دانلود و خرید کتاب بینوایان (جلد دوم) ویکتور هوگو ترجمه نسرین تولایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بینوایان (جلد دوم) اثر ویکتور هوگو

کتاب بینوایان (جلد دوم)

معرفی کتاب بینوایان (جلد دوم)

بینوایان، نام کتاب کم‌نظیر در ادبیات جهان است که درباره‌ی زندگی انسان‌ها نوشته شده است. ویکتور هوگو نویسنده‌ی کتاب بینوایان، با خلق اثرش و شخصیت کوزت و ژان والژان، اعتراض خود را نسبت به فقر و بی عدالتی در حکومت و دولت نشان داده است.

بینوایان با عنوان اصلی Les Misérables در سال ۱۸۶۲ منتشر شد و خیلی زود به محبوبیت زیادی رسید. تا به حال بارها مورد اقتباس‌های سینمایی و تئاتری قرار گرفته است. جلد دوم بینوایان را با ترجمه نسرین تولایی و ناهید ملکوتی می‌خوانید. جلد اول بینوایان را نیز می‌توانید از طاقچه خرید و دانلود کنید.

درباره‌ی کتاب بینوایان

بینوایان یک رمان دو جلدی است که ویکتور هوگو، نویسنده‌ی معروف فرانسوی در اعتراض به بی عدالتی و فساد حکومتی نوشته است. در جلد اول کتاب بینوایان زندگی ژان والژان را می‌خوانیم. ژان والژان به دلیل دزدیدن یک قرص نان به نوزده سال زندان محکوم می‌شود. بعد از آزادی سعی می‌کند ظروف نقره‌ی اسقف را بدزدد که دوباره دستگیر می‌شود و اسقف وانمود می‌کند که این ظروف را خودش به او هدیه داده است. این کار آغاز رستگاری و تغییر کردن ژان والژان است. بعد او با زن فقیری به نام فانتین آشنا می‌شود که برای زندگی خودش و دخترش کوزت پولی ندارد. او کوزت را به خانم و آقای تناردیه می‌سپارد و آن‌ها از کوزت سواستفاده می‌کنند و از او بیگاری می‌کشند. تلاش‌های ژان والژان برای نجات کوزت بخش زیبا و مهمی از کتاب بینوایان است.

در جلد دوم بینوایان با ماریوس جوان آشنا می‌شویم. ماریوس یک دانشجوی انقلابی است. او بعد از بگومگویی که با پدربزرگش دارد، از خانه‌ی او می‌رود. اما مشکلات ماریوس وقتی زیاد می‌شود که کوزت را می‌بیند و به او دل می‌بازد.

کتاب بینوایان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

بینوایان یکی از زیباترین شاهکارهای نوشته شده در ادبیات دنیا است. خواندن آن به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی و رمان پیشنهاد می‌شود.

درباره‌ی ویکتور هوگو

ویکتور هوگو نویسنده‌ی معروف فرانسوی در ۲۶ فوریهٔ ۱۸۰۲ میلادی در بزانسون، فرانسه متولد شد. او نویسنده‌ و شاعر سبک رمانتیسم در فرانسه بود. از میان آثار مشهور ویکتور هوگو می‌توان به بینوایان، گوژپشت نتردام و مردی که می‌خندد اشاره کرد. کتاب‌های او مانند آینه‌ای، بازتاب تمام افکار و اندیشه‌های او هستند و در تمام دنیا خوانده می‌شوند و طرفدار دارند. از بینوایان و گوژپشت نتردام بارها اقتباس‌های تئاتری و سینمایی صورت گرفته است. ویکتور هوگو به دلیل حمایتی که از طبقه‌ی محروم جامعه می‌کرد، همیشه مورد خشم سران دولت بود. به همین دلیل نیز سال‌هایی از زندگی‌اش را در تبعید در بروکسل و جزیره‌ای در دریای مانش گذرانید. بعد از سرنگونی امپراطور رم در سال ۱۸۷۰ به عنوان قهرمان ملی به فرانسه بازگشت.

ویکتور هوگو را در فرانسه بیشتر به دلیل اشعارش می‌شناسند. او بعد از تحمل یک دوران طولانی بیماری در ۲۲ مه ۱۸۸۵ در پاریس چشم از دنیا فروبست.

جملاتی از کتاب بینوایان

در مشکل‌ترین دوران تنگدستی‌اش، فهمیده بود که دختران جوان آن هنگام که از کنارش می‌گذرند، سر برگردانده و به او می‌نگرند، او شرمناک از نگاه آنان می‌گریخت، یا غم‌زده خود را از نگاهشان نهان می‌کرد. گاه می‌اندیشید که دختران لباس کهنه‌اش را می‌نگرند و در دل مسخره‌اش می‌کنند، اما در واقع دختران شیفته زیبایی‌اش می‌شدند و مایل بودند که با او دوست شوند.

ماریوس از حقیقت خبری نداشت و در این گمان بود که اسباب تمسخر زیبارویان گذرنده است، چهره‌اش را خشم دربر می‌گرفت و از همه می‌گریخت و به این دلیل، هیچ دختری را برای دوستی انتخاب نکرد، به گفته کورفراک، ندانم‌کاری زندگی‌اش را زهرمار می‌کرد.

کورفراک که به او نزدیک بود، می‌گفت: «تا این حد به آینده میندیش، عزیزم!... پند مرا آویزه گوشت کن! به جای اینکه بروی و از پگاه تا تاریکی به خواندن کتاب بپردازی، اندکی به زیبارویان توجه نشان بده! این طنازان هرگونه حُسن و لطف دارند. ماریوس! تو با این خجالت کشیدن‌ها و گلگون شدن چهره‌ات و از دست دختران گریزان بودن، اثبات می‌کنی که از چیزی سر درنمی‌آوری.»

معرفی نویسنده
عکس ویکتور هوگو
ویکتور هوگو
فرانسوی | تولد ۱۸۰۲ - درگذشت ۱۸۸۵

ویکتور هوگو یکی از شاعران، داستان‌نویسان و نمایشنامه‌نویسان بزرگ پیرو سبک رومانتیسم فرانسوی است. هوگو به عنوان یکی از بهترین نویسندگان فرانسوی شهرت جهانی دارد و آثارش به بسیاری از اندیشه‌های سیاسی و هنری رایج در زمان خودش اشاره کرده و گویی بازگو کننده تاریخ معاصر فرانسه است.

نظرات کاربران

میـمْ.سَتّـ'ارے
۱۳۹۹/۰۴/۲۵

امان از فقر که انسان رو‌ وادار به هر کاری می‌کنه. امان از فقر که اگر بیاد ایمان رخت می‌بنده و میره. امان از فقر که وقتی میاد شرافت و حیا و انسانیت میره و فقط و فقط فکر یک لقمه نان

- بیشتر
یلدا روشن
۱۴۰۱/۰۶/۰۹

۱۱)نمیدونم چی باید بگم فقط میدونم دلم برای ژان والژان تنگ میشه🤧🚶🏻‍♀️ چقدر عجیب بود ولی...🥀 ویکتور هوگو الکی ویکتور هوگو نشده ک... و چقدر این جمله اش و دوست داشتم : حتی تاریک ترین شب نیز تمام می شود و خورشید طلوع

- بیشتر
hamidreza soleymani
۱۳۹۹/۰۱/۲۴

۲۱۰۰۰تومن؟!!! میخواید یه شماره حساب هم بدین هر وقت به بینوایان فکر کردیم یه پولی براتون بریزیم. یا حتی اگر خواستیم به بینوایی کمک کنیم از کانال شما وارد شیم. رسیدگی کن دوست عزیز

آسمان :)
۱۳۹۹/۰۲/۱۷

زیبا ... آنطور ک باید یک داستان باشد ...

