بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مسافر کربلا | طاقچه
کتاب مسافر کربلا اثر گروه نویسندگان

بریده‌هایی از کتاب مسافر کربلا

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱۰۴ رأی
۵٫۰
(۱۰۴)
پسر اول ما محمد نام داشت. اسم این را هم علی رضا گذاشتیم. تا هم نام امیرالمومنین (ع) در خانه ما زنده باشد. هم نام زیبای امام رضا (ع).
مرتضی ش.
می‌گفت: اشکال ما این است که برای همه وقت می‌گذاریم بجز خدا!
ــسیّدحجّتـــ
دیشب یه پسر بچه با چهره‌ای معصوم و دوست داشتنی به خوابم اومد. گفت: من کنار جاده شنی هستم. حتی محل حضورش رو هم تو خواب نشونم داد و گفت: باد، خاکها رو از روی بدنم کنار زده. الان موقعش شده که من برگردم! مادرم هم خیلی بی‌تابی می‌کنه. بعد گفت: من، هم اسم شما هستم. بیا که تو هم حاجت روا می شی!! با تعجب داشتم به حرفهای برادر غلامی گوش می‌کردم. با عبور از تپه‌ها رسیدیم به جاده شنی. کمی جلو رفتیم. بعد، در نقطه‌ای ایستادیم. ده متر از جاده فاصله گرفتیم. برادر غلامی نشست و با دست خاکهای رَملی و نرم را کنار زد. هنوز چند دقیقه‌ای نگذشته بود که پیکر شهید پیدا شد.
🍃🌷🍃
مگه ما چقدر تو این دنیا زندگی می‌کنیم. لااقل تو این عمر کوتاه برای رضای خدا گره از کار بنده‌های خدا باز کنیم.
چڪاوڪ
بچه‌های تفحص مدت‌ها بود که در منطقه فکه شمالی کار می‌کردند. خیلی از شهدا رو پیدا کردند. اما چند روزی بود که هر چه جستجو کردیم شهیدی پیدا نمی‌شد.
🍃🌷🍃
مردم را باید با عمل به دین خدا دعوت کرد، نه با زبان.
چڪاوڪ
یاد ندارم که بدون وضو به پسرم شیر داده باشم.
ــسیّدحجّتـــ
چه غافلند دنیاپرستان و بی‌خبران، که ارزش شهادت را در صحیفه‌های طبیعت جست و جو می‌کنند و وصف آن را در سروده‌ها و حماسه و شعرها می‌جویند و در کشف آن از هنر تخیل و کتاب تعقل مدد می‌خواهند و حاشا! که حل این معما، جز به عشق میسر نگردد
چڪاوڪ
از میان دعاها و زیارتها، به دعای توسل بسیار اهمیت می‌داد. همیشه می‌گفت: بعد از توکل به خدا، توسل به ائمه معصومین (ع) حلال مشکلات است.
حکیمی
برکت پول مُهمه نه مقدارش! اگه شما خیلی پول به دست بیاری و به حلال و حرومش دقت نکنی مطمئن باش تو بدترین راه اون پول رو از دست می‌دی!
ام‌البنین

حجم

۶۹۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۶۹۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۱صفحه بعد