دانلود و خرید کتاب بهترین راه برای خوردن یک فیل شا وازموند ترجمه الهام پیفون
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهترین راه برای خوردن یک فیل اثر شا وازموند

کتاب بهترین راه برای خوردن یک فیل

معرفی کتاب بهترین راه برای خوردن یک فیل

«بهترین راه برای خوردن یک فیل: چطور هوشمندانه کار کنید و مطابق میل خود زندگی کنید؟» اثر شا وازموند (-۱۹۷۲) کتابی با موضوع هدفمندی و برنامه‌ریزی است که به شما کمک می‌کند تا از زندگی و وقت خود بهترین و بیشترین استفاده مفید را بکنید. آیا تا حالا برای شما هم این احساس پیش آمده است که فکر کنید، ۲۴ ساعت برای یک شبانه روز کافی نیست و به زمان بیشتری احتیاج دارید؟‌ احساسی که به شما می‌گوید هرچقدر هم بدوید به جایی نخواهید رسید؟ آیا پیش آمده است که آرزو کنید اولویت‌های واقعی زندگی و کارتان را در درجه اول قرار دهید، اما ندانیدکه چطور باید این کار را انجام داد؟ما اغلب به صورت ناخودآگاه، محدودیت‌هایی برای خود قائل می‌شویم و تا زمانی که این محدودیت‌ها را شناسایی نکرده و با آن‌ها رو به رو نشویم و از دست آن‌ها رها نشویم، مانند موش آزمایشگاهی در چرخه تکرار و تسلسل گرفتار خواهیم بود.زمان آن رسیده است که باترس‌ها و بهانه‌های خود رو به رو شوید و آماده باشید که از کنج عزلت و راحت‌طلبی خود بیرون بروید. برای شروع، بهتر است کنترل زندگی خود را در دست گرفته و برای خود و تمام کارهایی که اهمیت دارد، زمان ایجاد کنید. مقصد اصلی، رسیدن به یک زندگی شاد است. می‌توان از لحظه لحظه این سفر لذت برد. این کتاب درباره این است که «چطور تمام و کمال زندگی کنیم و لحظه‌های زندگی را هدر ندهیم». این کتاب برای کسانی مفید است که در زندگی خود چیزهایی برای تغییر دادن دارند و البته اشتیاق و تمایل کافی برای تغییر را در خود احساس می‌کنند. مخصوصا کسانی که در زندگی تمرکز کافی ندارند و برنامه‌های کاری فشرده‌ای دارند. کسانی که علاقه‌مند هستند بدانند «چگونه». نه کسانی که به دنبال «چرا» می‌گردند.
۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۱
رضا محمدنیا
رازهای خوش اقبالی
استیو گیلمن
ایروبیک ذهن: ۷۵ روش حفظ سلامت ذهن
زینب انوری
خودرهبری: چگونه با تکیه بر درونِ خود، رهبری مؤثرتر، کارآمدتر و موفق‌تر شویم
اَندرو برایانت
هشت عادت زنان مؤثر
والوریا بارتون
قدرت عادت‌های مثبت
مهدی صائمی
ذهن‌تان را مدیریت کنید؛ سرنوشت خود را بسازید!
آدام خو
بهانه‌ها را رها کنیم!
وین دایر
اگر تو بودی چه می‌کردی؟
گریگوری استاک
مدیریت زمان: شیوه‌های کاربردی برای بهره‌گیری موثر از وقت‌
برایان تریسی
میلیونر شدن در جوانی
مت موریس
معادله خوشبختی: چیزی نخواهید، هرکاری انجام دهید، همه چیز داشته باشید
نیل پاسریچا
مرکز توجه: با ساده کردن زندگی، بهره‌وری خود را دو برابر کنید و به همه هدف‌هایتان برسید
برایان تریسی
گزینه ب (مواجهه با سختی، ارتقای حد تحمل، و یافتن شادی)
شریل سندبرگ
نقشه‌های ذهنی ویژه‌ی محل کار
تونی بوزان
۸ اصل ورود به باشگاه میلیاردرها
جیم ویر
خودتان را بهتر بشناسید
دیوید جی لیبرمن
۴۰ فکر سمی
آرنولد لازاروس

نظرات کاربران

mahdi
۱۳۹۷/۰۶/۱۹

کتاب خوبی بود واقعا بعضی وقته تو زندگی احتیاج داریم که از یه زوایه ی دیگه ای به زندگی نگاه کنیم ببینم آیا کارهایی که داریم میکنیم واقعا اون کارهایی که ما رو تو مسیر موفقیت نگه میدارد یا نه

- بیشتر
Ashkan Aghaei
۱۳۹۶/۱۱/۰۲

عالی

مریم قنبری
۱۳۹۸/۱۲/۲۵

معرکس این کتاب

Fademya
۱۳۹۷/۰۲/۰۷

امکانش هست این کتاب رو هم در کتابخانه همگانی قراربدین؟ خیلی ممنونم.

