بریده‌های کتاب پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز
کتاب پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز اثر دبی فورد

کتاب پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز

۳٫۷
(۱۸)
در همان حالت که روی زمین سرد توالت زانو زده بودم «دعای آرامش» را که به تازگی یاد گرفته بودم، زمزمه کردم: پروردگارا! به من آرامشی عطافرما تا بپذیرم آن‌چه را که نمی‌توانم تغییر دهم؛ و شجاعتی تا تغییر دهم، آن‌چه را که می‌توانم؛ و درایتی که تفاوت میان این دو را دریابم.
مسعود
نیایشی در پاس گذشته بگذار آنان که هدایتم کردند همراهی‌ام کنند در زدودنِ هر آن‌چه چشم مرا به روی ممکن‌ها می‌بندد مرا از عظمت خویش پنهان می‌دارد و جدا می‌کند مرا از دلدادگانم امروز از تو می‌خواهم قلب مرا سرشار کنی برهانی مرا از دردهایم، نگرانی‌هایم، ترس‌هایم و رنج‌هایم تا بتوانم دریابم و قدر بدانم هر آن‌چه دارم اکنون در این لحظه می‌بینم؛ حس می‌کنم سپاس می‌گذارم داشته‌هایم را و می‌دانم حقیقت دارد
مسعود
هنگامی که بازی زندگی را از چشم‌انداز نفس بنگرید آن را سفری سخت و طاقت‌فرسا می‌یابید که حس آشفتگی، گم‌گشتگی و بیهودگی برایتان به همراه می‌آورد، حال آن‌که وقتی زندگی را با چشم جان بنگرید آن را رقصی طرب‌انگیز، بستری برای رشد روح و جریانی دل‌انگیز و پیوسته در تغییر و تحول می‌یابید.
مسعود
وقایع، محیط و تجربه‌های دنیای بیرون است که شما را درون پوسته‌ی انسانی خود اسیر کرده است. شاید لازم باشد کار یا پول خود را ازدست بدهید، ظلمی ببینید، عزیزی را از دست دهید، یا گرفتار اعتیادی خانمان‌سوز شوید که بتوانید درون آن پوسته نفوذ کنید و درهای بسته‌ی ذهن خود را بگشایید. من به شما اطمینان می‌دهم همه‌ی این ناملایمات فقط و فقط به یک دلیل اتفاق می‌افتند و آن برای معطوف کردن شما به درون و شنیدن صدای روح‌تان است.
شاهین
اغلب ما در جای اشتباه دنبال عشق، شادی، موفقیت و غیره می‌گردیم.
deniro
آن هنگام که رنج خود را لمس کرده و در آغوش کشیدید، همان رنج شما را به سوی نور هدایت می‌کند، به سوی آغازی روشن و سرانجام رهایی عاطفی و گسستن از بند نفس.
Fereshteh Radmanesh
به راستی که زندگی رقص شگفت‌آوری است میان درون و بیرون؛ سفری میان نیاز تن و تمنای جان. برای آموختن، رشد و تکامل به تجربه‌های بیرون نیاز دارید اما اگر فقط به‌دنبال آموزه‌های جهان بیرون باشید بی‌آن‌که به صدای درون گوش فرا دهید به پوچی و نومیدی دردناکی خواهید رسید. اگر فقط به دنیای درون بپردازید دچار انزوا و کمبود خواهید شد، مگر آن‌که بخواهید زندگی یک قدیس را پیشه کنید. بزرگ‌ترین حقیقت آن است که شما فرزند این جهان هستید؛ ذره‌ای از ذات الهی که هستی و چیستی شما را به رقصی موزون در می‌آورد.
شاهین
رهایی از چنگ دنیای بیرون به شما کمک می‌کند ببینید پیرامون‌تان چگونه شما را کنترل کرده، به بازی می‌گیرد و مورد سوء استفاده قرار می‌دهد. این رهایی به شما فرصت می‌دهد هر آن‌چه شما را از زندگی روحانی‌تان جدا می‌کند، ببینید و بشناسید.
کاربر ۴۴۳۴۵۹۱
پروردگارا! به من آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آن‌چه را که نمی‌توانم تغییر دهم؛ و شجاعتی تا تغییر دهم، آن‌چه را که می‌توانم؛ و درایتی که تفاوت میان این دو را دریابم.
جواد
نیروی بیکران جهان را حس می‌کنم از آب زلال رودخانه‌ی امکان می‌نوشم قطره‌های شیرین هستی را مزه مزه می‌کنم تا جان مرا سرشار از شور زندگی سازند نیروی بیکران جوانی را احساس می‌کنم که جسمم را لبریز و روحم را سرشار می‌کند سعادت و یگانگی سزاوار من است یار و همراه همیشگی من گرامیداشت بدنم شفای روح من است… غذای روح جسم خویش را گرامی می‌دارم چراکه جایگاه مقدس خداوند است.
ندا

حجم

۱۸۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۳۱ صفحه

حجم

۱۸۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۳۱ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۶صفحه بعد