بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بورس‎باز | طاقچه
کتاب بورس‎باز اثر سلمان امین

بریده‌هایی از کتاب بورس‎باز

نویسنده:سلمان امین
امتیاز:
۳.۴از ۱۰۲ رأی
۳٫۴
(۱۰۲)
وقتی کسی نمی‌داند کجا می‌رود طبعاً به جایی هم نخواهد رسید.
MehradAria
«مهم نیست چه قانونی دارید؛ مهم این است که قانونی داشته باشید و از آن پیروی کنید.»
:)
چیزی که برای یک معامله‌گر حیاتی است این است که در بزنگاه‌های بازار چه واکنشی از خود نشان می‌دهد. حرکت قیمت‌ها مهم نیست. واکنش یک معامله‌گر در هنگام تحرک بازار تعیین‌کنندهٔ میزان سود و ضرر اوست.
سعید
اگر کسی به‌راستی موفق به کسب سود در این بازار شده بود، چرا باید موفقیت خود را با دیگران به اشتراک می‌گذاشت؟ در کدام کار این دنیا آدم‌های کامروا محصول سال‌ها تلاش بی‌وقفهٔ خود را به‌رایگان در اختیار سایرین قرار می‌دهند؟ قاعدتاً هرکسی سعی می‌کند رموز موفقیت خود را برای خود نگه دارد. تنها کسانی مفت‌ومسلم از فرمول طلایی موفقیت حرف می‌زنند که می‌خواهند شما را هم در وضعیت غم‌انگیز خود شریک کنند یا این‌که چیز ارزانی را به قیمت گزاف به شما بفروشند.
AMIR AKBARPOOR
وقتی کسی نمی‌داند کجا می‌رود طبعاً به جایی هم نخواهد رسید.
سید علی کاظمی
«به‌سود اجازهٔ پیشروی دهید و جلوی ضرر را بگیرید.»
AmirHossein
هیچ‌کس حتی به‌اندازهٔ کسری از آن‌چه ادعا می‌کرد به موفقیت نرسیده بود. یک مشت آدمِ راه‌گم‌کرده بودیم که در فضای واقعی و مجازی دور هم جمع می‌شدیم و انگار هرکس سعی داشت مثل زامبی دیگران را هم به کسی مثل خودش تبدیل کند.
MehradAria
همیشه این‌گونه نیست که امر بین دو گزاره دایر باشد و ما بتوانیم از آن میان یکی را گزینش کنیم؛ جهان، جهان اندازه‌هاست.
MehradAria
حس کسی را داشتم که وسط دریا گیر افتاده است. هر حرکتی ممکن بود خیلی اتفاقی باعث شود گذرم به ساحل بیفتد؛ اما به‌احتمال بیش‌تری من را به اعماق دریا می‌فرستاد.
ZGh
قاعدتاً هرکسی سعی می‌کند رموز موفقیت خود را برای خود نگه دارد. تنها کسانی مفت‌ومسلم از فرمول طلایی موفقیت حرف می‌زنند که می‌خواهند شما را هم در وضعیت غم‌انگیز خود شریک کنند یا این‌که چیز ارزانی را به قیمت گزاف به شما بفروشند.
mohammad mirzaei

حجم

۲۷۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

حجم

۲۷۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۲۷,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۸صفحه بعد