بریده‌های کتاب مولتی ویتامین روح: چگونه زندگی‌تان را روی موج شادی تنظیم کنید
کتاب مولتی ویتامین روح: چگونه زندگی‌تان را روی موج شادی تنظیم کنید اثر جوئل اوستین

کتاب مولتی ویتامین روح: چگونه زندگی‌تان را روی موج شادی تنظیم کنید

نویسنده:جوئل اوستین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۱۲ رأی
۴٫۶
(۱۲)
هنگامی که خدا رؤیایی را در دل شما می‌گذارد، تمام ملزوماتی را که برای تحقق آن رؤیا نیاز دارید، در درون شما قرار می‌دهد.
محمدرضا
«دلیل شادی برخی افراد خوشحال این است که خودشان تصمیم می‌گیرند این چنین زندگی کنند.»
محمدرضا
حتماً تابه‌حال از اطرافیان خود شنیده‌اید که می‌گویند: «خدا را شکر، بالاخره آخر هفته رسید.» ولی بهتر است از الان به بعد، تغییر عقیده بدهید و بگویید: «خدا را شکر امروز شنبه است. خدا را شکر امروز دوشنبه است. خدا را شکر امروز سه‌شنبه است.» تحقیقات بیانگر این حقیقت است که اغلب سکته‌های قلبی روزهای شنبه اتفاق می‌افتد. زیرا به‌نظر آن‌ها اضطراب و نگرانی در این روز بیشتر از سایر روزها وجود دارد.
Dexter
ما باید این موضوع را درک کنیم که هر روز هدیه‌ای است از جانب خداوند. ما هرگز نمی‌توانیم لحظات و روزهای از دست رفته‌مان را دوباره به‌دست آوریم. اگر روزهایمان را با منفی‌نگری، ناامیدی، بدخویی و ترشرویی سپری کنیم، روزها و فرصت‌هایمان را یکی پس از دیگری از دست خواهیم داد. برخی افراد تنها به این خاطر که اطرافیانشان رفتار نامناسبی با آن‌ها داشته‌اند، زندگی بر وفق مرادشان نیست یا نقشه‌ها و برنامه‌هایشان، آن‌طور که می‌خواهند پیش نمی‌رود، عمر خود را با غمگینی و ناراحتی تلف می‌کنند. من به‌شخصه، تصمیم گرفته‌ام که دیگر هیچ یک از روزهای عمرم را بیهوده تلف نکنم و هر روزم را با سرور و شادمانی جشن بگیرم. زیرا می‌دانم که هر روز هدیه‌ای است از جانب خداوند.
S
وقتی دخترم الکساندرا بسیار کوچک بود، هر روز صبح به اتاقش می‌رفتم و او را بغل می‌کردم. وقتی صدای پاهایم را می‌شنید شروع به بالا و پایین پریدن می‌کرد. دو دستش را باز و محکم بغلم می‌کرد و با تمام وجود مرا می‌بوسید. دلیل این همه هیجان او چه بود؟ او فقط به‌خاطر اینکه روز دیگری را آغاز می‌کرد خوشحال بود. الکساندرا برای اینکه می‌توانست یک روز دیگر هم زنده باشد و از زندگی لذت ببرد خوشحال بود. این همان شوری است که خداوند در درون هر یک از ما قرار داده است. ما هیچ‌گاه نباید فراموش کنیم که هر روز می‌تواند بهانه‌ای برای شاد بودن و شادمانی ما باشد. اما همین‌طور که بزرگ‌تر می‌شویم، اجازه می‌دهیم تا موانع و مشکلات، زندگی ما را تحت‌الشعاع خود قرار دهند و روح ما را تیره و غمگین سازند.
S
بزرگی یک شخص به میزان مقاومت او در برابر ناملایمات بستگی دارد.
sadat3454
صبح‌ها وقتی از خواب بیدار می‌شوید با خود بگویید، خدایا شکر که می‌توانم یک روز دیگر را آغاز کنم و بدون توجه به شرایط جامعه، اوضاع جسمانی و روحی‌ام می‌خواهم شاد باشم.
محمدرضا
سخنانی که دیگران راجع به شما می‌گویند، نشان‌دهنده‌ی شخصیت واقعی شما نیست. عقیده‌ی آن‌ها نسبت به شما، ارزش واقعی شما را معین نمی‌کند. هر حرف نابه‌جایی را که دیگران راجع به شما می‌زنند، فراموش کنید. دیگران حق دارند هر طوری که دلشان می‌خواهد فکر کنند و شما هم این حق را دارید که آن‌ها را نادیده بگیرید.
Benyamin Pro
همواره به‌خاطر داشته باشید که با ناشکری، فرسنگ‌ها از خوشبختی فاصله می‌گیرید، برعکس با سپاسگزاری، خداوند را وارد زندگی‌تان می‌کنید!
محمدرضا
تا زمانی که دیگران نقطه ضعف شما را بدانند، با دست گذاشتن بر روی نقاط ضعفتان می‌توانند به نتایج دلخواه خود دست یابند. پس بدین‌گونه می‌توانند شما را تحت کنترل خودشان در آورند.
محمدرضا

حجم

۱۲۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۲۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۲صفحه بعد