دانلود و خرید کتاب مروارید‌های درایت جک کنفیلد ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مروارید‌های درایت اثر مهدی قراچه‌داغی

کتاب مروارید‌های درایت

معرفی کتاب مروارید‌های درایت

آیا احساس می‌کنید بهترین زندگی‌ها را دارید؟ با خواندن کتاب «مرواریدهای درایت» به این سوال پاسخ دهید. کتاب مرواریدهای درایت؛ سی نکته الهام‌بخش برای یکی زندگی عالی گنجینه‌ای ارزشمند از سخنان پردرایت و توصیه‌های گران‌بهای جمعی از نویسندگان پراسم‌ورسم و برخی از بهترین نویسندگان روان‌شناسی خودیار در روزگار ماست. این مرشدانِ تغییرات بنیادی هر کدام براساس تجربیات خود فصلی از کتاب حاضر را به رشته تحریر درآورده‌اند تا زندگی شما را در همین لحظه دگرگون کنند. فصل‌های کتاب از تنوع قابل ملاحظه‌ای بهره دارند؛ هم به جنبه‌های فکری اشاره دارند و هم به جنبه‌های عملی، مانند اهمیتِ قرار گرفتن در حالت آرمیدگی و آموزش مراقبه. آموزه‌های کتاب شما را در مسیر رسیدن به موفقیت در زندگی راهنمایی می‌کنند و به شما یادآور می‌شوند خود را در سفری که رهسپار آن هستید، عاشقانه دوست بدارید. ایده‌های مطرح‌شده در کتاب مرواریدهای درایت به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند تا کلید درهای بی‌شماری باشند که راه رسیدن شما به زندگی بهتر را مسدود کرده‌اند.
معرفی نویسنده
عکس جک کنفیلد
جک کنفیلد

جک کنفیلد نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری، سخنران انگیزشی و کار‌آفرین آمریکایی است. او مبتکر مجموعه‌های محبوب «سوپ جوجه برای روح»است؛‌ گلچین‌های الهام‌بخش که در قالب یک ژانر ارائه شده‌است.‌ مجموعه‌ای که با بیش از ۲۵۰‌ عنوان و ۵۰۰ میلیون نسخه و به بیش از ۴۰ زبان ترجمه‌ و چاپ شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
شما زمانی بهبودی پیدا می‌کنید که تصدیق کنید از بدرفتاری با خودتان کسی فایده‌ای نمی‌برد. شما قربانی خودتان هستید. شما خودتان را کوچک و محدود می‌کنید. شما بدرفتاری را قبول کرده‌اید، ازاین‌رو از آسیبی که به خود زده‌اید عذرخواهی کنید. خودتان را ببخشید که وقتی لازم بوده و به آن احتیاج داشتید، از خود حمایت نکرده‌اید. خود را ببخشید که اجازه دادید تبدیل به یک قربانی شوید. با خود مهربان باشید. دست نوازش به سر و روی خود بکشید. مرتکب این اشتباه نشوید که کسی بیرون از ما می‌تواند وحدت وجود کامل بودنی را که از قبل داریم به ما بدهد.
احسان رضاپور
روزی سه‌بار از کاری که می‌کنید دست بکشید و از خود بپرسید «عاشقانه‌ترین کاری که در این لحظه برای خودم می‌توانم بکنم کدام است؟» بعد به جوابی که به خود می‌دهید توجه خاص کنید. گاه مهرانگیزترین کاری که می‌توانید در لحظه برای خود بکنید این است که یک لیوان آب بنوشید یا در اطراف خانه‌تان قدم بزنید و هوای پاک و تازه استنشاق کنید.
احسان رضاپور
براساس مقیاس یک تا ده، به کیفیت من در هفته یا ماه گذشته در مقام یک فروشنده، یک والد، یک همسر، یک کارمند و غیره و غیره چه امتیازی می‌دهید؟ اگر به جوابی کمتر از ده دست یافتید بپرسید چه اتفاقی باید بیفتد که من به امتیاز ده برسم؟ در پاسخ به آخرین سؤال همه اطلاعات ارزشمند نهفته است. شجاعت به خرج دهید و این سؤال را از هر کس که با او در تبادل و ارتباط هستید، بپرسید. جواب آن‌ها هر اندازه دردناک و ناراحت‌کننده بود، از آن‌ها تشکر کنید: «متشکرم که نظرت را با من در میان گذاشتی.» با آن‌ها بحث و مشاجره نکنید. صرفاً به بازخورد آن‌ها توجه کنید. اگر حرفشان درست است، در رفتارتان تجدید نظر کنید.
احسان رضاپور
وقتی در راستای شور و شوق خود گام برمی‌دارید، نمی‌دانید با چه شرایطی روبه‌رو خواهید شد. به همین دلیل است که به‌دنبال اشتیاق خود رفتن شجاعت می‌خواهد، اما وقتی این کار را می‌کنید، متوجه می‌شوید که چگونه معجزه‌بخش زندگی شما می‌شود.
حسن منصوری
اگر به راهنمایی دلتان توجه کنید، اگر به رؤیاهای خود اعتماد داشته باشید، اگر دست به کار شوید و اقدام کنید و اگر مشورت و رای‌زنی کنید، به زندگی‌ای دست پیدا می‌کنید که هرگز تصورش را هم نمی‌کردید.
حسن منصوری
برای لحظه‌ای به آخرین‌باری که کار می‌کردید و مطابق برنامه‌ای که داشتید عمل نشد، فکر کنید؛ چگونه با خود برخورد کردید؟ با احساس گناهتان چه کردید؟ آیا دست نوازش روی خود کشیدید و گفتید این بار موفق نشدم اما فردا کاری حیرت‌انگیز می‌کنم؟ اگر این کار را کردید عالی بود، اما شرط می‌بندم که به احتمال زیاد به خود گفتید: «باز هم خراب کردی. دست از این کار بکش. پیش مردم خجالت‌زده می‌شوی. تو آدم بی‌ارزش و بی‌عرضه‌ای هستی.» بله، شما بزرگ‌ترین دشمن خود هستید. این چیزی است که نمی‌خواهیم آن را اذعان کنیم زیرا خجالت‌آور است. اما در این‌گونه مواقع کسی بیرون از خود را پیدا می‌کنیم و مسئولیت ناراحتی خود را بر دوش او می‌گذاریم. بدون توجه به این‌که تا چه اندازه به عذرخواهی طرف خارجی احتیاج داشته باشید، هرگز شما احساس رضایت خاطر نخواهید کرد زیرا این مشکل شماست و خودتان باید این ناراحتی را التیام بخشید.
احسان رضاپور

حجم

۸۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

حجم

۸۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان