دانلود و خرید کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد (خلاصه کتاب) هنریت آن کلاوسر ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد (خلاصه کتاب) اثر هنریت آن کلاوسر

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد (خلاصه کتاب)

بنویس تا اتفاق بیفتد نوشته هنریت آن کلاوسر یک راهنمای ساده و موثر برای تبدیل کردن رویاهای شما به واقعیت با استفاده از نوشتن است.

درباره کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد.

این میکروکتاب به شما توضیح می‌دهد که چگونه با کمک نوشتن، اولین قدم برای دست‌یابی به اهدافتان را بردارید. خواهید دید که بعد از انجام این کار ساده، چگونه معجزه‌ها در زندگی شما یکی پس از دیگری رخ خواهند داد. این میکرکتابی است که شما قطعا به آن نیاز دارید و با تمرینات بسیار ساده‌ آن، هر روز به خواسته‌های ارزشمند خود نزدیکتر خواهید شد.

بنویس تا اتفاق بیفتد یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز در سال ۲۰۰۱ بود و تا به امروز افراد زیادی توانستند با کمک این کتاب به اهداف و خواسته‌های خود برسند.

 خواندن کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

این کتاب از کتاب‌های انگیزشی حوزه موفقیت است و خواندن و عمل کردن به راهکارهای آن می‌تواند ما را به خواسته‌هایمان امیدوارتر و چه بسا نزدیکتر کند.

درباره هنریت آن کلاوسر

هنریک کلاوسر (Henriette Klauser) یکی بهترین نویسنده‌های زن آمریکایی است. او توانسته با نوشتن کتاب‌هایی در زمینه‌ موفقیت، به میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان کمک کند تا به آسانی به رویاهای خود برسند و این مسیر را برای همیشه ادامه دهند.

آثار او در ایران با استقبال بی‌نظری روبرو شد و مشهورترین اثر وی کتاب بنویس تا اتفاق بیوفتد است. او که فارغ‌التحصیل مقطع دکترا از دانشگاه فوردهام است، در دانشگاه‌های متعددی مانند دانشگاه واشنگتن، کالیفرنیا، سیاتل و... تدریس می‌کند و علاوه بر نویسندگی به برگزاری کلاس‌های تقویت دو نیم کره مغز به وسیله نوشتن، توسعه فردی، رفع اضطراب و روانشناسی هم می‌پردازد. او همچنین به عنوان یک مشاوره حرفه‌ای برای کسب و کارها و نیروی انسانی شناخته می‌شود.

نظرات کاربران

Maryam
۱۳۹۹/۰۱/۲۸

بهترین کتاب هست ومن دوسال نوشتم والان برام اتفاق افتاده ...رویاها ابدی هستن بنظرم بهتره یکبار این کتاب وهمه بخونن

خورشیدِ تاریک"
۱۳۹۹/۰۲/۰۳

آرزو ها و رو یا های ما تنها با نوشتن به دست نمی آید و با تلاش و کوشش هم میتوانیم رسیدن به آرزو هارا تضمین کنیم.ما با نوشتن و باور داشتن به اینکه میتوانیم به افکار خود برسیم خواهیم

- بیشتر
آذین
۱۳۹۸/۰۹/۰۱

کتاب جالبیه و اوایل جذابه ولی رفته رفته مطالب تکراری و خسته کننده میشه

Nafas
۱۴۰۰/۰۸/۰۸

این کتاب معجزه ایی در اینده نه چندان دور هست!

sa_Abbaasi
۱۴۰۰/۰۲/۰۶

اگه بخوام خلاشه کتاب را بگم ه. فصل شامل یه خاطره هست و توضیه اون خاطره و در آخر هم نتیجه گیری خاطره هاش هم واقعا ممکنه برای همه ما یک بار اتفاق افتاده باشه ولی کاملا تایید می کنم

- بیشتر
Mohamad Fazeli
۱۳۹۸/۱۰/۰۲

مختصر و مفید

askar
۱۳۹۹/۰۸/۱۸

حتما بخونین

Marziye Tamaskani
۱۴۰۲/۰۵/۱۶

من خودم یک نویسنده هستم و همیشه تاکید میکنم به نوشتن و خوندن این کتاب خیلی حالمو خوب کرد و به بقیه هم توصیه میکنم

ali.rm5611
۱۳۹۹/۰۶/۱۷

به نظر من اصلا این کتاب را نخونید چون فقط وقتتون را هدر دادین خیلی متن نامفهوم و گنگی داره خیلی خلاصه شده و به درد نمیخوره شاید خود کتابش خوب باشه ولی این نسخش اصلا خوب نیست

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۱)
چیزی به نام شکست وجود ندارد یعنی اگر به چیزی که خواستیم نرسیدیم، صبور باشید و به جای ناامیدی فکر کنید که باید راه‌های دیگر را امتحان کنید.
خورشیدِ تاریک"
«وقتی به خاطر چیزهایی که داری شکر خداوند را به جا نمی‌آوری، چرا خداوند باید چیزهای بیشتری به تو بدهد؟».
خورشیدِ تاریک"
شما باید به چیزی فراتر از نتیجه فکر کنید، یعنی به نتیجهٔ نتیجه! باید بدانید که هدفی که می‌خواهید چه فایده‌ای برای شما دارد و وقتی به آن رسیدید چه چیزی به دست خواهید آورد.
h.s.y
وقتی شما قبل از اینکه دعاهایتان برآورده شود، از خداوند سپاسگزاری می‌کنید، یکی از زیباترین شکل‌های دعا کردن را به جا آورده‌اید.
سارا شاه
«خدا از قلم‌ات بشنود».
h.s.y
پدر من درس بسیار خوبی به من داد، او می‌گفت: «هر هدفی داری بدان، حواست به دونات باشد، نه سوراخ وسط آن.» یعنی آن چیزی که هست را ببین، نه آن چیزی که نیست.
h.s.y
«هیچ شکستی وجود ندارد، فقط گاهی دیرتر به مقصد می‌رسیم.»
خورشیدِ تاریک"
فروپاشی به معنای نابودی نیست، بلکه به معنای درست شدن است. ۱۰ دقیقه آخری که مانده تا مادری فرزند خود را به دنیا آورد، سخت‌ترین شرایط برای اوست، اما دقیقا بعد از به دنیا آمدن فرزند لحظات شیرین فرا می‌رسند. زندگی همین است. هر کجا که فکر کردید شرایط سخت است،
خورشیدِ تاریک"
دعا فقط درخواست کردن نیست، وقتی ما بتوانیم سپاسگزار باشیم، این کار بخشی از فرآیند دعا کردن است. از خداوند به خاطر هر چیزی که به شما داده و نداده سپاسگزاری کنید و چیزی را از قلم نیاندازید.
سارا شاه
وقتی شما بتوانید به سمت انجام کارهای غیرممکن بروید می‌توانید آن‌ها را برای خود آسان کنید. از اینکه در شروع برخی از کارها شکست می‌خورید، هراس نداشته باشید، به سمتش بروید و انجامش دهید، آنگاه خواهید دید که آنقدرها هم سخت نبوده است.
سارا شاه

حجم

۵۶٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

حجم

۵۶٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان