دانلود و خرید کتاب شدن (خلاصه کتاب) میشل اوباما ترجمه گروه گردآوری و ترجمه سبکتو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شدن (خلاصه کتاب) اثر میشل اوباما

کتاب شدن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب شدن (خلاصه کتاب)

کتاب شدن، نوشته‌ میشل اوباما، همسر رئیس جمهور سابق آمریکا –باراک اوباما- است. این کتاب بعد از انتشارش به سرعت، عنوان پرفروش‌ترین کتاب‌ سال آمریکا را به خود اختصاص داد. 

خلاصه کتاب شدن

میشل اوباما در این کتاب درباره زندگی خودش، از کودکی تا زمانی که از کاخ سفید خارج شد صحبت می‌کند و با صداقت همه آنچه که در این دوران احساس می‌کرده است را با خواننده در میان می‌گذارد. این میکروکتاب شامل ۳ بخش: من شدن، ما شدن و بیشتر شدن است که سه دوره مختلف از زندگی میشل را توصیف می‌کند.

 خواندن کتاب شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب میشل اوباما نه‌تنها یک سرگذشت سیاسی بلکه کتابی در حوزه موفقیت بانوان است. اگر به سرگذشت اشخاص تاثیرگذار و مشهور و سبک زندگی آنها به ویژه زنان اثرگذار علاقه دارید کتاب شدن برایتان جذاب خواهد بود.

درباره میشل اوباما

میشل اوباما، نخستین بانوی اولِ آمریکایی–آفریقایی در تاریخ ایالات متحده‌ آمریکا است. او دانش‌آموخته هاروارد و پرینستون است و مدرک حقوق دارد. تا پیش از بانوی اول شدن، فعالیت‌های کاری و اجتماعی زیادی در شیکاگو انجام داده بود. او اهمیت زیادی برای محیط زیست و زنان قائل است و در دورانی که بانوی اول بود، سعی می‌کرد در این دو حوزه فعالیت‌های زیادی انجام دهد. میشل در حالی در سال ۲۰۱۸ به عنوان زن تحسین شده امریکا انتخاب شد که ۱۶ سال متوالی این لقب در دست هیلاری کلینتون بود. 

نظرات کاربران

🔆🔅ارغوان🔅🔆
۱۳۹۸/۰۹/۰۲

نسخه کاغذیشو مطالعه کردم و با وجود حجم بالا بسیار جذاب و پر کشش بود در عین لذت بردن ..یاد گرفتم ازش زنانگی و حساسیت به حل نشدن تو موقعیت های موقت ..هرچند سخت ولی شدنیه ..حساسیت روی تربیت و

- بیشتر
reyhane
۱۳۹۸/۰۸/۰۴

میتونم بگم دیدگاه جدیدی به میشل اوباما پیدا کردم. یپاس سبکتو

Zahra🌿
۱۳۹۸/۰۸/۰۴

خوب بود.مختصر و مفید

nassim
۱۳۹۸/۰۹/۰۱

50%تخفیف SB98P644VXHVJ5

کاربر ۱۴۹۷۵۳۴
۱۳۹۹/۰۴/۲۳

کتاب بسیار خوب و مفیدی بود علی الخصوص برای بانوان سرزمینم

Nadia
۱۳۹۸/۰۷/۲۸

اولین تجربه خواندن میکرو کتاب. من بود... نظر خاصی ندارم... به نظرم قیمت ان با توجه به اینکه بسیار فشرده بود باید خیلی کمتر باشد

Zahra sadat
۱۴۰۲/۰۷/۲۲

در حد تعاریفی که از کتاب شنیده بودم نبود! یه کتاب خیلی معمولی، در حد یه سرگذشت از میشل و باراک.

کاربر ۱۶۵۱۶۱۵
۱۳۹۹/۰۴/۲۵

متن روانی داشت اما مطلب خیلی سطحی وگذرا بیان شده.بیشتر شبیه روزمرگی های یک زن معمولی بود.بیشتراز اینکه آموزنده باشه سرگرم کننده بود.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
«هر انسانی روی این کره خاکی، تاریخی نادیده و منحصربه‌فرد را با خود حمل می‌کند، تنها درک این مسئله کافی است تا قدری صبورانه‌تر رفتار کنیم.»
Farbomiz
من و برادرم گاهی از رفتارهای عمه رابی و شوهرش ناراحت می‌شدیم. در این مواقع مادرم حرف‌های دلنشینی می‌زد و می‌گفت: «هر انسانی روی این کره خاکی، تاریخی نادیده و منحصربه‌فرد را با خود حمل می‌کند، تنها درک این مسئله کافی است تا قدری صبورانه‌تر رفتار کنیم.»
setareh
امروز متوجه شدم که یکی از بیهوده‌ترین سوالاتی که می‌توان از یک کودک پرسید این است که وقتی بزرگ شدی می‌خواهی چه کاره شوی؟ وقتی این سوال را می‌پرسیم، این واقعیت اشتباه را به طرف مقابل خود منتقل می‌کنیم که بزرگ شدن محدود است و گویی در نقطه‌ای خاص از آن، باید به چیزی تبدیل شوی و این نقطه، پایان کار است.
mana.hamzeie
برای من شدن به معنای رسیدن به جایی یا دستیابی به هدفی نیست. شدن یعنی حرکتی رو به جلو، انگیزه‌ای برای تحول و تلاشی مستمر برای رسیدن به خودی بهتر است. اگر می‌خواهید که پیشرفت کنید و انسان موفقی باشید این به خود شما بستگی دارد. سعی کنید از صدای درونی‌تان استفاده کنید و همچنین صدای دیگران را هم بشنوید، چرا که من اینگونه، من شدم.
Alireza
آیا خودت هستی؟ آیا می‌شود به تو اعتماد کرد یا نه؟ اکنون وقتی که به احساس ناراحتی آن زمان فکر می‌کنم، متوجه می‌شوم که این یک چالش جهانی است، در قالب اینکه از کجا آمده‌ای و می‌خواهی به کجا بروی و من هر روز می‌فهمم که باید مسیری طولانی را طی کنم و مسیری طولانی را در پیش روی خود دارم.
Farbomiz
«منابع و زمان محدود هستند، پس باید حداکثر استفاده را از این فرصت‌ها ببریم»
Farbomiz
«هر انسانی روی این کره خاکی، تاریخی نادیده و منحصربه‌فرد را با خود حمل می‌کند، تنها درک این مسئله کافی است تا قدری صبورانه‌تر رفتار کنیم.»
Shadi

حجم

۶۱٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۰۳ صفحه

حجم

۶۱٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۰۳ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان