بریده‌های کتاب آرزوهای دست‌ساز
کتاب آرزوهای دست‌ساز اثر میلاد حبیبی

کتاب آرزوهای دست‌ساز

نویسنده:میلاد حبیبی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۴۶۲ رأی
۴٫۰
(۴۶۲)
راهکارمان این بود که از حالت پروژه‌محوربودن به حالت محصول‌محوربودن، تغییر رویکرد بدهیم.
M
پای دݨݦݦَکل تست دوربین ثابت،
M
وقتی دانشگاه از نیازها چشم بپوشد و پویاییِ خود را از دست بدهد، دیگر نخواهد توانست دانشجویان را با خود همراه کند. ناکارآمدی دانشگاه در ایجاد ارتباط بین دانش‌آموختگان و صحنه کار و تولید باعث می‌شود نخبگان صنعتی مسیر کارآفرینی و تولید را فارغ از محیط دانشگاه دنبال کنند.
M
با علیرضا و محمدامین به یکی از مراکز تحقیقاتی ناجا رفتیم. ما را فرستادند اتاق‌فکرشان. خیلی خنده‌دار بودند. ایده‌هایی که داشتند بچه‌گانه بود و به‌راحتی می‌شد آنها را رد کرد. خودمان را خیلی دستِ‌کم گرفته بودیم. تازه آنجا بود که متوجه شدیم طرحمان چقدر دقیق و به‌دردبخور است.
M
چشم مردم: چشم مردم، طراحی و تولید سامانهٔ ثبت نامحسوس تخلّفات رانندگی توسط رانندگان و طراحی و توسعهٔ انواع روش‌های رنج فایندینگ است که حس احتمال وجود نظارت همیشگی را در رانندگان ایجاد می‌کند. سیستم هوشمند کنترل ترافیک تونل (AID): این سیستم براساس پردازش تصویر و به‌منظور شناسایی و هشدار موارد خاص می‌باشد. از قبیل: حرکت در لاین اضطرار، حرکت در خلاف جهت، توقف، دود، آتش و... که از سیستم‌های لازم در کنترل و هوشمندسازی تمامی تونل‌ها می‌باشد. سامانهٔ ثبت تخلّف خروج از بزرگراه:
کاربر ۴۵۲۶۵۰۶
سامانهٔ جامع جمع‌آوری و پردازش اطلاعات راه: این سامانه ابزاری توانا برای تشخیص دقیق وضعیت و حجم ترافیک در ساعات مختلف روزهای عادی، تعطیلات و شرایط آب‌وهوایی مختلف است. سامانهٔ مدل‌سازی سه‌بُعدی قطعات متحرک: بررسی نقاط مختلف یک سیستم مکانیکی که تحت‌تنش‌های دینامیکی و یا ارتعاشات گوناگون قرار دارد، امر مهمی است که این سامانه به‌خوبی از عهدهٔ آن برمی‌آید. سامانهٔ تحلیل ورزش فوتبال: این سامانه با جلوه‌های نمایشی و گرافیکی، برای تحلیل ساده و تحلیل کامل بازی فوتبال قابل اجرا است. سامانهٔ هوشمند اخذ عوارض: از کاربردهای این سامانه، اخذ عوارض خودکار، ایجاد انواع محدودیت‌های ترافیکی و ارائهٔ انواع گزارشات آماری از تردد انواع خودرو است. موارد مربوط به بخش نظامی:
کاربر ۴۵۲۶۵۰۶
سامانهٔ هوشمند عیب‌یابی ریل قطارها
کاربر ۴۵۲۶۵۰۶
طرح‌های تحقیقاتی سیستم هوشمند جمع‌آوری و پردازش وضعیت کیفی سطوح معابر (ره‌کاو):
کاربر ۴۵۲۶۵۰۶
سیستم هوشمند مانیتورینگ تجهیزات داخل شبکه (سیستم اعلام هشدار در مواقع قطع سامانه)
کاربر ۴۵۲۶۵۰۶
سامانهٔ دستگاه‌های فروش شارژ:
کاربر ۴۵۲۶۵۰۶

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۷ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۷ صفحه