بریده‌های کتاب دقایقی با قرآن
کتاب دقایقی با قرآن اثر محسن قرائتی

کتاب دقایقی با قرآن

۴٫۳
(۲۲)
پیامبرصلی الله علیه وآله از شخصی شنید که در دعا می‌گوید: «اسئلک خیر ما تسئل» خدایا! بهترین چیزی که از تو درخواست می‌شود به من عطا کن، فرمود: اگر این دعا مستجاب شود، در راه خدا شهید می‌شود.
بلاتریکس لسترنج
سحر مناسب‌ترین زمان برای دعاست.
بلاتریکس لسترنج
رسول خداصلی الله علیه وآله فرمود: «دست از سر مرده‌ها بردارید و بدی‌های آنان را بازگو نکنید، کسی‌که مُرد، خوبی‌هایش را بگویید»
هانیه سادات
۱. آرامش دارند. «أَلا بذکر اللَّه تطمئنّ القلوب»(۲۰۴) ۲. توکل دارند. «فلیتوکل المؤمنون»(۲۰۵) ۳. امداد غیبی می‌شوند. «وجنوداً لم تروها»(۲۰۶) ۴. همواره پیروز هستند. «اِحدَی الحُسنیین»(۲۰۷) ۵. بینش و نور دارند. «یجعل لکم فرقانا»(۲۰۸) ۶. در بن بست قرار نمی‌گیرند. «یجعل له مَخرجاً»(۲۰۹) ۷. کارشان را بیهوده نمی‌بینند. «فمن یعمل مثقال ذرّة خیراً یره»(۲۱۰) ۸. از ملامت‌ها نمی‌ترسند. «لایخافون لَومَة لائم»(۲۱۱)
بلاتریکس لسترنج
از پیامبرصلی الله علیه وآله پرسیدند: بهترین دوست کیست؟ فرمود: کسی‌که دیدارش شما را به یاد خدا بیندازد، و گفتارش به علم شما بیفزاید و کردارش یاد قیامت را در شما زنده کند. (۴۱۳)
الحمدالله علی کل حال
علی‌علیه السلام می‌فرمود: قسم به خدایی که جان فرزند ابوطالب در دست اوست، تحمّل هزار ضربه شمشیر در راه خدا، آسان‌تر از مرگ در رختخواب است
mamal123
یاد قهر و خشم او، عامل خوف از اوست.
بلاتریکس لسترنج
- حکم او بهترین است. «و من احسن من اللّه حکما»(۱۳۰۶) از ما نیز خواسته است کارمان به نحو احسن باشد: - از بهترین سخن پیروی کنیم. «فیتبعون احسنه»(۱۳۰۷)
بلاتریکس لسترنج
خواب بر سه قسم است: یا بشارتی از سوی خداوند، یا غم و اندوهی از طرف شیطان و یا مشکلات روزمره انسان است که در خواب آن را می‌بیند
|قافیه باران|
- کسی که می‌داند خداوند نیکوکاران را دوست دارد، «ان اللَّه یحب المحسنین»(۲۹۳) به کار نیکش دلگرم می‌شود.
هانیه سادات

حجم

۴۵۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۷۵

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۴۵۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۷۵

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۳,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۶صفحه بعد