بریده‌های کتاب شانس دوباره، برای پولتان، برای زندگی‌تان و برای خودتان
کتاب شانس دوباره، برای پولتان، برای زندگی‌تان و برای خودتان اثر سمانه  فلاح

کتاب شانس دوباره، برای پولتان، برای زندگی‌تان و برای خودتان

در دنیای واقعی، افراد هنگامی که مرتکب اشتباه می‌شوند، فرصت تازه‌ای برای درس گرفتن از اشتباه خود به دست می‌آورند، در حالی که افراد به اصطلاح باهوش از این فرصت بی‌نصیب هستند.
سهیلا
«اگرچه جرأت هم گاهی از بین می‌رود، اما تا هست برترین قدرت است.»
سهیلا
براساس اظهارات ماسلو، بزرگی حاصل خودباوری است هنگامی که شما خود را باور داشته باشید، هرگز از هدف انتخابی خود باز نمی‌ایستید. حتی اگر پول، شغل خوب و اطلاعات کافی، مدارک معتبر حرفه‌ای، سلامتی جسمی خوب و سقفی بالای سر نداشته باشید.
سهیلا
چه کسانی عزت نفس، اعتبار و خودباوری خود را از دست می‌دهند و چه کسانی فرصت دوباره برای تقویت ویژگی‌های درونی خود پیدا می‌کنند؟ سوال: منظور ماسلو از خود باوری چه بوده است؟ پاسخ: منظور این است که شخص خود باور هرگز از هدف خود باز نمی‌ایستد
سهیلا
است. منظور دکتر فولر از کلمه «خدا هم همین بوده است. او می‌خواست به ما بگوید که در جهان انرژی‌های فراوانی وجود دارند که هر یک از آن‌ها می‌توانند ما را در شرایط متفاوت قرار دهند و به تعبیری برای ما بهشت و یا جهنم بسازند.»
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
نمی‌توانستم ساکت گوشه‌ای بنشینم و می‌خواستم همان‌طور که دکتر فولر به من یاد داده بود آینده را در زمان حال ببینم و اجازه ندهم بحران‌های کوچک و بزرگ وارد متن برنامه زندگی‌ام شوند. از همه مهم‌تر این‌که دلم می‌خواست تمامی یافته‌هایمان را در قالب یک کتاب برای مردم بنویسم و به آن‌ها تقدیم کنم.
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
اما باید به این اصل معتقد باشیم که همیشه در کنار هم بودن و آغاز کردن بسیار زیباتر و شیرین‌تر از تنها ماندن و به پایان رساندن است
سهیلا
دکتر فولر از جمله افرادی نبود که همه چیز را در آینده می‌بینند و معنا می‌کنند. او فقط معتقد بود که مسیر تکاملی بشر در آینده معنا و مفهوم پیدا می‌کند. همچنین او پذیرفته بود که آفرینش بشر بزرگ‌ترین هنر خالق مهربان بوده و خداوند عملاً انسان‌ها را روی زمین پست و بی‌ارزش آفرید تا سیر تکاملی و رشد آن‌ها را ببیند و پس از متعالی گشتن روح و جسم او، او را دوباره به بهشت برین بازگرداند.
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
اکثر بحران‌های اقتصادی امروز توسط افرادی که تلاش می‌کنند فقط از نظر ظاهری پولدار به نظر برسند، به وجود می‌آیند. آن‌ها نه تنها پولدار و ثروتمند نیستند، بلکه از داشتن بسیاری از چیزها هم محروم هستند. مثال چشم و هم چشمی افراد در خرید و رهن خانه‌های بسیار بزرگ با قیمت‌های بسیار بالا نمود همین مسئله است. میلیون‌ها نفر از افراد طبقه متوسط و فقیر جامعه بی‌آنکه شغل، درآمد، دارایی و سرمایه‌ای داشته باشند، به دنبال این مسایل می‌روند تا خود را پولدار و ثروتمند جلوه دهند. آن‌ها با وجود این‌که توانایی خرید خانه و ماشین را ندارند، اما با هزار زحمت و دردسر آن‌ها را می‌خرند
سهیلا
دکتر فولر معتقد بود که قدرتمندترین ابزاری که بشر می‌تواند از آن برای تقویت قدرت خود استفاده کند، قدرت کلمات اوست.
سهیلا

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۸۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۸۸ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد