بریده‌های کتاب نیمه‌ی تاریک وجود (خلاصه کتاب)
باید تا جایی که می‌توانید برای خودتان آزادانه زندگی کنید. اگر ستاره‌های سینما را موفق می‌دانید، انعکاس توانایی‌ها خود را می‌بینید. شما هم می‌توانید مانند دیگران به این درجه از محبوبیت برسید، فقط باید به دنبال رویاهای خود باشید و ترس و خجالت را از خود دور کنید.
kimia
هر چیزی که در دیگران آن را بد می‌شمارید، مطمئن باشید خودتان سرشار از آن ویژگی هستید.
nayereh
اصلا چه اشکالی دارد که گاهی کامل نباشیم و اشتباه کنیم؟ چه ایرادی دارد که بترسیم؟
Parnian
اگر می‌بینیم که کسی مانند بازنده‌ها رفتار می‌کند، در واقع این جلوه‌ای از وجود خود ماست که سال‌ها آن را پنهان کرده‌ایم. برای برنده شدن، باید بازنده بودن را درک کرد. همه ما آینه دیگری هستیم. چشمان‌مان را باز کنیم تا بتوانیم خود را در دیگری ببینم و برای تغییر خود آماده شویم
Fateme ghasemi
هر چقدر در جهت انکار ویژگی‌های منفی خود باشید، کائنات تلاش می‌کنند تا آن‌هایی را سر راه‌تان قرار دهند که به شما نشان دهند چه کسی هستید.
نسیم سهیلی
همه ما به دنبال آرامش هستیم. اما برای اینکه به آرامش حقیقی برسیم، باید نیمه تاریک خود را در آغوش بگیریم. باید باورهای غلط را رها کنیم، به کشف موهبت‌های نفرت‌انگیز بپردازیم، بدترین صفات اخلاقی خود را بپذیریم و برای برخورد با آن‌ها از در صلح وارد شویم.
rojin milan
روح شما مشتاق در آغوش گرفتن توانایی‌هایتان است و تنها کسی که می‌تواند شرایط را برایتان تغییر دهد، خودتان هستید. شما هستید که باید قلبتان را باز کنید و همه وجود خود را سفت و سخت در آغوش بگیرید.
rojin milan
متوجه شدم که انسان‌های خوب شاید مهربان و از خود گذشته باشند، اما خودشان را فراموش کرده‌اند.
Parnian
خوشبختی ما در اعماق نیمه تاریک وجودمان نهفته است.
Parnian
باید به تاریکی بروید، تا روشنایی را درک کنید
🌸📚💖Shamim💖📚🌸

حجم

۵۷٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

حجم

۵۷٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۸۸۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد