دانلود و خرید کتاب گلوله برفی (خلاصه کتاب) اشلی شرودر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گلوله برفی (خلاصه کتاب) اثر اشلی شرودر

کتاب گلوله برفی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب گلوله برفی (خلاصه کتاب)

اشلی شرودر در «گوله برفی: وارن بافت و سبک زندگی تجاری او» می‌گوید که چطور به جایی برسید که بدون کار کردن، پول به حسابتان واریز شود. شاید به نظر رویایی باشد اما وارن بافت، ثروتمندترین مرد دنیا نشان داد که این رویا می‌تواند تبدیل به واقعیت شود. این میکروکتاب از زندگی و نحوه ثروتمند شدن بافت می‌گوید. این‌که چطور زمانی که کل بازار در رکود بود، او هر روز ثروتمندتر می‌شد. گوله برفی، همان میراث بافت است که هر روز بدون دخالت او و حتی بدون نیاز به حضورش بیشتر می‌شود.

نظرات کاربران

Mohammad Moeini
۱۳۹۹/۰۵/۲۳

باسلام لطفاً در کتابخانه بینهایت قرار دهید. باسپاس

سعید
۱۳۹۸/۱۲/۱۰

چرا تعداد صفحات زده ۱۳۰ ولی بعد از خرید ۹۳ صفحه به بنده اراعه شده است

Ramtin
۱۳۹۹/۰۷/۰۳

کتابی خلاصه از زندگی تجاری وارن بافت که خیلی خوب میکروکتاب شده. . . مستند وارن بافت رو هم بهتون پیشنهاد میکنم ببینین. . . قطعا مطالبی که در کتاب ها یا مستندها وجود دارد کامل نیستند ولی با مجموع این میکرو کتاب ها و کتاب

- بیشتر
کاربر ۸۲۴۰۶۷
۱۳۹۹/۰۶/۱۴

پول دادم برام ۷۰ صفحه کتاب داده. از کجا پیگیری کنم؟

Ahmad Aghajan T.B.
۱۳۹۹/۰۹/۰۷

تاریخ ها و پیوستگی مطالب میتونست بهتر باشه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
سرمایه‌گذاری همیشه شامل عدم اعتماد است، بنابراین شما همیشه باید یک حاشیه امنیتی داشته باشید.
ابوذر
تنها راه دستیابی به عشق، دوست داشتنی بودن است. این بسیار ناراحت کننده است. شما دوست دارید فکر کنید که برای خرید عشق می‌توانید یک چک بنویسید: من به ارزش یک میلیون دلار عشق خریداری خواهم کرد. اما این به هیچ عنوان عملی نیست. شما هر چقدر بیشتر عشق بورزید، عشق بیشتری به شما روی می‌آورد.
علیرضا
«زمان، دوست کسب‌وکارهای فوق‌العاده و دشمن کسب‌وکاری در حد متوسط است. خرید یک شرکت فوق‌العاده با قیمت مناسب به مراتب بهتر از یک شرکت خوب با قیمت بالاست.
علیرضا
سرمایه‌گذاری همیشه شامل عدم اعتماد است، بنابراین شما همیشه باید یک حاشیه امنیتی داشته باشید.
ابوذر
هاوارد بافت همچنین به عنوان فرد صادق و درست‌کاری شناخته شده بود که بیشتر به اصول محافظه کارانه خود اهمیت می‌داد تا مزایای حضورش در دفتر کارش.
هدی✌
«پول می‌تواند مرا مستقل کند. پس می‌توانم آنچه که می‌خواستم را در زندگی انجام دهم. بزرگترین چیزی که در زندگی می‌خواستم این بود که برای خودم کار کنم. من نمی‌خواستم دیگران مرا راهنمایی کنند. ایده انجام آنچه هر روز می‌خواستم انجام دهم برایم مهم بود.» وارن بافت
هدی✌
بر اساس آنچه او در در آن زمان از فروش چیزهای مختلف به دست آورده بود، متوجه شده بود که سالها طول می‌کشد تا سودی را که از دست داده دوباره به دست آورد. او هرگز، هرگز، هرگز این اشتباه را فراموش نکرد. درس سوم هم این بود که روی پول دیگران سرمایه‌گذاری نکند. اگر او اشتباه می‌کرد، ممکن بود خواهرش از دستش ناراحت شود. بنابراین، او نمی‌خواست مسئولیت پول دیگران را به عهده بگیرد مگر اینکه مطمئن باشد می‌تواند در کارش موفق شود.
هدی✌

حجم

۳۵٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

حجم

۳۵٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۸۸۰
۴۰%
تومان