دانلود و خرید کتاب آینده‌‎ نزدیک کوین کلی ترجمه شایان تقی‎نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آینده‌‎ نزدیک اثر کوین کلی

کتاب آینده‌‎ نزدیک

نویسنده:کوین کلی
امتیاز:
۴.۰از ۲۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آینده‌‎ نزدیک

کوین کلی نویسنده کتاب آینده نزدیک در این اثر از آینده نزدیک بشر صحبت می‌کند. آینده‌ای که هر لحظه در حال آمدن است و انسان نمی‌داندکه دارد به چه سمت و سویی می‌رود. بهتر شدن یا بدتر شد؟ اتوپیا یا دیستوپیا؟

درباره کتاب آینده نزدیک

کوین کلی در کتاب آینده نزدیک می‌گوید ما نه به سمت اتوپیا و نه به سوی دیستوپیا می‌رویم. بلکه مسیر ما پروتوپیا است. همین جهان امروزی، جریانی که هم هست و هم نیست ولی مسلما در آن امروزمان بهتر از دیروز است. کوین کلی در این کتاب به ما می‌گوید که پروتوپیا کجاست و چه شکلی است و فناوری چه نقشی در آینده بشر دارد.

کوین کلی در کتاب آینده نزدیک به رویدادهایی اشاره می‌کند که در سه دهه آینده اجتناب‌ناپذیر خواهند بود. او در این کتاب به دوازده روندی اشاره می‌کند که در دهه‌های آینده روش کار، یادگیری و ارتباطا‌تمان را تعیین می‌کنند. روندهایی که به گفته‌ی او اجتناب‌ناپذیرند و ممنوع کردنشان نتیجه‌ی وارونه می‌دهد. هدف کِلی در این کتاب، آشکار کردن ریشه‌های این تغییر دیجیتالی است تا بتوانیم آنها را بپذیریم و با آ نها همگام شویم.

خواندن کتاب آینده نزدیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب آینده نزدیک به شما کمک می‌کند تا با روندهای فناوری بهتر همراه شوید. اگر رشد سریع شبکه‌های اجتماعی و فناوری‌های جدید شما را می‌ترساند و در این دنیای فناوری احساس سردرگمی می‌کنید این کتاب به شما کمک می‌کند تا درک بهتری از این روندها و چرایی آنها داشته باشید تا بتوانید آنها را به خدمت خود بگیرید.

درباره کوین کلی

کوین کلی نویسنده، روزنامه‌نگار، عکاس و فعال محیط زسیت متولد سال ۱۹۵۲ است. او بنیان‌گذار مجله وایرد و وب سایت Cool Tools و دانش‌آموخته فرهنگ‌های آسیایی است.

کلی در زمینه تکنولوژی و اقتصاد تحقیقات زیادی انجام داده و در یادداشت‌هایش در مجلات و کتاب‌ها و.... از همین تحقیقات استفاده کرده است. کلی بر امکانات و آزادی‌هایی که تکنولوژی به انسان می‌دهد تاکید زیادی دارد و معتقد است آینده در نتیجه تغییر فرایندها و به دلیل پیشرفت برق آسای تکنولوژی چیزی بسیار متفاوت‌تر از امروز خواهد شد.

نظرات کاربران

saeed yar
۱۳۹۸/۱۱/۰۶

سلام؛ سعید یاراحمدی ویراستار این اثر هستم. در مقام ویراستار تمام تلاشم را برای انتقال مفاهیم کرده‌ام. خواهشمندم دوستانی که با ترجمه ارتباط برقرار نکرده‌اند، همین‌جا نمونه‌ای از بخش‌هایی که به نظرشان بیشترین ضعف را دارد، ارائه بدهند. خواهشمندم دوستانی هم

- بیشتر
Mr.Amygdala
۱۳۹۸/۱۰/۰۱

من این کتاب رو یه خلاصه جامع اش تو یه پادکست شنیدم و واقعا من رو مجذوب خودش کرد.پیشنهاد میدم پادکست رو بشنوید بعدش با آگاهی خرید میکنید. پ.ن:اسم کانال پادکست bplus هستش.

دنیز
۱۳۹۸/۱۰/۱۴

ترجمه و ویراستاری خوب بود و ایراد خاصی ندیدم , کتاب کمی طولانی بنظرم اومد و تو بعضی فصلا واقعا حوصلم سر رفت و باید با کمی حوصله خونده بشه, برای آشنایی با روندهایی که تکنولوژی طی سالهای آینده طی

- بیشتر
Sadegh
۱۳۹۹/۱۱/۰۴

کتابی که می‌تونست خیلی خلاصه‌تر بیان بشه و نویسنده می‌تونست به‌جای زیاده‌گویی کلام موجزی داشته باشه. مطالب کتاب هم به قول خود نویسنده پیش‌بینی هست. یعنی نویسنده طبق آنچه اطراف خود دیده، احساس کرده که یک سری از فناوری‌هایی که امروز

- بیشتر
SamanRiahi
۱۳۹۸/۱۱/۰۱

علی بندری این کتاب رو توی بی پلاس توضیح میده. ولی من با ترجمش زیاد ارتباط نگرفتم. یا باید یه ترجمه ی دیگشو بخونم و یا باید انگلیسیشو بگیرم

پیام
۱۴۰۰/۰۵/۲۷

یک کتاب عالی با ترجمه خوب و چاپ عالی. تازه فهمیدم که حتی فونت کتاب هم میتونه به خوانایی متن کمک کنه. محتوا هم که عالیه. محاله کسی این کتاب رو بخونه و چند تا ایده‌ی عالی به ذهنش نرسه.

- بیشتر
leylak
۱۴۰۰/۰۲/۲۳

کتاب فوق العاده جالبی بود. خیلی از بخش‌هاش هیجان‌زده‌م کرد و باعث شد بخوام ۳۰ سال بعدی رو با چشم‌های خودم ببینم. موافقم که پرگویی اضافه کم نداشت و نویسنده می‌تونست با صرفه‌جویی اثر بهتری رو رقم بزنه، ولی مسلما

- بیشتر
pR
۱۴۰۲/۰۵/۰۱

لطفاً نسخه صوتی در طاقچه بگذارید خیلی ها مثل من چشمان ضعیفی داریم و خواندن در گوشی چشم ما را بیشتر اذیت می‌کند ....ممنونم

vahid afshari
۱۴۰۱/۰۲/۰۷

کتاب بسیار خوبی در خصوص آینده دنیا و نوع تعامل انسانها با تکنولوژی بود که تصویری واقع گرایانه ارائه میده و ذهن آدم روشن میکنه . ترجمه بسیار عالی و روانی داشت و از اون دست کتابهایی نیست که بیخودی

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷۰)
جهان نه از اتم‌ها بلکه از داستان‌ها ساخته شده است
Shanti
چه بیت‌کوین پایدار بماند چه نه، نوآوری بلاک‌چینش که می‌تواند میان افراد غریبه سطح اعتماد بالایی را پدید آورد به تمرکززدایی از نهادها و صنایع ادامه می‌دهد. جنبهٔ مهم بلاک‌چین این است که همه به آن درسترسی دارند. هیچ‌کس مالک آن نیست چون همه مالک آن هستند.
Shanti
همه می‌دانستند افراد به رایگان کار نمی‌کنند و اگر کار کنند، بدون حضور رئیس نمی‌توانند چیز مفیدی بسازند، ولی امروزه بخش‌های کاملی از اقتصادمان روی نرم‌افزارهایی اجرا می‌شوند که افراد داوطلب بی‌دستمزد و بی‌نظارت رئیس آن‌ها را پدید آورده‌اند.
Shanti
نمی‌توانیم چیزی را تصور کنیم که هوشمندی آن را ارزشمندتر نکند. در واقع پیش‌بینی طرح کسب‌وکار ۱۰ هزار شرکت نوپای بعدی آسان است: هوش مصنوعی را به فلان چیز بیفزایید. چیزی را پیدا کنید که با افزودن هوش آنلاین به آن بهتر شود.
Shanti
هر اندازه افراد بیشتری از یک هوش مصنوعی استفاده کنند، این هوش مصنوعی باهوش‌تر می‌شود. هر اندازه باهوش‌تر شود، افراد بیشتری از آن استفاده می‌کنند. هر اندازه افراد بیشتری از آن استفاده کنند، باهوش‌تر می‌شود و این روند ادامه می‌یابد.
Shanti
وب حضور پیوستهٔ نامحسوسی مانند برق خواهد داشت: همیشه اطراف ماست، همیشه فعال است و تا وقتی قطع نشود کسی حضور آن را حس نمی‌کند.
Shanti
تفاوت ما با اجداد حیوانی‌مان در این است که فقط به بقا راضی نیستیم، بلکه به‌شدت مشغول ساخت خواسته‌هایی هستیم که باید ارضای‌شان کنیم و خواسته‌های جدیدی می‌سازیم که هرگز آن‌ها را نداشته‌ایم. این ناخشنودی آغازگر نبوغ و رشدمان است.
Shanti
به آینده رسیده‌ایم، فقط توزیع همگونی ندارد
Shanti
اگر رسانه‌های اجتماعی امروزی دربارهٔ خودمان چیزی به ما آموخته باشند این است که انگیزهٔ بشر برای اشتراک‌گذاری بر انگیزه‌اش برای داشتن فضای خصوصی چیره می‌شود.
leylak
شرکت دربارهٔ افزایش رضایت کاربران صحبت می‌کند، ولی به‌راحتی می‌توان حدس زد که جریان خبری‌تان را فیلتر می‌کند تا زمان حضورتان را در فیس‌بوک بهینه کند
Shanti

حجم

۳۹۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۳۹۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۱۱۹,۰۰۰
تومان