بریده‌های کتاب کار عمیق
کتاب کار عمیق اثر کال نیوپورت

کتاب کار عمیق

۳٫۶
(۶۹)
اگر نتوانید یاد بگیرید، نمی‌توانید پیشرفت کنید.
sarah_khani
تواناییِ انجامِ کارِ عمیق دارد کمیاب و کمیاب‌تر می‌شود و این اتفاق دقیقاً هم‌زمان با وقتی است که در اقتصادِ ما، تواناییِ کار عمیق دارد ارزشمند و ارزشمندتر می‌شود. درنتیجه، آن عدهٔ انگشت‌شماری که این مهارت را در خود پرورش می‌دهند و آن را به هسته و مرکز زندگیِ خود تبدیل می‌کنند کامیاب خواهند شد.
mehdi pashazade
کار عمیق کمکتان می‌کند چیزهای دشوار را به‌سرعت بیاموزید
sarah_khani
هرچه بیشتر بخواهید کارِ هم‌زمان انجام دهید، کمتر موفق می‌شوید کاری را به سرانجام برسانید. آن‌ها می‌گویند هنگام عمل باید روی تعداد کمی هدفِ بی‌نهایت مهم تمرکز کنید.
sarah_khani
ذهنِ بیکار کارگاه شیطان است
عارف عاشوری
ذهن توان کار دشوارِ مداوم را دارد و مثل بازو یا پا خسته نمی‌شود. ذهن استراحت نمی‌خواهد؛ وقت خواب استراحت می‌کند. ذهن فقط بعضی وقت‌ها تغییر می‌خواهد.
کاربر ۶۳۳۵۹۳
ابزار ارتباط‌جمعی حواس ما را از کاری که حواسِ کاملاً جمع نیاز دارد پرت می‌کند و هم‌زمان، تواناییِ ما در متمرکزبودن را نیز به‌شدت کم می‌کند.
Sayna sedigh
«شخصیتتون، احساساتتون، ذهنیاتتون، اعمالتون و چیزی که دوستش دارید همه‌وهمه مجموعِ چیزهاییه که روش تمرکز می‌کنین.»
Atefe Rajabi
این شبکه‌ها هم درواقع نوعی محصول‌اند، شرکت‌های خصوصی آن‌ها را ساخته‌اند، سرمایهٔ کلانی دارند و هوشمندانه بازاریابی می‌شوند. مادهٔ اولیه‌شان «توجه» شماست و کسب‌وکار اصلی‌شان جمع‌آوریِ اطلاعات شخصی‌تان و فروختن آن‌ها به شرکت‌های تبلیغاتی است. ممکن است سرگرم‌کننده و باحال باشند، ولی اگر به کلِ زندگی و اهدافتان در زندگی نگاه کنید، احتمالاً وسوسه‌ای سبک‌اند و یک چیز پَرت دیگر درمیانِ خیلی چیزهای بی‌اهمیتِ دیگر
houria
«نوابغ تمام نیروی خود را روی کاری متمرکز می‌کنند که تصمیم گرفته‌اند همهٔ هم‌وغم خود را روی آن بگذارند.»
Moti

حجم

۲۵۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

حجم

۲۵۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۰صفحه بعد