بریده‌های کتاب آدم‌های نقد و نسیه؛ چشم‌اندازی نو به آدمیت با نگاهی به آدم‌های موجود و آدم‌های موعود
کتاب آدم‌های نقد و نسیه؛ چشم‌اندازی نو به آدمیت با نگاهی به آدم‌های موجود و آدم‌های موعود اثر رضا اخوی

کتاب آدم‌های نقد و نسیه؛ چشم‌اندازی نو به آدمیت با نگاهی به آدم‌های موجود و آدم‌های موعود

نویسنده:رضا اخوی
امتیاز:
۴.۴از ۵ رأی
۴٫۴
(۵)
همه چیز دارد گران می‌شود، جز آدم‌ها که قیمتشان هر روز ارزان و ارزان‌تر می‌شود.
s.latifi
گنج حقیقی در خود شماست
R.M
تو به قیمت ورای دو جهانی چه کنم قدر خود نمی‌دانی مفـروش خویش ارزان که تو بس گرانبهایی
R.M
بندگی کن تا که سلطانت کنند تن رها کن تا همه جانت کنند خوی حیوانی سزاوار تو نیست ترک این خو کن که انسانت کنند چون نداری درد، درمان هم مخواه درد پیدا کن که درمانت کنند بندۀ شیطانی و داری امید کی ستایش همچو یزدانت کنند؟! سوی حق نارفته چون داری طمع همسر موسی بن عمرانت کنند شکر و تسلیم سلیمانیت کو ای که می‌خواهی سلیمانت کنند از چَه شهوت قدم بیرون گذار تا عزیز مصر و کنعانت کنند همچو سلمان در مسلمانی بکوش ای مسلمان تا که سلمانت کنند
سیّد جواد
امروزه انسان‌ها آن قدر به امور فرعی زندگی مشغول شده‌اند که فرصت و توجهی ندارند که به خود رسیدگی کنند. در این وانفسای زندگی، چیزی که زودتر از همه فراموش شده، انسان است.
سیّد جواد
این روزها در هر جمع و محفلی می‌نشینید، از کم و زیاد شدن قیمت اجناس مختلف سخن می‌رود. از گرانی خانه و زمین گرفته تا قیمت انواع خودرو، گوشت گاو و گوسفند، حبوبات و دیگر وسایل ریز و درشت زندگی. در این موج فزایندۀ گرانی، چیزی است که هر روز ارزان‌تر از روز قبل می‌شود و کسی هم بدان توجه نمی‌کند. روزها و شاید سال‌ها بگذرد و لحظه‌ای از ارزانی این جنس گران‌بهای زندگی یادی نشود. درست است؛ همه چیز دارد گران می‌شود، جز آدم‌ها که قیمتشان هر روز ارزان و ارزان‌تر می‌شود.
سیّد جواد

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

صفحه قبل
۱
صفحه بعد