بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب خرده‌ عادت ها | صفحه ۱۷۸ | طاقچه
کتاب خرده‌ عادت ها اثر جیمز کلیر

بریده‌هایی از کتاب خرده‌ عادت ها

۴٫۰
(۱۶۹۶)
با داشتن عادت‌های یکسان به نتایج یکسانی خواهیم رسید؛ اما با داشتن عادت‌های بهتر، هرچیزی ممکن است.
ketab_chin
کیفیت زندگی‌های‌مان به کیفیت عادت‌های‌مان بستگی دارد
ketab_chin
کیفیت زندگی‌های‌مان به کیفیت عادت‌های‌مان بستگی دارد
ketab_chin
عادت، روال یا رفتاری است که به‌طور منظم و دربسیاری موارد، خودکار انجام می‌شود.
ketab_chin
پیشرفت‌ها کوچک بودند؛ اما باعث می‌شدند حس کنم بر زندگی‌ام مسلطم.
ketab_chin
اگر چیزی بخواهد بهتر شود، فقط خودم مسئول اتفاق‌افتادنش هستم
ketab_chin
مهم نیست درحال‌حاضر چقدر موفق یا ناموفقید، مهم این است که آیا عادت‌های‌تان شما را در مسیر موفقیت قرار می‌دهند یا خیر.
🦋ح. الف
اگر در هر روزِ یک سال یک درصد بهتر شوید، درنهایت سی‌وهفت برابر بهتر از قبل خواهید بود.
🦋ح. الف
به عادت‌های‌تان زمان و مکان بدهید تا موجودیت پیدا کنند.
کاربر ۱۱۶۷۸۶۸
زندگی‌های‌مان به کیفیت عادت‌های‌مان بستگی دارد. با داشتن عادت‌های یکسان به نتایج یکسانی خواهیم رسید؛ اما با داشتن عادت‌های بهتر، هرچیزی ممکن است.
.M.
مفهوم عادت‌های مبتنی بر هویت، اولین آشنایی فرد با مبحث کلیدیِ این کتاب است: حقله‌های بازخورد. عادت‌های ما شکل‌دهنده‌ی هویت‌مان هستند و هویت ما عادت‌های‌مان را شکل می‌دهد. این خیابان دوطرفه است. شکل‌گیری همه‌ی عادت‌ها یک حقله‌ی بازخورد است. این مفهوم را در فصل بعد عمیق‌تر بررسی می‌کنیم. اما مهم این است که اجازه بدهید محرک اصلی این حلقه، ارزش‌ها و اصول و هویت‌تان باشند، نه نتیجه
f.zamani
: اغلب انتظار داریم پیشرفت خطی باشد. حداقل امیدواریم به‌سرعت به دست بیاید. درحقیقت، نتیجه‌ی تلاش‌های‌مان اغلب به تأخیر می‌افتد. ماه‌ها یا سال‌ها بعد می‌توانیم به ارزش واقعی تلاش‌های پیشین‌مان برسیم. این مسئله به «دره‌ی ناامیدی» منجر می‌شود که مردم پس از ماه‌ها یا سال‌ها تلاش و بدون کسب نتیجه به آن دچار می‌شوند. بااین‌حال، این تلاش‌ها بی‌نتیجه نبوده است، بلکه ذخیره شده است. فقط بعدها و با گذر زمان ارزش حقیقی تلاش‌های انجام‌شده آشکار می‌شو
mrym
مؤثرترین راه تغییر‌دادن عادت‌ها این است که بر کسی که می‌خواهید باشید تمرکز کنید، نه بر چیزی که می‌خواهید به دست بیاورید.
Captain
عادت‌ها مجرایی هستند که ازطریق آن‌ها می‌توانید عمیق‌ترین عقاید را راجع‌به خودتان بسازید. به‌معنی واقع کلمه، شما به عادت‌های‌تان تبدیل می‌شوید.
Captain
اهداف به نتایجی مربوط‌اند که می‌خواهید به دست آورید؛ درحالی‌که سیستم‌ها با فرایندهایی سروکار دارند که به آن نتایج منجر می‌شوند.
zahra
- رفتار انسان از قانونِ کم‌ترین تلاش پیروی می‌کند. ما به‌طور طبیعی به‌سمت گزینه‌ای گرایش می‌یابیم که به کم‌ترین میزان کار نیاز دارد. - محیطی را خلق کنید که انجام کار صحیح تا حد امکان آسان است. - مقاومت در برابر رفتارهای خوب را کاهش دهید. با مقاومت کم، عادت‌ها آسان می‌شوند. - مقاومت در برابر رفتارهای بد را افزایش دهید. با مقاومت زیاد، عادت‌ها دشوار می‌شوند. محیط خود را برای آسان‌تر‌کردن عملکردهای آینده آماده سازید.
msadeq
بالاترین نوع انگیزش درونی وقتی است که عادتی به بخشی از هویت شما تبدیل می‌شود. این‌که بگویم من آدمی هستم که فلان چیز را «می‌خواهد»، یک چیز است و این‌که بگویم من چنین آدمی «هستم»، چیز کاملاً متفاوتی است.
parham
اهداف، مشکلِ «یا این یا آن» را به وجود می‌آورند: یا به هدفت می‌رسی و موفق می‌شوی یا شکست‌ می‌خوری و ناامید می‌شوی؛ در این صورت، به‌صورت ذهنی خود را در نسخه‌ی محدودی از شادی محصور می‌کنید. این صحیح نیست. بعید است مسیر زندگی‌تان با همان مسیری که در نظر گرفته‌اید، یکی شود
parham
سیستم ممکن است به‌شکل‌های مختلف موفق باشد، نه فقط با آن روشی که در آغاز تصور کرده‌اید.
parham
اگر به عادتی فکر نکنید، نمی‌توانید انتظار بهبود آن‌را داشته باشید. همان‌طور که کارل یونگ می‌گوید، «تا وقتی ناآگاهانه را آگاهانه نکنید، زندگی‌تان را هدایت می‌کند و شما آن‌را سرنوشت می‌نامید».
MADMAZEL

حجم

۵۷۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

حجم

۵۷۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
۳۴,۵۰۰
۵۰%
تومان