بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رسول ابلیس | طاقچه
کتاب رسول ابلیس اثر محمدمهدی سلمان‌پور

بریده‌هایی از کتاب رسول ابلیس

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۵ رأی
۴٫۴
(۵)
در ده‌ها حدیث تصریح شده که هنگام ظهور، حضرت عیسی علیه السلام از آسمان فرود می‌آید و در پشت سر آن حضرت نماز می‌خواند.
سیّد جواد
تعداد کسانی که در طول غیبت صغری و کبری ادعای باطل کرده‌اند، بسیار فراوان است و شرح آنها به تألیف چندین مجلد نیاز دارد.
سیّد جواد
معاویه علاوه بر اینکه همه این احادیث را نادیده گرفته، آنچه را که نقل کرده تقطیع نموده است؛ زیرا حدیث این است: «لا مهدی الا و عیسی بن مریم علیه السلام معه؛ مهدی نیست، جز اینکه عیسی بن مریم علیه السلام با او است».
سیّد جواد
پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله در ده‌ها حدیث بیان فرموده که حضرت مهدی عجل‌الله‌تعالی‌فرجه از عترت من، از صلب علی علیه السلام، از فرزندان حسین علیه السلام و از فرزندان حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها است.
سیّد جواد
نخستین فردی که در این باره سخن گفته و ادعای باطل کرده، معاویه بن ابی‌سفیان است که خطاب به بنی‌هاشم گفت: «و قد زعمتم أنّ لکم ملکا هاشمیا و مهدیا قائما، والمهدی عیسی بن مریم علیه السلام و هذا الأمر فی أیدینا حتی نسلّمه الیه؛ شما خیال می‌کنید که یک حکومت هاشمی و یک مهدی قائم از برای شما هست؛ در حالی که مهدی همان عیسی بن مریم ‌ علیه السلام است و این امر در دستان ماست تا روزی که به او -مهدی- تسلیم کنیم».
سیّد جواد
خداوند حکیم برای جلوگیری از مدعیان دروغین، نشانه‌های فراوانی قرار داده و گزارش آن در کتب آسمانی و احادیث نورانی پیشوایان معصوم آمده است که تعداد آنها از مرز دو هزار می‌گذرد. در طول تاریخ، شیّادان فراوان در عرصه مهدویت ورود پیدا کرده، به تحریف حقایق پرداخته، برای خود یا افراد مورد نظرشان ادعای مهدویت کرده‌اند.
سیّد جواد
از نخستین روزی که بشر در کره خاکی قدم نهاده، نوید بهروزی انسان‌ها به هنگام ظهور آخرین امام‌نور، توسط پیامبران الهی به توده ها ابلاغ شده و گزارش آن در آیات نورانی قرآن به صراحت آمده است: «و لَقد کَتَبنا فی الزَبوُر مِن بَعدِ الذکر أنّ الأرض یَرثُها عِبادی الصالِحُون؛ علاوه بر بیان - تورات - در زبور نیز نوشتیم که زمین را بندگان شایسته‌ام به ارث خواهند برد». با نگاهی گذرا به تورات، انجیل، زبور و دیگر کتب انبیا که در ضمن کتاب مقدس به پیوست تورات و انجیل گردآوری و با احتساب گویش‌های محلی به بیش از هزار زبان ترجمه و منتشر شده است، صحت این ادعا به اثبات می‌رسد.
سیّد جواد

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۵۳ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۵۳ صفحه

صفحه قبل
۱
صفحه بعد