بریده‌های کتاب سیگار شکلاتی
کتاب سیگار شکلاتی اثر هما پوراصفهانی

کتاب سیگار شکلاتی

انتشارات:انتشارات سخن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۶۵۷ رأیخواندن نظرات
عاشق که می‌شوی دلت می‌خواد مدام مریض شوی تا او پرستارت شود. دوست داری لوس شوی تا او نازکشت شود. دوست داری بمیری ... آره گاهی حتی با بدجنسی دوست داری بمیری تا او عزادارت شود
sahar
در درونم کودکی هراسان نشسته که با هر نگاه به گذشته زار زار گریه می‌کند
Nazi
چشمان تیره‌اش ... تمام قانون‌های فیزیک را یک جا به چالش کشیده.
Nazi
چقدر سخت بود با صدای آهسته داد زدن!!
Paniz
شما که نمی‌دانید من کیستم، چیستم، در ذهنم، در دلم چه می‌گذرد چرا ادعایتان می‌شود؟!! فکر می‌کنید هر چه زندگی را تلخ تر کنید بر من سخت تر می‌گذرد؟ سخت در اشتباهید.
NastaranFadavi84
دختری که مثل خیلی از دخترهای این مرز و بوم لای پر قو بزرگ شده، تنها با یک تفاوت! یاد گرفته محکم بایستد! یاد گرفته برای داشته هایش دژ مستحکم بسازد، اما همه این دانسته‌ها را به قیمت گزافی به دست آورده.
کاربر ۶۳۳۰۶۰۱
هه! توی این دوره زمانه هر کس زخم بزند موفق تر است، هر کس درنده باشد و بی رحمانه بدرد موفق تر است. اگر خوب باشی، اگر سر به زیر باشی، اگر سرت به کار خودت باشد، اگر مطیع باشی می‌درنت! این را از زندگی خودش یاد گرفت که باید هار باشد تا تکه پاره‌اش نکنند. باید بد باشد تا بقا داشته باشد، نظریه داروین را خیلی خوب درک کرده بود توی زندگیش.
مری و راه های نرفته اش
- چشم وا کردم از تو بنویسم لای در باز و باد می‌آمد از مسیری که رفته بودی داشت موجی از انجماد می‌آمد
Reza Shayan
هیچوقت فکر نکن کسی بتونه جای تو رو بگیره. سارا، مادرم مادرمه! اردلان برادرمه! شمیم خواهرمه. ولی تو همه کسمی! تو رو که نداشته باشم دنیام تهی می‌شه. حرف از نبودنت نزن که کنترلم از دستم خارج می‌شه!
sahar
صدای عصبی‌اش همزمان شد با راه افتادنش. - من یه گردان پشتمه، توام یه شهراد پشتته! به گوش هایم شک کردم، سریع نگاهش کردم، اینقدر خونسرد بود که فکر کردم اشتباه شنیدم. اما قلبم به تب و تاب افتاده بود و شدیداً بی قراری می‌کرد.
sahar

حجم

۶۹۱٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۷۲۸ صفحه

حجم

۶۹۱٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۷۲۸ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
۴۲,۵۰۰
۵۰%
تومان