بریده‌های کتاب 12 قانون زندگی؛ نوشداروی بی‌نظمی
کتاب 12 قانون زندگی؛ نوشداروی بی‌نظمی اثر جردن پترسون

کتاب 12 قانون زندگی؛ نوشداروی بی‌نظمی

۳٫۴
(۸۵)
اگر پسرها همانند دخترها آداب اجتماعی داشتند، دنیا جای بهتری می‌شد.
⁦⁦️⁦〰️⁩ᴍᴇʜᴅɪ⁦〰️⁩
وقتی طبقه اشراف سرما می‌خورند، طبقه کارگر از سینه پهلو می‌میرند.
S
پرسشی برای والدین: دوست دارید بچه‌هایتان را ایمن نگه دارید یا مقاوم؟
بهرام
چنگیزخان، فاتح اکثر نقاط آسیا است که جد ۸ درصد از مردان آسیای مرکزی محسوب می‌شود
⁦⁦️⁦〰️⁩ᴍᴇʜᴅɪ⁦〰️⁩
تفکر به معنای شنیدن حرف‌های خودتان است. دشوار است. برای تفکر باید در آن واحد حداقل دو نفر باشید. بعد اجازه دهید که این دو نفر با یکدیگر مخالفت کنند. تفکر به معنای مکالمهٔ درونی میان این دو یا چند دیدگاه متفاوت می‌باشد.
نیما اکبرخانی
«آنانی که دارا هستند، بیشتر به دست خواهند آورد؛ آنانی که ندار هستند، بیشتر از دست خواهند داد.»
nargesi
چیزی را که هدف می‌گیرید، تعیین کننده چیزی است که می‌بینید؛ این جمله ارزش تکرار دارد: چیزی را که هدف می‌گیرید، تعیین کننده چیزی است که می‌بینید.
Mohammad Ghayoumi
اگر دوستی دارید که صلاح نمی‌دانید او را با خواهرتان یا پدرتان یا پسرتان آشنا کنید، پس چرا خودتان با چنین کسی دوست هستید؟
shayan khe
اگر در حال رنج کشیدن هستید، بدانید که این امر معمول است. مردم محدودیت دارند و زندگی تراژیک است. اما اگر رنج شما غیرقابل تحمل است و در حال ابتلا به فساد هستید، باید به فکر فرو بروید.
نیما اکبرخانی
از خودتان بپرسید: آیا چیز آشفته‌ای در زندگی‌تان یا در موقعیت‌تان وجود دارد که بتوانید و بخواهید آن را سر و سامان دهید؟ آیا این چیز را که با تواضع درخواست تعمیر دارد، می‌توانید و می‌خواهید تعمیرش کنید؟ می‌توانید همین الان تعمیرش کنید؟ تصور کنید خودتان همان شخصی هستید که می‌خواهید با او مذاکره کنید. همچنین تصور کنید که شما فردی تنبل، زودرنج و ناخشنود هستید و به سختی می‌توان با شما کنار آمد. با این نگرش، حرکت دادن شما اصلا ساده نیست. باید اندکی جذابیت و شوخ‌طبعی پیشه کنید. می‌توانید بدون طعنه یا متلک به خودتان بگویید: «ببخشید، من دارم سعی می‌کنم مقداری از رنجِ دور و برم را کمتر کنم. من به کمک نیاز دارم.» مسخره نکنید و ادامه بدهید: «آیا کاری هست که بتونی برام انجام بدی؟ از کمکت بسیار ممنون می‌شوم.» این سؤال را صادقانه و با تواضع بپرسید. هرچند اصلا کار ساده‌ای نیست.
Samira Ksh

حجم

۵۵۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۵۰ صفحه

حجم

۵۵۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۵۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان