بریده‌های کتاب پشتکار؛ قدرت مداومت
کتاب پشتکار؛ قدرت مداومت اثر گرگ اس. ربد

کتاب پشتکار؛ قدرت مداومت

همیشه به یاد داشته باشید: «تسلیم‌شونده، هرگز برنده نمی‌شود و برنده هرگز تسلیم نمی‌گردد».
majid
بدانید که شما لیاقت هر آنچه می‌خواهید را دارید. اگر این حقیقت را هرگز فراموش نکنید، در مسیر درستی گام خواهید برداشت.
majid
دهد. انسان‌ها تنها موجوداتی هستند که می‌توانند در سطوح بالا تصمیم بگیرند. فرایند تصمیم‌گیری‌های منطقی و عاقلانه، قدرتی است که تنها به انسان داده شده است. همیشه به یاد داشته باشید که بدترین تصمیم این است که هیچ تصمیمی نگیرید.
majid
ناپلئون هیل می‌نویسد: یکی از دلایلی که بیشتر انسان‌های موفق تا قبل از چهل‌سالگی به کامیابی نمی‌رسند این است که باید شکست‌ها و ناراستی‌هایی را از روزگار ببینند و بر موانع زیادی فائق آیند و پس از کسب دانش لازم، به ثروت و کامیابی دست یابند. بنابراین تنها کسانی که پشتکار داشته باشند و به‌جای هراسیدن از شکست‌ها، از آن‌ها درس بگیرند، نام خود را در تاریخ ثبت می‌کنند.
احمد زرگانی
وقتی صحبت از پشتکار می‌شود، باید ماهیچه ذهنی را تمرین دهیم و قوی سازیم.
Naemeh Soleimani
«بیشتر مردمان بزرگ، اصلی‌ترین موفقیت خود را یک مرحله پس از شکست به‌دست آورده‌اند»
book123
خودت را بهترین کسی بدان که می‌تواند از پس هدفش برآید. تصویری از موفقیت خویش را در ذهنت مجسم کن. هدف خود را متصور شو و تا آخرین جزئیات آن را در ذهن خویش بپرور و از قبل پیروزی‌ات را جشن بگیر. این‌گونه است که از پس لحظات دشوار برخواهی آمد.
Naemeh Soleimani
در طول ۱۵۰ سال اخیر، فیلسوفان و اندیشمندان موفقیت اثبات کرده‌اند که باز هم یک ویژگی، شاه کلید تمام موفقیت‌هاست و آن چیزی نیست جز پشتکار. همین پشتکار به جورج گوتالز قدرت داد تا کانال پاناما را پس از چندین بار ناکامی بسازد. همین پشتکار به ادیسون توان داد تا لامپ روشنایی را اختراع کند. همین پشتکار به آبراهام لینکلن انگیزه داد تا علی‌رغم قلبی شکسته، ناکامی‌های کاری و هشت بار شکست در انتخابات، رئیس جمهور امریکا شود.
احمد زرگانی
هر چیزی که مردم آن را مشکل می‌نامند برای من یک چالش است. مشکل یک مانع غیرقابل تحمل است اما چالش، فرصتی برای یافتن یک راه‌حل است. از همه مهم‌تر این است که شما در پس چالش‌ها، موهبتی پیدا می‌کنید.
Naemeh Soleimani

حجم

۱۳۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

حجم

۱۳۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد