بریده‌های کتاب شیدای شهادت
کتاب شیدای شهادت اثر گروه نویسندگان

کتاب شیدای شهادت

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۸ رأیخواندن نظرات
«برای انسان‌های بزرگ بن‌بست معنا ندارد؛ چون بر این باورند که یا راهی خواهند یافت یا راهی خواهند ساخت.»
i_ihash
تقریباً آخرین پیامکی که برای من و بیشتر رفقا فرستاد این بود: «لحظه‌ها را به بیداری بگذرانیم که سال‌های سال به اجبار خواهیم خفت»!
صلوات
می‌گفت: دوست دارم رو نَفس خودم کار کنم. تا بهتر مهارش کنم! تا خدا رو بهتر بشناسم. چون گام اول در خداشناسی، خودشناسی است. شهید علی چیت‌سازیان رو خیلی دوست داشت. همیشه به سر مزار او می‌رفت. این شهید جمله معروفی دارد که اسماعیل همیشه برای ما نقل می‌کرد. ایشان گفته بود: «تنها کسی می‌تواند از سیم خاردار دشمن عبور کند که در سیم خاردار نَفسش گیر نکرده باشد»!
صلوات
از پیامبر اکرم (ص) سؤال شد: چرا همه مؤمنان در قبر مورد سؤال و سختی قرار می‌گیرند به جز شهدا!؟ حضرت فرمود: امتحانی که در زیر برق شمشیر داده است، برای او کافی است
صلوات
گریه بر مصائب اهل بیت: و بخصوص حضرت سیدالشهدا (ع) از آن قبیل مستحباتی است که مستحبی افضل‌تر از آن نیست. «آیت‌الله العظمی بهجت»
صلوات
پیامبر اعظم (ص) فرمودند: هیچ فرزند نیکوکاری نیست که به چهره پدر و مادر خود نگاه مهربانانه‌ای کند؛ مگر اینکه خداوند برای هر نگاهی ثواب یک حج مقبول برایش منظور نماید.
صلوات
بزرگان دین فرموده‌اند: نماز شب و گریه از خوف خدا، نشاط در روز را به همراه دارد.
صلوات
روزای آخر بود. به من می‌گفت: امیرحسین جان، من دیگه رفتنی شدم. من منظورش رو نفهمیدم. با تعجب نگاهش کردم. بعد ادامه داد: خواب دیدم که حضرت زهرا (س) بشارت شهادتم رو دادند. حضرت گفته‌اند: به زودی می‌یای اینجا پیش بقیهٔ شهدا!
صلوات
«آن روزها برای شهادت دروازه‌ای داشتیم و این روزها»... هنوز برای شهادت فرصت است، دل را باید صاف کرد.
صلوات
پیامبر (ص) فرموده‌اند: بر شما باد به نماز شب، حتی اگر یک رکعت باشد؛ زیرا نماز شب انسان را از گناه باز می‌دارد، خشم پروردگار را خاموش و سوزش آتش جهنم را برطرف می‌کند
صلوات

حجم

۴۶۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۴۶۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
۷,۲۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد