بریده‌های کتاب ریز عادتها
کتاب ریز عادتها اثر استفان گایز

کتاب ریز عادتها

نویسنده:استفان گایز
انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:
۳.۸از ۸ رأی
۳٫۸
(۸)
برخلاف باور مشترکی که در میان مردم وجود دارد، نهادینه کردن یک عادت جدید به ۲۱ تا ۳۰ روز زمان نیاز ندارد! تحقیقات نشان داده است که ریشه دواندن یک عادت در مغز، حدود ۱۸ تا ۲۵۴ روز طول می‌کشد. یعنی شما باید به طور متوسط، ۶۶ روز برای شکل‌گیری یک عادت زمان بگذارید و صبور باشید.
احد نورمحمدی
«با داشتن دانش و استراتژی درست، آنچه که پیش از این غیرممکن به نظر می‌رسید، ساده و ممکن می‌شود.»
احد نورمحمدی
باید بدانید که تمام موفقیت‌ها و پیشرفت‌های شما، زمانی به وجود می‌آیند که از دایره امن خود خارج شوید. تا زمانی که در داخل دایره امن خود حضور دارید، خبری از تغییر و پیشرفت نیست؛
لیلی
«تقریباً هیچ شرایطی وجود ندارد که در آن نتوانید عادات کوچک را انجام دهید؛ اما در بسیاری از موارد خواهید دید که پا را از آن عادت‌ها نیز فراتر گذاشته‌اید!»
احد نورمحمدی
برداشتن یک گام کوچک در روز باعث می‌شود که در مسیر درست خودتان حرکت کنید و به سمت ایجاد عادت‌های ماندگار پیش بروید. گام‌های کوچک به اراده بسیار کمی نیاز دارند؛ اما نتایج آنها بسیار فوق‌العاده هستند.
طاقچه طاها و بدرالله
شکست خوردن تقصیر شما نیست! شما باید درباره استراتژی‌هایی که برای اصلاح خود انتخاب کرده‌اید را بازنگری کنید تا بتوانید آنها را دوباره بچینید. فرقی ندارد که چند بار استراتژی‌های ناقص را تکرار کنید؛ زیرا هر بار به همان نتایج ناامیدکننده قبلی خواهید رسید. به جای این کار، بهتر است تصمیم بگیرید که هر روز یک گام کوچک به سمت اهدافتان بردارید و درجا نزنید!
طاقچه طاها و بدرالله
برای رسیدن به موفقیت، شما باید انگیزه را از عمل جدا کنید و روی قدرت اراده خود تمرکز داشته باشید.
احد نورمحمدی
تکرار، زبان مغز (ناخودآگاه) است. عملکرد ما انسان‌ها به صورتی است که وقتی کاری را تکرار می‌کنیم، فراموشش نخواهیم کرد. هدف از ایجاد عادات، تغییر مغز با تکرار است؛ اما مغز در مقابل این تغییرات مقاومت خواهد کرد، مگر آنکه پاداشش، جذاب به نظر برسد! پس زمانی که پای مغز به میان می‌آید، ۲ نکته مهم این است: ۱- تکرار و ۲- پاداش. زمانی که پای جایزه و پاداش در میان باشد، تکرار خواستنی‌تر می‌شود.
احد نورمحمدی
«بهتر است فردی با اهداف کوچک و نتایج فوق‌العاده باشید تا شخصی با اهداف فوق‌العاده و نتایج کوچک!
لیلی
«همین الان هم شما همه انگیزه لازم برای موفقیت را دارید؛ ولی این انگیزه مانند یک آتش‌فشان خاموش است. شما باید آتش‌فشان انگیزه خود را با عادت‌های کوچک فعال کنید.»
احد نورمحمدی

حجم

۲۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۲۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد