بریده‌های کتاب عادت های اتمی
کتاب عادت های اتمی اثر هادی بهمنی

کتاب عادت های اتمی

نویسنده:جیمز کلیر
انتشارات:نشر نوین
امتیاز:
۴.۲از ۱۷۴۸ رأی
۴٫۲
(۱۷۴۸)
موفقیت محصول عادات روزانهٔ شما است – نه تحولاتی که یک‌باره رخ می‌دهند.
محمد سعیدی
یکی از نمونه‌های قانون دوم تغییر رفتار است: «آن را جذاب کنید». هرقدر فرصتی جذاب‌تر باشد، احتمال اینکه یک عادت شکل بدهد بیشتر خواهد بود.
کاربر ۱۵۳۱۳۰۵
کنترل شخصی، یک استراتژی کوتاه‌مدت است، نه چیزی که برای بلندمدت جواب بدهد. شاید بتوانید یک یا دو بار در برابر وسوسه مقاومت کنید، اما احتمالش اندک است که بتوانید ارادهٔ لازم را داشته باشید تا هر بار تمایلات خود را نادیده بگیرید.
کاربر ۱۵۳۱۳۰۵
اگر از اتاق خوابتان تنها برای خوابیدن استفاده کنید، خواب سریع‌تر به چشمانتان خواهد آمد. اگر خواهان رفتارهای باثبات و قابل پیش‌بینی هستید، باید محیطی باثبات و پیش‌بینی‌پذیر داشته باشید. یک محیط باثبات که هر چیز دارای جایگاه خودش است و هر هدف محیط مختص خودش را دارد، جایی است که عادت‌ها به‌راحتی شکل می‌گیرند.
کاربر ۱۵۳۱۳۰۵
می‌توانید همین کار را با فضاهای دیجیتالتان انجام دهید. نویسنده‌ای را می‌شناسم که از کامپیوتر تنها برای نوشتن استفاده می‌کند، تبلتش فقط برای مطالعه است و گوشی نیز تنها برای شبکه‌های اجتماعی و ارسال پیامک استفاده می‌شود. هر عادت باید منزلگاهی داشته باشد. اگر بتوانید به این استراتژی پایبند بمانید، هر چارچوب با یک عادت بخصوص و مود فکری خاص همراه خواهد شد. عادت‌ها تحت چنین شرایطی که پیش‌بینی‌پذیرند، رشد می‌کنند
کاربر ۱۵۳۱۳۰۵
باید به عادت‌های کوچک اتکا می‌کردم تا پس از مصدومیت احیا می‌شدم، قدرت بیشتری در باشگاه می‌یافتم، عملکرد سطح بالایی در زمین مسابقه ارائه می‌دادم، نویسنده می‌شدم، یک کسب‌وکار موفق می‌ساختم و خیلی ساده به یک بزرگ‌سال مسئولیت‌پذیر تبدیل می‌شدم. عادت‌های کوچک به من کمک کردند پتانسیلم را بالفعل کنم و از آنجایی‌که این کتاب را انتخاب کرده‌اید، حدس می‌زنم که شما هم دنبال همین کار هستید.
کاربر ۱۵۰۰۶۱۱
ارتباط دادن یک عادت نو با یک چارچوب جدید ساده‌تر است تا اینکه بخواهید یک عادت جدید را در حضور سرنخ‌های رقیب و کنونی بسازید. اگر هر شب در اتاق خوابتان تلویزیون تماشا می‌کنید، زود خوابیدن در آنجا می‌تواند دشوار باشد
کاربر ۱۵۳۱۳۰۵
تغییراتی که در ابتدا کوچک و نه‌چندان مهم به نظر می‌رسند، در کنار یکدیگر به نتایج قابل توجهی ختم خواهند شد، البته اگر سال‌ها به آن پایبند بمانید. ما همگی در طولانی‌مدت با موانعی مواجه می‌شویم، اما کیفیت زندگی ما غالبا به کیفیت عادت‌هایمان بستگی دارد. با همان عادت‌ها، در نهایت به همان نتایج قبلی دست خواهید یافت. اگر عادت‌هایتان را بهتر کنید، هر چیزی ممکن می‌شود.
کاربر ۱۵۶۶۵۲۴
رفتارهایی که نتایج رضایت‌بخش دارند، معمولا تکرار می‌شوند و آن‌هایی که عواقب نامطلوب تولید می‌کنند، کمتر تکرار خواهند شد»
کاربر ۱۱۷۵۴۲۲
«وقتی فکر می‌کنم هیچ‌چیز به من کمک نمی‌کند، می‌روم و به سنگ‌تراشی نگاه می‌کنم که پتک را روی سنگ فرود می‌آورد؛ شاید صد بار ضربه بزند بدون اینکه ترکی روی آن ظاهر شود. بااین‌حال با صدویکمین ضربه است که سنگ به دو نیم می‌شود و من می‌دانم که صرفا آخرین ضربه کارساز نبوده است – بلکه تمام ضربات پیشین هم تاثیر خود را گذاشته‌اند».
هـُـدا

حجم

۶۷۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۵ صفحه

حجم

۶۷۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۵ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
۴۱,۴۰۰
۴۰%
تومان