🧚‍♂️💚𝙃𝙖𝙨𝙩𝙞💚🧚‍♂️
۱۳۹۹/۰۵/۰۲

واقعا رمان عالیه من هم فیلم سینمایی رو دیدم هم انیمیشنش رو و هم سریالش رو و نسخه چاپی ش رو هم خوندم اگه بخونیدش عاشقش میشید داستان در باره مردی به نمام ژان والژان هست که دزدی کرده و

- بیشتر
abbas
۱۳۹۷/۱۱/۱۱

چندان مهم نیست، اما این تعداد صفحات عنوان شده در اطلاعات کتاب، که بابت آن این مبلغ جدای از جلد اول پرداخت می‌شود، جمع دو جلد است. بِه آن‌که سنگینی آن هشتصد و خرده‌ای صفحه‌ی آن جلد را از جلد

- بیشتر
رز
۱۳۹۸/۰۱/۳۱

من هردو جلدو رایگان دانلود کردم. ۲۳۰۰۰ تومان!! اما در کل خوبه که گذاشتید

اخی چه قشنگ
۱۳۹۹/۰۱/۲۳

داستان بسیار جذابی بود ممنون از ویکتور هوگو ی بزرگ که انقدر زیبا نوشته اند بسیار بسیار عالی

mani
۱۳۹۹/۰۵/۲۲

قیمت زیاده ولی اگر که به نسبت نسخه چاپی با قیمت 220 هزار تومان در نظر بگیریم چندان هم غیر منطقی نیست.

msadeq
۱۳۹۷/۱۰/۲۹

بیست و سه هزار تومان!!!

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷۹)
ژان‌والژان گفت: «گاه پیش می‌آید که جریان امور مطابق میل ما نیست، اما این دلیل نمی‌شود که ما درباره خداوند داوری غلط داشته باشیم.»
A.moghtada
خود را بازداشت می‌کنم و خود را به محاکمه می‌کشم، خود را محکوم می‌کنم و خودم مجری حکم هستم. وقتی آدم توسط خودش گرفتار شود، خوب گرفتار شده است.
میـمْ.سَتّـ'ارے
«مُردن چیری نیست، زنده بودن و زندگی نکردن هولناک است.»
آسمان :)
کبوتر نمی‌تواند بدل به کرکس لاشه خواری شود، اما در میان آدم‌ها چنین تغییر و تبدیلی فراوان به چشم می‌آید.
محسن
دستان پیرمرد را در دست گرفت و گفت: «اوه خدایا! دستتان یخ کرده است، مگر بیمارید، دردی دارید؟» ژان‌والژان گفت: «من؟ نه عزیرم، من حالم خوب است، ولی ...» و ساکت شد. ـ ولی چه؟ ـ دارم می‌میرم.
میـمْ.سَتّـ'ارے
رذل بودن کار چندان آسانی نیست، با شرف بودن بسی راحت‌تر است
محسن
خوشبخت بودن چیز هراس‌آوری است. آدمی از خوشبختی راضی می‌شود، می‌پندارد که این کفایت می‌کند؛ درحالی که در پی هدف دروغ زندگی یعنی خوشبختی است، هدف واقعی زندگی یعنی وظیفه را از یاد می‌برد.
محسن
آدمی، دایره نیست که تنها دارای یک مرکز باشد، به بیضی ماننده است و دو کانون دارد، یکی کانون کار و کردش و دیگری از آن اندیشه‌اش.
محسن
دلیل مهربانی خدا، بودن او در کنار من است
MMST
همه شهامت ما به خاطر زنهاست. مرد بدون زن همانند تپانچه بدون ماشه است. زن است که هماره مرد را به راه می‌اندازد.
A.moghtada

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰۶ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰۶ صفحه

قیمت:
۲۸۱,۰۰۰
تومان