دانلود و خرید کتاب هدف زندگی‌ات را پیدا کن (خلاصه کتاب) مارک منسون
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هدف زندگی‌ات را پیدا کن (خلاصه کتاب) اثر مارک منسون

کتاب هدف زندگی‌ات را پیدا کن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب هدف زندگی‌ات را پیدا کن (خلاصه کتاب)

هدف زندگی‌ات را پیدا کن نوشته مارک منسن راهنمایی است برای این که بدانید با زندگی خود چه کنید.

 درباره کتاب هدف زندگی‌ات را پیدا کن

 در این میکروکتاب مارک منسون به شما می‌گوید که چطور هدف‌تان از زندگی را پیدا کنید و چطور بفهمید که باید با زندگی‌تان چه کار کنید. مارک منسون در این میکروکتاب به شما راهکارهایی می‌دهد تا با خود واقعی‌تان روبه‌رو شده و بفهمید که واقعا از انجام چه کاری در زندگی لذت می‌برید و چه کاری واقعا شما را به موفقیت می‌رساند. لحن دوستانه و بیان واقعیت‌هایی که گاهی از چشم دور می‌مانند باعث شده تا این میکروکتاب یکی از کتاب‌های پرطرفدار منسون باشد.

 خواندن کتاب هدف زندگی‌ات را پیدا کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و انگیزشی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

درباره مارک منسون

مارک منسون، نویسنده، وبلاگ‌نویس و کارآفرین آمریکایی است. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت مالی است، اما علاقه زیادی به روانشناسی دارد و در این زمینه مطالعات زیادی داشته است. او زمانی که کاملا ناشناس بود اولین کتابش را منتشر کرد و با اینکه کسی او را نمی‌شناخت، در کمتر از یکسال توانست ۱۵ هزار نسخه از آن را بفروشد. او همچنان وبلاگش را به روز نگه می‌دارد و یکی از پر مخاطب‌ترین وبلاگ‌های آمریکا را دارد.

معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظرات کاربران

Tesla
۱۳۹۹/۰۲/۰۲

این کتاب بیشتر رو این تاکید داره که حاضرید برای رسیدن به خواسته و هدفتون چقدر وقت ، انرژی ، هزینه مالی، تفکر و ... بزارید و بیشتر حرف فلسفی و انگیزشی هست تا اینکه راهکار و روش ارائه بده

- بیشتر
farshad
۱۳۹۹/۰۵/۰۵

چقدر حاضری هزینه بدی برای رسیدن به اهدافت ؟چه اندازه درد و رنج رو می پذیری برای رسیدن به مطلوبت؟ به این فکر کن چقدر مایه می زاری برای جیزهای مهم زندگیت و خواسته هات

mahsa
۱۳۹۹/۰۳/۱۶

خیلی خلاصه شده بود!رسما چیزی ازش باقی نمونده بود!:(

میثم
۱۴۰۰/۰۵/۰۸

این کتاب بی‌نظیره و حتما نسخه کاملش رو بخونید، ولی این روش خلاصه کردن کتاب (میکرو کتاب) اصلا جالب نیست، و جایی که دوست داری بیشتر بخونی و بفهمی، یک مرتبه به سلیقه ویرایش کننده، متن قطع میشه!!!

بهار علی پور
۱۳۹۹/۱۲/۲۷

انقدر خلاصه شده بود که نمیشد ازش چیزی متوجه شد

اسکندر
۱۳۹۹/۱۱/۰۵

کلا ۷۱ صفحه! البته کتاب خوبی است و به یافتن هدف و ایکیگای شما می تواند کمک کند ولی ۱۰۷ صفحه ذکر شده در شناسنامه نیست!

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۴)
انجام دادن کاری که عاشقش هستید همیشه به این معنا نیست که شما عاشق هر کاری که می‌کنید هستید. یک ازخود گذشتگی درونی و ذاتی در این میان وجود دارد. درست مثل انتخاب کردن همسر است؛ شما کسی را انتخاب نمی‌کنید که تمام مدت خوشحال‌تان کند، بلکه کسی را انتخاب می‌کنید که می‌خواهید در تلاطم و روزهای ناخوشی هم در کنارتان باشد
هدی✌
چارلز بوکوفسکی می‌گوید: «همه ما قرار است روزی بمیریم. چه مضحک! همین حقیقت مسخره باید به ما این توان را بدهد تا به همدیگر عشق بورزیم. اما ما چنین نیرو و توانی نداریم. چیزهای بی‌اهمیت ما را بمباران و نابود می‌کند. هیچ، ما را می‌خورد.»
هدی✌
این ساده‌ترین و البته اصلی‌ترین قانون زندگی است: سختی‌ها و چالش‌های ما، موفقیت ما را تعیین می‌کنند. پس عزیزان من، چالش‌ها و سختی‌هایتان را عاقلانه و هوشمندانه انتخاب کنید.
muhammad
. هیچ دلیلی وجود ندارد که وقتی تمام روز روی کاناپه لم داده‌اید و مشغول خوردن هستید در باب اهمیت کیهانی زندگی خود تامل کنید. باید به خودتان تکانی بدهید و کشف کنید چه چیزی برایتان مهم است.
هدی✌
شاعر و نویسنده معروف، چارلز بوکوفسکی، یک‌بار گفت: "چیزی که دوستش دارید را پیدا کنید و اجازه دهید آن چیز شما را بکشد
هدی✌
بوکوفسکی می‌گوید: «ما اینجا هستیم تا به عجایب این‌جا بخندیم و آنقدر خوب و باکیفیت زندگی کنیم که مرگ از فکر بردن ما با خودش رعشه به تنش بیفتد.»
هدی✌
ما فقط نمی‌خواهیم پول در بیاوریم یا صاحب شغلی امن شویم. دوست داریم کار مهمی هم انجام دهیم. می‌خواهیم مورد توجه قرار بگیریم. می‌خواهیم صاحب برتری و قدرت شویم.
هدی✌
شما نمی‌توانید یک طرف را بدون دیگری داشته باشید و این تضادها هستند که به هم معنا می‌دهند. نمی‌توان عشق را بدون درد فهمید. نمی‌توان بدون از خود گذشتگی و ایثار به مفهوم عمیق و ژرفای چیزی دست پیدا کرد.
هدی✌
یادتان باشد اهمیت دادن به آن چیز است که شما را می‌ترساند به آن گند بزنید.
mo.neba
بهترین چیزها در زندگی گاهی اوقات زشت هستند. زندگی نظمی ندارد و همه ما کمی تا حدودی گیج و غم‌زده هستیم و به راحتی می‌شکنیم
هدی✌

حجم

۳۲٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

حجم

۳۲٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۸۸۰
۴۰%
تومان