دانلود و خرید کتاب زبان بدن آلن پیز ترجمه عباد شعبانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زبان بدن اثر آلن پیز

کتاب زبان بدن

نویسنده:آلن پیز
امتیاز:
۴.۰از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زبان بدن

از مقدمه نویسنده: این کتاب شامل مطالبی است تحت عنوان "چگونه... "، که از بی‌شمار حلقه فیلم‌هایی بدست آمده که توسط خودم و دیگران در داخل و خارج استرالیا گرفته شده است، به علاوه تجارب و برخوردهای شخصی خودم با هزاران فردی که در پانزده سال گذشته با آنان مصاحبه کرده‌ام یا مدیریتشان را بر عهده داشته‌ام. این کتاب به هیچ عنوان، نه مدعی آخرین حرف در زمینه "تفسیر حرکات بدن" می‌باشد و نه دربردارنده دستورالعمل‌های جادویی است که در برخی از کتاب‌ها وعده داده شده‌اند. هدف این کتاب آگاه ساختن خواننده از علائم غیرکلامی و دانستن چگونگی برقراری ارتباط از طریق این علائم است. این کتاب، هر کدام از حالات را به طور جداگانه مورد بررسی قرار می‌دهد. با این حال تلاش کرده‌ام که از ساده سازی بیش از حد مطالب بپرهیزم. ارتباط غیرکلامی، به هر حال، فرآیند پیچیده‌ای است که شامل افراد، کلمات، لحن، صدا و حرکات بدن می‌باشد.
معرفی نویسنده
آلن پیز

آلن پیز نویسنده، مدرس و متخصص زبان بدن است. او متولد سال ۱۹۵۲ در ملبورن استرالیاست. آلن پیز نویسنده‌ی‌ پرکار و محبوبی است و عناوین مختلفی از کتاب‌هایش در لیست کتاب‌های پرفروش قرار گرفته‌اند. آلن پیز مدیرعامل یک شرکت مشاوره‌ در سیدنی است و در آن به تولید و تهیه‌ی فیلم‌ برای ارائه‌‌ به شرکت‌های مختلفی در سراسر جهان، برای آموزش کارکنان و مدیران نیز می‌پردازد.

نظرات کاربران

سعید دونقطه دی
۱۳۹۷/۰۴/۰۹

چطور ممکنه یه کتاب با دو ترجمه ۳۰۰صفحه اختلاف داشته باشه ؟!!!

کاربر 25289
۱۳۹۴/۱۲/۰۵

کتاب فوق العاده ای است

Nilu
۱۳۹۴/۱۰/۱۹

من نسخه چاپی این کتاب رو خوندم خیلی خیلی جالب و مفیده به روابط و معاشراتم با دیگران خیلی کمک کرده از دستش ندید مرسی طاقچه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
دروغ گفتن باعث لرزش پایانه‌های عصبی داخل بینی می‌شود، این لرزش باعث خارش شده و خارش بینی واکنشی است برای فرونشاندن این احساس.
نوکر اهـ𖣔ــل‌بیتم:)

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۱ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۱ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان