بریده‌های کتاب برندها و برندسازی
کتاب برندها و برندسازی اثر ریتا کلیفتون

کتاب برندها و برندسازی

۳٫۴
(۱۱)
سطوح بالای نارضایتی که از جانب غربی‌ها مطرح می‌شود می‌تواند بازتاب این باشد که آنها فرصت دارند به رضایت معنوی بیندیشند و این تفننی است که تنها به واسطه اقتصاد موفق به وجود می‌آید.
Travis
بازارهای آزاد که توسط سیاستمدارانی اداره می‌شود که به شکلی دموکراتیک انتخاب شده‌اند و به واسطه مقرراتی که به دقت تعیین شده‌اند حمایت می‌شوند، بهترین شیوه برای ریشه‌کن کردن و تنبیه رفتارهای بد هستند.
Travis
عناصر اصلی هویت کلامی می‌خواهد زبان یک برند را متمایز سازد. این عناصر می‌تواند شامل موارد زیر باشد: - نام؛ - یک نظام نام‌گذاری برای محصولات، برندهای فرعی و گروه‌ها؛ - عنوان فرعی یا شعار تبلیغاتی؛ _ اصول خوش‌آوایی؛ _ استفاده از داستان‌ها.
Travis
برند باید به‌طور مشترک به بازاریابی، منابع انسانی و عملیات تعلق داشته باشد، زیرا هر یک از آنها در ارائه برند به مشتریان نقشی اساسی دارد.
Travis
امروز بیشتر برندهای بزرگ دنیا صاحبان آمریکایی دارند که این عمدتا به دلیل نظام‌های آزاد سیاسی، تجاری و اجتماعی آمریکاست. اما دانش و شیوه کار برندهای بزرگ می‌تواند همه جای دنیا به کار برده شود و اکنون این اتفاق می‌افتد.
Travis
امروز دیگر یک برند آن چیزی نیست که شرکت ادعا می‌کند. به گفته کریس اندرسون از مجله وایرد، امروز برند «آن چیزی است که گوگل می‌گوید.»
Travis
شاید برندها طبیعتا ناملموس باشند، اما برندهای موفق، درآمدهایی ملموس حاصل می‌کنند.
Travis
یک برند چیزی فراتر از یک نماد تصویری یا شعاری به یاد ماندنی است؛ برند، ماموریت، چشم‌انداز، اصول عملیاتی و تاکتیک‌های یک سازمان را استوار می‌سازد.
Travis
اگر هنوز افرادی هستند که با اکراه به موضوع جهانی‌شدن نگاه می‌کنند، جا دارد چین را به خاطر بیاورند که با افزایش کالاهای دارای برند، هم راه خود را به جلو باز می‌کند و هم به مردم جهان سود می‌رساند.
Travis
قوی‌ترین ارتباطات برند می‌تواند در سطوح اطلاعات و ایجاد شهرت و از طریق تداعی بخشیدن که گاهی ناخودآگاه است به نتیجه برسد. عناصری که اندازه‌گیری و توجیه آنها دشوارتر است از اهمیت کمتری برخوردار نیستند؛ در واقع آنها در بیشتر اوقات مهم‌ترین عناصر هستند.
Travis

حجم

۸۹۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۸۹۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد