بریده‌های کتاب روانشناسی جنسی؛ رویکردی تکاملی به جذابیت تنوع‌طلبی و بی‌وفایی
کتاب روانشناسی جنسی؛ رویکردی تکاملی به جذابیت تنوع‌طلبی و بی‌وفایی اثر داود محمدی

کتاب روانشناسی جنسی؛ رویکردی تکاملی به جذابیت تنوع‌طلبی و بی‌وفایی

نویسنده:داود محمدی
امتیاز:
۳.۰از ۹ رأی
۳٫۰
(۹)
ما دائماً یا یک طبقه‌بندی خشک و انعطاف‌ناپذیر زنان از مردان مواجه هستیم. آنها می‌خواهند به عده‌ای از مردان مجوز بدهند و عده‌ای دیگر را محروم کنند. بر اساس منطق و استراتژی جنسی دوگانه، مردان یا به عنوان شرکایی جذاب و برای روابط کوتاه‌مدت مناسب‌اند و یا به عنوان همسرانی مناسب و برای روابط متعهدانه و درازمدت.
داود
پژوهش‌های تکاملی، بطور ظریفی نشان می‌دهند که بسیاری از نگرش‌های وسیع و بزرگ اجتماعی ما را، ژن‌های کوچک ما می‌سازند. این ژن‌های به ظاهر کوچک، فرمانروایان بزرگ تاریخ بشری بوده و هستند.
داود
"وقتی یک شب‌پره پیرامون شعله یک شمع در گردش است، گاه گردش‌هایش با خودسوزی به پایان می‌رسد؛ او در کار اطاعت از قواعد ژنتیکی‌اش، به سوی نافرجام‌های غیرانطباقی است. قانون آن است که او را در پیروی از نور ماه یا خورشید یاری کند اما ژن‌های شپ پره، هنوز با نورهای مصنوعی خو نگرفته است". "در جمجمه‌های مدرن ما، ذهن‌هایی متعلق به عصر حجر خوابیده است"
بهرام
بقاء و تولیدمثل: دو غریزه اصلی تکاملی در طی میلیون‌ها سال تکامل، تلاش برای زنده ماندن یا همان بقا و افزایش حداکثری تولیدمثل که از آن با عنوان موفقیت تولیدمثلی یا موفقیت در تولیدمثل یاد می‌شود، از جمله غرایز اصلی در همه گونه‌های موجودات زنده و انسان بوده که رفتار او را هدایت کرده است.
احسان رضاپور
انعطاف پذیری جنسی زنان بیشتر از مردان بوده و رفتارهای جنسی آنها بیشتر از مردان تحت تاثیر شرایط موقعیتی و محیطی بلافصل، قرار می‌گیرد.
احسان رضاپور

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۸۲ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۸۲ صفحه

قیمت:
۱۷۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد