بریده‌های کتاب نیمه‌ی تاریک وجود (خلاصه کتاب)
کتاب نیمه‌ی تاریک وجود (خلاصه کتاب) اثر دبی فورد

کتاب نیمه‌ی تاریک وجود (خلاصه کتاب)

۳٫۷
(۴۶)
درد می‌تواند بزرگترین آموزگار در زندگی ما باشد.
houra
در هر لحظه کائنات در تلاش هستند تا ما ابعاد وجودی خودمان را کشف کنیم و با آن همراه شویم.
houra
گذشته هر چقدر هم که تاریک باشد باید آن را بپذیریم و در آغوش بگیریم، در این صورت روشنایی را درک خواهیم کرد. مطمئن باشید در هر حادثه‌ای خواست نیک پروردگار نهفته است، این ما هستیم که انتخاب می‌کنیم چه چیزی را ببینیم.
f.m
هدف از آفرینش انسان این است که تمام جهان را به همراه خوبی‌ها و بدی‌هایش درون خود داشته باشد. به همین دلیل باید به انسانیت خویش اجازه دهیم جهانی شود، خود را بروز دهد تا بتوانیم آن چه را که شایسته خودمان است را دریافت کنیم.
f.m
زمانی تغییر می‌کنید که اولین قدم برای شکستن دیوار سایه‌ها را بردارید.
امیررضا احمدی نژاد
بخش مهمی از شکست‌های ما در زندگی به خاطر انکار اتفاق می‌افتد. ما انکار می‌کنیم که گاهی می‌ترسیم، انکار می‌کنیم که گاهی خسته می‌شویم و نیاز داریم هیچ کاری انجام ندهیم. با انکار نکات منفی، هر چیز خوبی را هم در خود خاموش خواهیم کرد و به بدترین انسانی که تا امروز روی زمین وجود داشته تبدیل خواهیم شد.
امیررضا احمدی نژاد
به چالش کشیدن خودتان بخش مهمی ار فرآیند روبرو شدن با ترس‌های درونی است. به همین دلیل باید با خودمان عهد و پیمان ببندیم که سزاوار همه چیزهایی که دوست داریم هستیم و باید برای خواسته‌هایی که یک عمر سرکوبشان کردیم، تلاش کنیم
bahari.@ra
وقتی هدفی برای زندگی خود تعیین کنید که برگرفته از ندای قلبی‌تان باشد، با جان و دل برای تحققش تلاش خواهید کرد. اما برای اینکار باید ترس‌ها، ضعف‌ها، عشق، همدلی و همه آنچه که منفی و مثبت است را در آغوش بگیرید. وقتی قلب خود را به روی خودتان باز می‌کنید، دنیا هم در قلبش را برایتان باز خواهد کرد. از همه محدودیت‌های خود عبور کنید و به خود بگویید که سزاوار عشق، محبت و موفقیت هستید. می‌توانید از کائنات کمک بگیرید و از خداوند بخواهید که قدرت مقابله با ترس‌هایتان را به شما بدهد. همیشه یادتان باشد شما سزاوار بهترین‌های زندگی هستید.
🌸📚💖Shamim💖📚🌸
دنیا آینه شماست و هر کاری که با درون خود می‌کنید، دنیای بیرونی شما را شکل می‌دهد. اگر عشق بورزید، عشق دریافت می‌کنید، اگر ناراحت باشید، ناراحتی به سمت‌تان سرازیر خواهد شد. هر آنچه که نمی‌خواهید را دور بریزید و پرده از رازهای قلب‌تان بردارید. آن هنگام است که می‌توانید به هر چیزی که آرزویش را داشتید، برسید.
🌸📚💖Shamim💖📚🌸
گنج حقیقی درون ما قرار دارد.
Parnian

حجم

۵۷٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

حجم

۵۷٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان