان این توانایی را دارد که آن را بدون هیچ استثنایی در اختیارتان قرار دهد. هیچ استثنایی وجود ندارد. هماهنگی با عشق را حفظ کنید تا ازطریق آن دریافت کنید.
کاربر ۱۵۲۲۰۲۰
وسواس فکری روی نتیجهٔ خاصی که می‌خواهیم باعث می‌شود برای به‌دست‌آوردنش مبارزه کنیم و رنج بکشیم. تا وقتی به آن هدف دست نیافته باشیم، اجازهٔ داشتن احساس شادی، رضایت یا آرامش را به خود نمی‌دهیم. حتی اگر به آن هدف برسیم، بلافاصله روی کار دیگری متمرکز می‌شویم. زندگی براساس رسیدن به دستاوردهای متعدد، یک نوع الگوی اعتیاد است که ما را از لذت‌بردن حقیقی از غنای زندگی بازمی‌دارد.
کاربر ۱۵۲۲۰۲۰

حجم

۱۹۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۱۹۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد