بریده‌های کتاب پاسخ؛ استفاده از قانون جذب برای زندگی‌ فوق‌العاده فرمولی درخشان برای رشد کسب و کار
کتاب پاسخ؛ استفاده از قانون جذب برای زندگی‌ فوق‌العاده فرمولی درخشان برای رشد کسب و کار اثر افشین ابراهیمی

کتاب پاسخ؛ استفاده از قانون جذب برای زندگی‌ فوق‌العاده فرمولی درخشان برای رشد کسب و کار

کافی است به زندگی‌تان نگاه کنید. چه می‌بینید؟ هرچه پیدا می‌کنید، شواهدی دال بر اعتقادات‌تان است.
Lily
پس حرف من در اینجا چیست؟ آیا دارم می‌گویم هر چیزی که وجود دارد، از فکر تشکیل شده است؟ آیا دارم می‌گویم که فکر، دنیای مادی را خلق می‌کند؟ بله. این درست همان چیزی است که دارم می‌گویم. افکارتان نه‌تنها اهمیت دارد، بلکه همه چیز را خلق می‌کند. همه‌چیز از فکر می‌آید؛ کسب‌وکارتان از فکرتان می‌آید.
sorena
برایش تعریف کردم که وقتی برای اولین بار به مهدکودک رفتم بسیار به من خوش گذشت،
sorena
پس حرف من در اینجا چیست؟ آیا دارم می‌گویم هر چیزی که وجود دارد، از فکر تشکیل شده است؟
sorena
"فوق‌العاده‌ترین هدیه‌ای که انسانی می‌تواند به انسان دیگری بدهد، این است که به نحوی زندگی او را کمی بهتر کند."
korush
فرایند عصب‌زایی در سن بلوغ متوقف نمی‌شود و در طول عمر انسان ادامه پیدا می‌کند. سنتان هرقدر باشد، مغزتان به‌خوبی توانایی دارد که مسیرهای عصبی جدید ایجاد کند. معلوم شده هر بار یک فکر یا تجربهٔ مهم یا جدید پدید می‌آید، مغزتان درواقع ارتباط‌های عصبی جدید ایجاد می‌کند.
Lily
اگر هم فکر می‌کنید، "حالا نه. اما به‌زودی. بالأخره یک روز به آن خواهم رسید"، خبر بدی برای‌تان داریم: نه! هرگز به آن نخواهید رسید. برای ضمیر ناخودآگاه شما، گذشته و آینده‌ای وجود ندارد؛ فقط زمان حال و فقط همین الان وجود دارد. درنتیجه با این طرز فکر، ضمیر ناخودآگاهتان شما را تا ابد در "یک روز" گیر خواهد انداخت و از آن نجات نخواهید یافت.
ن.ک
نگرانی، مثل این است که برای رسیدن به چیزی که نمی‌خواهیدش دعا کنید
ن.ک
ضریب هوشی فقط یک ملاک خیلی محدود برای اندازه‌گیری بعضی توانمندی‌های ذهنی خاص است. هوش درونی ما جنبه‌های متعددی دارد. هیچ زمینه یا هیچ عددی، نمی‌تواند به‌تنهایی پیچیدگی ذهن انسانی را نشان بدهد. بعضی از انواع هوش، هنوز در مرحلهٔ نام‌گذاری و توصیف محققان است. احتمال زیادی هست که بسیاری از آن‌ها هنوز به مرحلهٔ شناسایی هم نرسیده باشند. به‌عنوان مثال، کسی که در هوش کلامی و زبانی قوی است، نسبت به صدا، معنا و ترتیب کلمات به‌شدت حساس است.
Lily
یافته‌های جدید در عصب‌شناسی به ما می‌گویند می‌توانیم نظام ژنتیکی‌مان را لغو کنیم. اگر یاد بگیریم چگونه به مرکز قدرت مغزمان دست پیدا کنیم که طرز فکر، اعتقادات و الگوی فکری جاافتاده‌مان در آن قرار دارد، می‌توانیم به‌طور واقعی نظام ژنتیکی‌مان را بازنویسی کنیم.
Lily

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد