بریده‌های کتاب فوق‌العاده باش
کتاب فوق‌العاده باش اثر رابین شارما

کتاب فوق‌العاده باش

«تو می‌توانی به هر چیزی که می‌خواهی در زندگی‌ات دست یابی، مادامی که اهمیت ندهی که چه کسی اعتبار آن را کسب می‌کند.» یک فکر عالی! قبل از رفتن به محل کارت، نفست را ترک کن و کارهای بسیار عالی انجام بده، برای تو اتفاقات خوب خواهد افتاد.
گل پسر طاقچه
«تو نباید بخواهی که بهترین در کارت باشی، باید سعی کنی که تنها کسی باشی که آن کار را انجام می‌دهد.»
گل پسر طاقچه
شرط می‌بندم، چیزهای بسیاری برای سپاسگزاری داری که اکنون می‌بینی، بابت آن‌ها سپاسگزار باش. فقط درباره آن‌ها فکر کن، فقط سپاسگزار باش.
Amir
هر عملی که هر روز انجام می‌دهی، نتایج زندگی‌ات را خلق می‌کند. هر عملت از یک فکر سرچشمه گرفته است. (فکر کردن در واقع اجداد عملکردهاست.) چیزی که بر آن تمرکز می‌کنی، واقعیت تو را تعیین می‌کند.
گل پسر طاقچه
انسان‌های خارق‌العاده همواره برای انجام دادن کارها به نحو احسن، روی بهترین شدن تمرکز دارند. تمام فکرشان، صحبت‌شان و رؤیاهای‌شان همین است.
گل پسر طاقچه
هیچ زمانی از خودت بهتر، وجود نخواهد داشت. بعضی‌ها شاید سعی کنند که پندار، گفتار یا کردار تو را کپی کنند ولی هر چه هم به سختی تلاش کنند، تنها دومین نفر از بهترینِ تو خواهند بود زیرا شما منحصر به فرد هستید.
گرگ کتاب خور
تصمیمات روزانه شما که سرنوشت شما را شکل می‌دهند؛ روز به روز، هفته به هفته، ماه به ماه و سال به سال
Feliciano✨
یکی از گفته‌های مورد علاقه من از جورج برنارد شاو این است: «انسان منطقی، خود را با دنیا وفق می‌دهد، انسان بی‌منطق سعی می‌کند که دنیا را بر وفق خود درآورد؛ بنابراین تمام پیشرفت‌ها، به انسان بی‌منطق بستگی دارد.» لطفاً یک لحظه به آن فکر کنید. به نظر من این موضوع بسیار اهمیت دارد.
Amir
موقعیت‌های عظیم در لحظه‌ای خودنمایی می‌کنند که مردم معمولی جا زده‌اند.
گل پسر طاقچه
همه ما برکاتی در زندگی داریم؛ مثل کسانی که دوست‌مان دارند یا شغلی داریم که به روزمان معنا می‌دهد، کودکان سالم و هدایای ساده‌ای مثل غذای روی میز و دو چشم که با آن‌ها می‌توانیم ببینیم،
گل پسر طاقچه

حجم

۱۶۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۱۶۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان