دانلود و خرید کتاب تختت را آنکادر کن ویلیام. اچ. مک‌ریون ترجمه بامداد صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تختت را آنکادر کن اثر ویلیام. اچ. مک‌ریون

کتاب تختت را آنکادر کن

معرفی کتاب تختت را آنکادر کن

«تختت را آنکادر کن (موفقیت در زندگی با پیروی از اصول نظامی)» نام کتابی از ژنرال بازنشسته نیروی دریایی آمریکا به نام ویلیام اچ. مک‌ریون است که ده درس ساده درباره موفقیت در زندگی را به شما می‌آموزد. درس‌هایی که او در طول خدمتش در ارتش آموخته‌است اما می‌توانند در تمام زندگی برای رسیدن به آرامش و موفقیت کاربردی باشند درس‌هایی ساده مانند مرتب کردن تخت‌خواب قبل از هرکاری:

آدم دنبال چیزی می‌گردد که مایهٔ تسکین او باشد، که بتواند به او انگیزه بدهد تا روز دیگری را شروع کند، چیزی که در این دنیای وانفسا به او عزت نفس بدهد. اما این فقط مربوط به جنگ نیست. انسان در زندگی روزمره هم به همین حس نظم و انضباط نیاز دارد. هیچ‌چیز نمی‌تواند جای استقامت و آرامشی را بگیرد که اعتقادات آدم به او می‌دهد، اما گاهی همین کار سادهٔ آنکادر کردن می‌تواند روحیهٔ لازم برای شروع روز را به شما بدهد، و رضایت خاطری در شما ایجاد کند تا آن روز را به خوبی به پایان برسانید.

اگر می‌خواهید زندگی خود، و شاید دنیا را عوض کنید، اول تخت‌تان را آنکادر کنید!

معرفی نویسنده
ویلیام. اچ. مک‌ریون

ویلیام اچ مک ریون بازنشسته‌ی نیروی دریایی ایالات متحده است که در ۶ نوامبر ۱۹۵۵ در پاین‌هرست در کارولینای شمالی متولد شد. پدرش یک افسر نیروی هوایی بود و خانواده‌اش در کودکی ویلیام به تگزاس نقل مکان کردند. مادر مک ریون در تگزاس به دنیا آمده بود و خود مک ریون نیز به شدت به این ایالت احساس تعلق می‌کرد.

نظرات کاربران

بلاتریکس لسترنج
۱۳۹۷/۰۸/۰۷

همون تختت را مرتب کنه

علی
۱۳۹۷/۰۱/۲۸

انکادر رو خوب او مدی ولی ژنرال نیست ادمیراله

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
نیروهای ویژه در دوران آموزشی همیشه باید چیزی را ثابت کنند. ثابت کنند که قد و قامت انسان مهم نیست. ثابت کنند که رنگ پوست اهمیتی ندارد. ثابت کنند که پول خوشبختی نمی‌آورد. ثابت کنند که عزم و اراده همیشه از استعداد مهم‌تر است
Aran Shakiba

حجم

۱۶۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۱۶۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان