بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب خرده‌ عادت ها | صفحه ۱۵۵ | طاقچه
کتاب خرده‌ عادت ها اثر جیمز کلیر

بریده‌هایی از کتاب خرده‌ عادت ها

۴٫۰
(۱۶۹۶)
کیفیت زندگی‌های‌مان به کیفیت عادت‌های‌مان بستگی دارد. با داشتن عادت‌های یکسان به نتایج یکسانی خواهیم رسید؛ اما با داشتن عادت‌های بهتر، هرچیزی ممکن است.
کاربر ۱۳۶۷۹۶۴
کیفیت زندگی‌های‌مان به کیفیت عادت‌های‌مان بستگی دارد. با داشتن عادت‌های یکسان به نتایج یکسانی خواهیم رسید؛ اما با داشتن عادت‌های بهتر،
کاربر ۱۳۶۷۹۶۴
عادت‌ها میان‌برهایی ذهنی هستند که از راه تجربه آموخته شده‌اند. می‌شود گفت عادت مثل خاطره‌ی قدم‌هایی است که قبلاً برداشته‌اید تا به راه‌حل یکی از مشکلات‌تان برسید.
کاربر ۲۶۱۵۵۴۷
عادت‌ها لازم‌اند؛ اما برای رسیدن به مهارت بالا کافی نیستند.
zahra🌱
عادت‌ها را فقط شخصیت تعیین نمی‌کند، بلکه شکی وجود ندارد که ژن‌ها نیز تا حدی دخیل‌اند. گرایش‌های شخصی افراد باعث می‌شود برخی از رفتارها در آن‌ها بیش‌تر دیده شوند.
کاربر ۲۶۷۷۳۷۵
اگر نمی‌توانید هیچ کاری را تمام کنید، چند ساعت تلفن همراه خود را در اتاقی دیگر رها کنید. - اگر همیشه احساس کوچکی می‌کنید، از دنبال‌کردن رسانه‌های اجتماعی که باعث حسادت‌تان می‌شود، دست بردارید.
shdabir
قانون گلدیلاکس می‌گوید که انسان‌ها بیش‌ترین میزان انگیزه را زمانی تجربه می‌کنند که مشغول انجام کاری باشند که با توانایی‌های‌شان همخوانی داشته باشد.
zahra🌱
در فعالیتی شرکت کنید که با نقاط قوت‌تان مطابقت داشته باشد. اگر نمی‌توانید فعالیتی بیابید که شرایطش به‌نفع‌تان باشد، باید خودتان آن‌را خلق کنید.
کاربر ۲۱۲۴۲۸۷
راز بیشینه‌کردن احتمال موفقیت، انتخاب زمینه‌ی صحیح رقابت است.
کاربر ۲۱۲۴۲۸۷
تا زمانی که به‌اندازه‌ی افرادی که تحسین‌شان می‌کنید سخت تلاش نکرده‌اید، موفقیت‌های آنان را نتیجه‌ی شانس ندانید.
کاربر ۲۱۲۴۲۸۷
زمانی که با بهتر‌شدن پیروز نمی‌شوید، می‌توانید با متفاوت‌بودن پیروز شوید
کاربر ۲۱۲۴۲۸۷
زمانی که با بهتر‌شدن پیروز نمی‌شوید، می‌توانید با متفاوت‌بودن پیروز شوید.
zahra🌱
سازگار‌کردن عادت‌ها با شخصیت‌تان آغاز خوبی است؛ اما پایان داستان نیست.
zahra🌱
عادت‌ها را فقط شخصیت تعیین نمی‌کند، بلکه شکی وجود ندارد که ژن‌ها نیز تا حدی دخیل‌اند.
zahra🌱
راز افزایش احتمال موفقیت، انتخاب زمینه‌ی صحیح رقابت است.
zahra🌱
تغییر رفتار واقعی برابر با تغییر هویت است.
P.Ehsani
درد، درسی مؤثر است.
zahra🌱
«زمانی که به نظر می‌رسد هیچ‌چیز کمکی نخواهد کرد، می‌روم و به سنگ‌تراشی نگاه می‌کنم که برای صدمین بار روی سنگ ضربه وارد می‌کند، بدون این‌که ترکی ایجاد شود؛ اما در صدویکمین ضربه سنگ به دو تکه خرد می‌شود و می‌دانم که آخرین ضربه نبود که آن‌را خرد کرد، بلکه تمام آن ضربه‌های پیشین مسبب آن بود.»
zeinab_mdi70
خلاصه‌ی فصل - رفتاری که آن‌قدر تکرار شده که به‌صورت خودکار انجام می‌شود عادت است. - عادت‌ها فقط به این علت وجود دارند که کمک می‌کنند مشکلات زندگی را با صرف حداقل انرژی ممکن و کم‌ترین دردسر حل کنید. - هر عادتی را می‌توان به بخش‌های مختلف حلقه‌ی بازخورد تقسیم کرد که شامل چهار مرحله است: نشانه، اشتیاق، پاسخ و پاداش. - چهار قانون تغییر رفتار، مجموعه قوانین ساده‌ای هستند که به کمک آن‌ها می‌توانید عادت‌های بهتری بسازید: ۱. واضحش کن؛ ۲. جذابش کن؛ ۳. ساده‌اش کن؛ ۴. لذت‌بخشش کن.
کاربر ۲۶۷۷۳۷۵
- ما به‌سمت عادت‌هایی متمایل می‌شویم که مورد تحسین و تأیید فرهنگ‌مان هستند؛ زیرا تمایل شدیدی به پذیرفته‌شدن و تعلق‌داشتن به گروه داریم.
Mehrsa

حجم

۵۷۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

حجم

۵۷۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
۳۴,۵۰۰
۵۰%
تومان