دانلود و خرید کتاب عامل شانس برایان تریسی ترجمه اکبر عباسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب عامل شانس

برایان تریسی یکی از رهبران بزرگ گسترش اثربخشی، توسعه شخصی و هنر فروش است. به‌عنوان یک سخنران حرفه‌ای، هزاران نفر را برای رساندن به اوج عملکرد و دستاوردهای بزرگ آموزش داده است. سمینارهای او درباره رهبری، هدف‌گذاری، انگیزش، مدیریت زمان و روان‌شناسی موفقیت است. او در این کتاب درباره عامل شانس در موفقیت صحبت می‌کند. همان‌طورکه می‌دانید هر فردی دوست دارد در تمام جنبه‌های زندگی‌اش، سلامت‌تر، ثروتمندتر، خوشحال‌تر و راضی‌تر باشد؛ اما تنها تعداد محدودی از انسان‌ها قادرند یک زندگی کاملاً رضایت‌بخش و مطابق با خواسته‌هایشان داشته باشند. بسیاری از مردم بر این باورند که اگر روش درست زندگی کردن را می‌دانستند، زندگی‌شان بسیار بهتر از وضعیت کنونی بود. اکثر مردم می‌توانند زندگی سالم‌تری همراه با درآمد و موفقیت بیشتر داشته باشند. آن‌ها می‌توانند به شهرت برسند، درآمد بیشتری داشته باشند، سالم‌تر باشند، از زندگی رضایت بیشتری داشته، لذت ببرند و اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشند، فقط به شرطی که راه رسیدن به آن را بدانند. تریسی در این کتاب از عوامل خوش‌شانسی، ارتباط خوش شانسی و هدف، نقش ذهن در رسیدن به هدف، رابطه دانش و موفقیت و بسیاری ازر مسایل مهم و کلیدی در رسیدن به موفقیت سخن می‌گوید.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

Mahyar Ir
۱۴۰۱/۰۵/۳۰

برایتان تریسی همیشه بهترین انتخابم برای کتاب های روانشناسی و موفقیت بوده .

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
«در عصر ما بیش از هر دورانی در تاریخ، افراد با سرعت بیشتری موفق می‌شوند. در هیچ زمانی تاکنون به این اندازه فرصت برای تبدیل کردن آرزوها به واقعیات وجود نداشته است.» برایان تریسی
AliDarvish
قانون علت و معلول می‌گوید؛ هر اتفاقی به‌خاطر دلیل خاصی به وقوع می‌پیوندد و برای هر پدیده‌ای در زندگی شما، علت یا مجموعه‌ای از علت‌های قابل اندازه‌گیری، تعریف، شناسایی و خاص وجود دارد.
AliDarvish
خواب بیدار می‌شوید، این عبارت را تکرار کنید: «من معتقدم امروز اتفاقات بسیار خوبی در زندگی‌ام رخ خواهد داد.» این عبارت را آن‌قدر تکرار کنید تا ذهنتان کاملاً با چنین انتظاری شارژ شود. «من اعتقاد دارم امروز اتفاق خارق‌العاده‌ای در زندگی‌ام به‌وقوع خواهد پیوست.» در انتهای روز، روز سپری شده خود را مرور کنید و به اتفاقاتی که در طول روز برایتان رخ داده است، بیندیشید. با این کار متوجه خواهید شد که اتفاقات کوچک و بزرگ خوبی در آن روز برای شما پیش آمده است. وقتی ذهنتان مملو از انتظار مثبت باشد، اتفاقات مثبتی نیز پیرامون شما رخ می‌دهد. اغلب افراد موفق انتظار موفقیت را دارند. آن‌ها بیشتر انتظار می‌کشند که برنده شوند تا بازند
کاربر ۴۲۴۶۷۲۰

حجم

۲۱۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۲۱۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان