بریده‌های کتاب هفت عادت بازاریابان شبکه‌ای حرفه‌ای و مؤثر
کتاب هفت عادت بازاریابان شبکه‌ای حرفه‌ای و مؤثر اثر استفن آر. کاوی

کتاب هفت عادت بازاریابان شبکه‌ای حرفه‌ای و مؤثر

امتیاز:
۴.۰از ۱۵ رأی
۴٫۰
(۱۵)
برای حفظ پیشرفت، باید یاد بگیریم، تعهد دهیم و کار کنیم – یاد بگیریم، تعهد دهیم و کار کنیم- و دوباره یاد بگیریم، تعهد دهیم و کار کنیم.
Nafis
چیزی که بازاریاب شبکه‌ای متوسط را از بازاریاب شبکه‌ای به شدت کارآمد جدا می‌سازد تنها مهارت‌های ذهنی نیست. اثربخشی از اعماق وجود آغاز می‌شود. اگر سعی کنم از شیوه‌ها و روش‌هایی استفاده نمایم تا افراد دیگری را برای انجام کاری که می‌خواهم انجام دهم وارد تیم خود کنم، در حالی‌که شخصیت خودم اساساً دچار نقصان و حاکی از نیرنگ و ریا باشد، نمی‌توانم در بلندمدت موفق شوم. اگر اعتمادی در حد اندک یا هیچ وجود داشته باشد، هیچ اساسی برای یک موفقیت دائمی وجود ندارد. هیچ جایگزینی برای شخصیت خوب وجود ندارد
نادری
ایده‌ی دایره‌ی تأثیر بی نظیر است زیرا توسط این دایره شما می‌توانید به خود انگیزه داده و بگویید، «مهم نیست که شرایط چگونه است، مهم نیست که چه‌قدر با مخالفت روبه‌رو می‌شوم، مهم نیست که این مسیر چه‌قدر سخت به نظر می‌رسد، من قصد دارم فعال باشم و تمام انرژی خود را در دایره‌ی درونی و اموری که واقعاً قادر هستم کاری در موردشان انجام دهم صرف کنم.»
5559864
هرکسی که درگیر بازاریابی شبکه‌ای می‌شود، کارش را در میدانی هموارآغاز می‌کند. شما بر اساس سن، پیشینه، نژاد، تحصیلات و یا وضعیت مالی قضاوت نمی‌شوید. و همان‌طور که به بقیه کمک می‌کنید تا به مراحل بالاتر برسند، این صنعت به شما پاداش می‌دهد. حقیقتاً که این مدل تجارت شوق برانگیز است.
نادری

حجم

۱۷۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱۷۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد