دانلود و خرید کتاب ترن هوایی کارآفرینی (خلاصه کتاب) دارن هاردی ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ترن هوایی کارآفرینی (خلاصه کتاب)

کتاب ترن‌هوایی کارآفرینی یکی از شاهکارهای دارن هاردی است. دارن هاردی در این میکروکتاب با کمک تجربیات شخصی‌اش به ما می‌گوید که چگونه کارآفرین شویم. 

درباره کتاب ترن‌هوایی کارآفرینی

 در این میکروکتاب مجموعه ارزشمندی از توصیه ها وراهکارهای کاربردی برای کارآفرین شدن را می‌خوانید.

دارن هاردی در کتاب ترن هوایی کارآفرینی برای ما روشن می‌کند که چگونه با ترس‌ها، تردید‌ها و مشکلات در مسیر کارآفرین شدن مقابله کنیم و در نهایت به خواسته‌ خود برسیم. وقتی از ترن این کتاب پیاده می‌شوید، دیگر همان آدم قبلی نخواهید بود شما یک فرد جدید با توانایی‌های جدید هستید. همچنین این کتاب عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز را از آن خود کرد.

خواندن کتاب ترن هوایی کارآفرینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به حوزه کسب‌وکار و کارآفرینانی که تازه شروع به کار کرده‌اند.

درباره دارن هاردی

دارن‌هاردی، نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است که تا سال ۲۰۱۵ ناشر مجله موفقیت یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است. او از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. دارن در سن ۱۸ سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در ۲۷ سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد. مجله موفقیت به او این امکان را داد تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین موضوع باعث شد تا پرده از راز موفقیت آنها بردارد. او در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و اصول موفقیت را با روش‌هایی که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می‌گذارد. او می‌گوید که دوست دارد همه از تمام پتانسیل زندگی خودشان استفاده کنند. او مدیرعامل خیریه کودکان نامرئی است که به کودکانی که برای سرباز شدن در کشور‌های آشوب زده دزدیده می‌شوند کمک می‌کنند تا راه زندگی‌شان را پیدا کنند. او مشهورترین مقالات نیویورک تایمز را می‌نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آنها اثر مرکب است.

جملاتی از کتاب ترن هوایی کارآفرینی

یک نوع خرچنگ وجود دارد که علاوه‌بر زرنگ بودن همیشه شکار می‌شود. وقتی یکی از آن‌ خرچنگ‌ها جذب طعمه‌ای در قفس می‌شود، بقیه‌ خرچنگ‌ها به آن ملحق می‌شوند. وقتی خوردن طعمه تمام می‌شود کسی تله را ترک نمی‌کند و اگر هر کدام سعی کنند تله را ترک کنند با واکنش شدید سایر خرچنگ‌ها و حتی مرگ مواجه می‌شوند.

وقتی تصمیم می‌گیرید که سوار ترن کارآفرینی شوید، حکایت این نوع از خرچنگ‌ها برایتان اتفاق می‌افتد. شما به سمت موفقیت حرکت می‌کنید اما کسانی که اطراف شما هستند با استفاده از قدرت زبانی، مانع شما می‌شوند. چون آن‌ها نمی‌توانند موفقیت شما را ببینید و هرگز شجاعتی که شما دارید را ندارند. مخالفت و سرسختی اطرافیان نسبت به کار متفاوتی که انجام می‌دهید به خاطر ترس و نداشتن شجاعت در خودشان است. شما نباید اسیر طعمه و گرفتار در تله شوید. کاری که باید انجام دهید همین است.


معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

✨💫CEEPORT🌻💧
۱۳۹۸/۰۹/۲۰

میکروکتاب و نانوکتاب مثل نکات کنکوری میمونن، همونطور که دانش‌آموز بعد از کنکور اون نکاتو فراموش میکنه و دیگه بدردش نمیخوره چون پایه‌ای و زیربنایی مطالعه نکرده، مطالب نانوکتاب هم چون منسجم و با توضیحات تکمیلی همراه نیستن بزودی فراموش

- بیشتر
Zahra🌿
۱۳۹۸/۰۹/۰۹

کتاب خوبیه و من خوشم اومد.دارن هاردی اصول خیلی ساده در مورد کارآفرین شدن و شروع کار رو به ما توضیح میده...خوب خلاصه شده،متن راحت و مختصر و مفیده.اضافه گویی نداره و حوصله سر نمیره..مرسی سبکتو..بچه ها بریده گذاشتم دوست

- بیشتر
Masoud1048
۱۳۹۸/۱۱/۲۰

ینی دوزاری تر از برترین های نیویورک تایمز نداریم پر از شر و ور که همشون در جهت از بین بردن حقیقته یه رویای پوچ میدن دست آدم که هیچ تحقیقی پشتش نیست هدفشم در راستای سیاستهای کثیف گلوبالیسمه

SEYED
۱۳۹۹/۰۸/۰۶

چند توصیه ارزشمند داره که کتاب رو لایق خوندن میکنه..متاسفانه کمه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۹)
خاصیت رهبری یک تیم یا گروه این است که روی دیگران تاثیر می‌گذارد. موهبت رهبری برای یک شرکت و تیم کاری، فرصت بزرگی است که باید آن را با غرور بپذیرید. در ترن کارآفرینی همه به شما نگاه می‌کنند، زیرا آن‌ها رهبر خود را می‌بینند و الگوی خود قرار می‌دهند. پس با اقتدار در صندلی جلو بنشینید و آمادگی خود را فریاد بزنید.
Zahra🌿
همین حالا از جای خود بلند شوید و ایده‌های خود را اجرا کنید. هر چقدر شرایط برایتان سخت شد، تسلیم نشوید. بدانید که دیگران هم این شرایط را پشت سر گذاشته‌اند و چیزی که به دست آوردند، موفقیت، شادمانی و ثروت بود. همین حالا از جای خود بلند شوید و رویاهای خود را عملی کنید.
Zahra🌿
«دست هدیه دهنده گل همیشه معطر است.»
SEYED
سندرمی به نام سندروم شیر وجود دارد. وقتی که رام کننده شیر در سیرک یک چهارپایه در مقابل شیر می‌گیرید، سلطان جنگل هر پایه چهارپایه را ۴ تا می‌بیند. اینگونه شیر می‌ترسد و حرکت خطرناک انجام نمی‌دهد. همه ما دچار سندروم شیر هستیم. وقتی که چندین کار مختلف را در مقابل خود می‌بینیم گیج می‌شویم و کاری انجام نمی‌دهیم. بنابراین بررسی کنید که اولویت‌های شما چه کارهایی هستند. همه کارها نباید اولویت باشند.
SEYED
وقتی سوال می‌پرسید چگونه آن را پیدا کنم، نشان دهنده این است که نمی‌خواهید پیشرفت کنید
Rahmatinejad
در عرصه بازار وقتی شما بتوانید محصول خود را بفروشید، موفق هستید. شاید همگی فکر کنیم که کیفیت محصول درصد زیادی از فروش را به خود اختصاص می‌دهد! اما اینطور نیست. در بازار کسی می‌تواند بیشترین محصول را بفروشد که می‌داند چطور مشتری‌های خاص خود را پیدا کند.
Zahra🌿
دیوانه‌ها، نوابغ هر جامعه‌ای هستند. آن‌ها تشنه امتحان و تست کردن هر چیز جدیدی هستند که افراد معمولی آن را غیرعادی و حتی غیرقابل باور می‌دانند. شاید دیوانه بودن کمی دردناک باشد اما ارزشش را دارد تا شما را به یک کارآفرین برتر تبدیل کند.
Zahra🌿
سرعت عمل هر کسی در شرکت، به سرعت عمل شما به عنوان یک رهبر بستگی دارد. اگر شما کُند عمل کنید، کارمندان هم همینگونه هستند و اگر سریع و مثبت باشید، آن‌ها هم سریع و مثبت هستند. بنابراین سرعت خود را تنظیم کنید.
Zahra🌿
به فکر یک پل ارتباطی باشید. به جای اینکه وقت و انرژی خود را صرف کنید و با افراد معروف حرف بزنید و پاسخ منفی بشوید، از پل ارتباطی استفاده کنید. پل ارتباطی یعنی اینکه شما خود را از طریق منبع معتبری به دیگران معرفی کنید. اینگونه شما به راحتی هر چیزی را که بخواهید می‌فروشید.
Zahra🌿
یک روز آلفرد نوبل از خواب بیدار شد و دید آگهی فوتش به اشتباه در روزنامه چاپ شده است. از او به عنوان عامل ویرانی و مرگ هزاران انسان یاد کردند. آلفرد نمرده بود، بلکه برادرش لادوینگ از دنیا رفته بود. این اشتباه تلنگری برای او شد تا مسیر زندگی خود را تغییر دهد و جایزه صلح نوبل را اختراع کند. او دست از طراحی سلاح‌های جنگ افروز برداشت و سعی کرد ثروتش را در راه بهتری خرج کند.
SEYED

حجم

۵۴٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶۳ صفحه

حجم

۵۴٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶۳ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان