بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مهارت‌های رفتار قاطع در کار و زندگی (مهارت‌های زندگی ۵) | طاقچه
کتاب مهارت‌های رفتار قاطع در کار و زندگی (مهارت‌های زندگی ۵) اثر علی دنیادیده

بریده‌هایی از کتاب مهارت‌های رفتار قاطع در کار و زندگی (مهارت‌های زندگی ۵)

۳٫۱
(۷)
وقتی شما موضوعی را شخصی می‌کنید، یعنی اینکه مسئولیت اتفاق سوء و یا گرفتاری را کاملا برعهده می‌گیرید. دلایل زیادی برای اتفاقات وجود دارد، اما شما ترجیح می‌دهید مسئولیت کامل آن اتفاق را بر گردن خود بیندازید حتی اگر در آن نقش کوچکی داشته باشید. همیشه می‌توانید کار بیشتری انجام دهید، تلاش بیشتری کنید، پشتکار بیشتری داشته باشید، اما نمی‌توانید همه‌چیز را کنترل کنید و یا عامل وقوع همه‌چیز باشید. اگر مسائل زندگی را مرتبا شخصی کنید، محکوم به تردید، گناه، سرزنش و خود کم‌انگاری خواهید شد.
کاربر ۲۳۷۲۳۰۵
فقط کافی است بگویید "نه". سعی نکنید با عباراتی مانند "متاسفم، اما...." یا "واقعا دلم می‌خواست اما...."، مقدمه‌چینی کنید.
marzi eshagh
واگویی مثبت به شما کمک می‌کند تا: خود را از قیدوبند باورهای دیگران که از دوران کودکی به شما به ارث رسیده خلاص کنید. آدم خود باشید تا بتوانید به تنهایی دوام بیاورید و قدرت پیدا کنید. اعتماد به نفس بیابید. در زیر مثال‌هایی از واگویی مثبت وجود دارد، اما شما خود فکر کرده و به واگویی‌های مثبت درونی خود همت گمارید. برای مرور دائمی آنها وقت بگذارید، به‌خصوص اول صبح و آخر شب.
کاربر ۲۳۷۲۳۰۵
حاکمیت استبدادی نداهای درونی گاهی اوقات شیوه گفت‌وگوی ما با خودمان، برضد خودمان عمل می‌کند. همه ما در ذهن خود نداهایی داریم که بر اعمال و رفتارمان نظارت دارند. گاهی اوقات این نداها متعلق به خودمان هستند و گاهی اوقات نداهای افرادی هستند که در گذشته به آنها ارزش می‌نهادیم
کاربر ۲۳۷۲۳۰۵
درخواست‌های خود را به زبان بیاورید. مرزهای خود را تعیین کنید. بگویید "نه". آنچه را که بابتش هزینه کرده‌اید، طلب کنید. انتظار احترام داشته باشید. تغییر عقیده بدهید. سخنرانی کنید و خود را معرفی نمایید.
marzi eshagh
۳- اگر شما برای زندگی خود تصمیم نگیرید، کس دیگری به جای شما و برای شما تصمیم می‌گیرد.
marzi eshagh

حجم

۱۳۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

حجم

۱۳۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد