بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب خرده‌ عادت ها | صفحه ۱۸۰ | طاقچه
کتاب خرده‌ عادت ها اثر جیمز کلیر

بریده‌هایی از کتاب خرده‌ عادت ها

۴٫۰
(۱۶۹۶)
هرچه بیش‌تر به جنبه‌ی خاصی از هویت‌تان افتخار کنید، انگیزه‌ی بیش‌تری برای حفظ عادت‌های مرتبط با آن پیدا می‌کنید.
نوا
وقتی عقاید پشت عادت‌های گذشته را تغییر ندهید، تغییر عادت سخت خواهد بود. هدف جدید و نقشه‌ی جدیدی دارید، ولی هنوز آن «کسی» را که هستید تغییر نداده‌اید.
نوا
زمانی که هر روز و با تکرار تصمیمات اشتباه، خطاهای کوچک و ارائه‌ی توجیه‌های ناچیز، اشتباهات یک‌درصدی را تکرار می‌کنید، انتخاب‌های ناچیزتان به نتایج سهمگینی تبدیل می‌شوند
Captain
خرده‌عادت‌ها به من کمک کردند پتانسیلم را تحقق ببخشم و ازآن‌جاکه شما این کتاب را انتخاب کرده‌اید، حدس می‌زنم شما هم می‌خواهید پتانسیل خودتان را محقق کنید.
کاربر ۱۱۶۷۸۶۸
تغییراتی که در ابتدا کوچک و بی‌اهمیت جلوه می‌کنند، درصورتی‌که تمایل داشته باشید سال‌ها انجام‌شان دهید، نتایج قابل‌توجهی به بار خواهند آورد. همه‌ی ما با موانع و شکست‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنیم؛ اما در درازمدت، اغلب، کیفیت زندگی‌های‌مان به کیفیت عادت‌های‌مان بستگی دارد.
کاربر ۱۱۶۷۸۶۸
اگر به‌دنبال نتایج بهتر هستید، بررسی اهداف را فراموش کنید و به‌جای آن بر سیستم‌تان تمرکز کنید
kordelia
موفقیت، محصول عادت‌های روزانه است، نه یک تغییر بزرگ در کل زندگی؛ به این معنا که مهم نیست درحال‌حاضر چقدر موفق یا ناموفقید، مهم این است که آیا عادت‌های‌تان شما را در مسیر موفقیت قرار می‌دهند یا خیر. باید بیش‌تر به فکر شرایط فعلی خود باشید نه نتایج فعلی.
kordelia
افرادی که قدرت خویشتن‌داری بالایی دارند، زمان کم‌تری را در موقعیت‌های وسوسه‌برانگیز صرف می‌کنند. نادیده‌گرفتن وسوسه‌ها آسان‌تر از مقاومت در برابرشان است.
ali mostafavi
موفقیت به صبر نیاز دارد. اعضای سن آنتونیو اسپرز، یکی از موفق‌ترین تیم‌های تاریخ ان‌بی‌ای یکی از شعارهای ژاکوب ریس، اصلاحگر اجتماعی را روی کمد رختکن‌شان آویزان کرده‌اند: «زمانی که به نظر می‌رسد هیچ‌چیز کمکی نخواهد کرد، می‌روم و به سنگ‌تراشی نگاه می‌کنم که برای صدمین بار روی سنگ ضربه وارد می‌کند، بدون این‌که ترکی ایجاد شود؛ اما در صدویکمین ضربه سنگ به دو تکه خرد می‌شود و می‌دانم که آخرین ضربه نبود که آن‌را خرد کرد، بلکه تمام آن ضربه‌های پیشین مسبب آن بود.»
جابر
همه‌ی ما با موانع و شکست‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنیم؛ اما در درازمدت، اغلب، کیفیت زندگی‌های‌مان به کیفیت عادت‌های‌مان بستگی دارد
Captain
عادت‌های شما راه‌حل‌های مدرن برای انگیزه‌های کهن هستند؛ نسخه‌های جدید عیب‌های قدیمی.
محمدحسن
اشتیاق صرفاً نمایش خاصی است از انگیزه‌ای عمیق‌تر.
محمدحسن
است که به گروهی بپیوندید که در آن، رفتار دلخواه و مطلوب شما رفتار عادی محسوب شود. عادت‌های جدید زمانی دست‌یافتنی به نظر می‌رسند که ببینید دیگران هر روز آن رفتار را انجام می‌دهند. اگر بیش‌تر با افرادی سروکار داشته باشید که هیکل متناسبی دارند، احتمالش بیش‌تر است که ورزش را به عادتی معمول تبدیل کنید. اگر علاقه‌مندان جاز احاطه‌تان کرده باشند، احتمالش بیش‌تر است که تصور کنید نواختن هرروزهٔ جاز منطقی است. فرهنگ شما انتظارات‌تان دربارهٔ «معمولی‌بودن» را مشخص می‌کند. پس با افرادی سروکار داشته باشید که عادت‌هایی دارند که دوست دارید در خودتان داشته باشید. انسان‌ها باهم رشد می‌کنند.
محمدحسن
پیروزی یا موفقیتی ناچیز به موفقیتی بزرگ منجر می‌شود.
ehsan22
زمانی که درنهایت وضعیت یکنواخت پتانسیل نهفته را در هم بشکنید، مردم آن‌را «موفقیت یک‌شبه» خواهند نامید.
hasan
عادت‌های ما شکل‌دهنده‌ی هویت‌مان هستند و هویت ما عادت‌های‌مان را شکل می‌دهد. این خیابان دوطرفه است
Arshn
عادت، روال یا رفتاری است که به‌طور منظم و دربسیاری موارد، خودکار انجام می‌شود.
کاربر ۱۱۷۵۳۸۲
“Happiness is the space between one desire”
mjsafarzadeh
the only self-improvement strategy that makes any sense is to focus on what you can control.
mjsafarzadeh
احساس انگیزه‌ داشتن شما را به عمل‌کردن وادار می‌کند. احساس موفق‌بودن شما را به تکرار وادار می‌کند.
mjsafarzadeh

حجم

۵۷۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

حجم

۵۷۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
۳۴,۵۰۰
۵۰%
تومان