مهدی تمدن رستگار
۱۳۹۷/۰۱/۱۸

عالی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۴)
باید به فهم این مساله نائل شویم که واقعا چه چیزی در زندگی باعث خوش‌حالی ما می‌شود. لازم به ذکر است که این مساله به آن سادگی که تصور می‌شود نیست، چون بسیاری از ما از همان دوران کودکی درباره این‌که چه چیزی باید بخواهیم و چه چیزی نباید بخواهیم به صورت شرطی و روتین تربیت شده‌ایم.
mehran
باور من این است که خوش‌حالی و موفق بودن ارتباطی به هم ندارند و دو مساله جدا از هم هستند. به محض این‌که شروع می‌کنید به کم کردن کارهای پراکنده و بیشتر کردن کارهایی که دوست دارید، خوش‌حالی و رضایت در اعمال شما جلوه گر خواهد شد.
tasnim
هرجا مزرعه هست، هرجا آدم هست، کتاب هم باید باشد. ویکتور هوگو
منمشتعلعشقعلیمچکنم
می‌توان هر کار دل‌خواهی را انجام داد... اما انجام همه کارها امکان‌پذیر نیست.
mehran
تنها راهی که برای شروع وجود دارد این است که کمی‌با دقت به اطراف نگاه کنیم و به خودمان فضاهای کوچکی بدهیم. مثلا ممکن است بتوانیم قبل از شروع کار روزانه ۵ دقیقه به خودمان فضایی اختصاصی بدهیم. همه ما اگر بخواهیم حتما می‌توانیم ۵ دقیقه وقت پیدا کنیم. این ۵ دقیقه کاملا از آن شماست. وقت مناسبی که به زندگی و به خود نگاهی بکنید و تمام چیزهای خوبی را که در زندگی دارید از نظر بگذرانید. از خود یک سوال ساده بپرسید: اگر نمی‌ترسیدید یا هیچ یک از این پریشانی‌های روزمرده را نداشتید و مانعی هم سر راه وجود نداشت چه کاری هست که دوست داشتید امروز انجامش دهید؟
آسمان شب
وقتی به افراد و چیزهایی که دوست داریم اولویت نمی‌دهیم، نتیجه این می‌شود که احساس تهی بودن و خستگی به ما دست می‌دهد و به تدریج کنترل امور از دستمان خارج می‌شود. در چنین شرایطی سوال این است که کار کردن من چه منافعی برای من و یا حتی دیگران دارد؟
آسمان شب
شاید به عنوان یک نشان افتخار که نشان می‌دهد ما سخت مشغول کار بوده‌ایم. حسابی برای به دست آوردن بهترین‌ها به خودمان فشار می‌آوریم تا نهایت استفاده را از زندگی ببریم. باور نکنید و خریدار این حرف‌ها نباشید. چون همه این‌ها یک افسانه است.
Hadi Zare
وقتی تمرکز روی بخش‌های خاصی از زندگی را شروع می‌کنید، به کسانی که بیشتر شما را به وجد می‌آورند متکی باشید. در این حالت، در واقع تلاش می‌کنید به جای این‌که روی «بیشتر و بیشتر» فکر کنید به این بیندیشید که در زندگی فعلی خود چه چیزهای خوبی دارید.
tasnim
برای این‌که با بیشترین بهره‌وری کار کنیم، لازم است که مثل ورزشکاران، با تمام وجود در خدمت کار و هدف باشیم. باید وجودمان از کاری که می‌کنیم سیراب شده و رشد پیدا کند. نه فقط آن قسمت از وجودمان که در خدمت پول در آوردن و کار کردن است. فقط در این صورت است که مشکلات را سریع‌تر حل می‌کنیم، خلاق‌تر می‌شویم، خیلی مشتاق‌تر خواهیم بود و نتایج بهتری به دست خواهیم آرود.
آسمان شب
اگر خودباوری را از تغییرات خارجی می‌گیرید. اگر به تغییرات بیرونی برای اعتماد به نفس وابسته هستید. اگر نیاز به احترام و تشکر و دوست داشته شدن در شما بیش از اندازه است. احتمالا از نوعی عارضه به نام «وسواس راضی نگه داشتن دیگران» رنج می‌برید. یعنی به عبارت دیگر جزو کسانی هستنید که توان «نه» گفتن ندارند.
احسان رضاپور

حجم

۲۶۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

حجم

۲۶۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

قیمت:
۲۴,۵۰۰
تومان