بریده‌های کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟
کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ اثر شری آرگو

کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

نویسنده:شری آرگو
انتشارات:نشر دانژه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱۷۴۳ رأیخواندن نظرات
۴٫۰
(۱۷۴۳)
خواندن نظرات
تفاوت زیادی میان صداقت و زیادی بی پرده بودن و"همه چیز" را گفتن وجود دارد. او صادق است اما "همه چیز"را نمی گوید. او همه کارت‌های خود را صاف روی میز نمی گذارد.
کاربر ۱۸۳۲۲۷۸
یک زیرک زنی نیست که با لحنی خشک و خشن صحبت کند. او گستاخ و مبارزه جو نیست. مؤدب اما صریح است. او تقریباً به همان شیوه ای که مردها میان خود با هم رفتار می‌کنند با مردها رفتار می‌کند. مرد نیز با چنین زنی راحت تر ارتباط می‌گیرد تا زنی که زیاده از حد شیرین است، یا از همان ابتدای رابطه بسیار احساساتی برخورد می‌کند. یک زن حساس و احساساتی مرد را گیج می‌کند. یک زیرک می‌داند چه می‌خواهد و آن را راحت و مستقیم بیان می‌کند و در نتیجه معمولاً آنچه را می‌خواهد به آسانی به دست می‌آورد.
کاربر ۱۸۳۲۲۷۸
«لازم نیست همه کلک های معامله را فرا بگیرید، بلکه یاد بگیرید خود معامله را چگونه انجام دهید»
Fereshteh Radmanesh
و بعد از همه این‌ها، یک زن قوی همه آن چیزی است که یک مرد در خیالات و رؤیاهایش می‌بیند.
Fereshteh Radmanesh
با کارهایتان است که می‌توانید موضع خود را به او نشان دهید نه سخنان‌تان.
Fereshteh Radmanesh
او آنچه را که باعث شده شیفته شما شود فراموش خواهد کرد... مگر اینکه آن را دوباره به او یادآوری کنید.
Fereshteh Radmanesh
به همان صورت که زیادی خودمانی شدن، باعث کوچک شدن می‌شود، نشان دادن کمی رفتارهای کناره گیرانه، موجب تازه شدن حس احترام می‌شود.
Fereshteh Radmanesh
مردها یک زن احساساتی را به چشم زنی نگاه می کنند که آسان به دست می‌آید.
Fereshteh Radmanesh
هنگامی‌که او شما را نادیده می گیرد، حرف زدن از احساسات‌تان و توضیح دادن خود، گرهی از مشکلات‌تان باز نمی کند. شما باید حرف‌های خود را با کارهایتان بزنید. اینکه مدام احساسات‌تان را توضیح دهید، مانند التماس کردن است. بیشتر به نظر نیازمندانه می آید تا محترمانه. ولی اگر هنگامی‌که او از حد خارج می شود، شما خود را عقب بکشید چه تعبیر می شود؟ شخصیت زیاد. وقتی شما همه کارت‌های خود را برایش رو نکرده اید و او مجذوب شما شده است، وادار می شود که شما را متفاوت از دیگران ببیند و این، عشقی نیست که او به مادرش داشت. یا به خواهرش یا به مادربزرگش. اکنون شما همه توجه او را دارید و این تنها به این خاطر است که او دیگر در آن «حاشیه امن» که همه چیز را برایش آسان می کرد قرار ندارد.
Fereshteh Radmanesh
همانگونه که جان چرتون کالینز گفته است: «هرگز چیزی را که می‌توانید به عنوان لطف درخواست کنید، به عنوان حق مطالبه نکنید.». غر زدن خواسته شما را به عنوان «حق تان» نشان می‌دهد. اما درخواست آن به عنوان یک لطف، به یک تجربه مثبت تبدیل‌اش می کند. اگر او را ستایش کنید، دوان دوان برای کمک به شما خواهد آمد.
Fereshteh Radmanesh

حجم

۳۱۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۳۱۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
۱۸,۷۵۰
۵۰%
تومان