بریده‌های کتاب اندیشه‌های دل
کتاب اندیشه‌های دل اثر لوئیز ال. هی

کتاب اندیشه‌های دل

خشم خودتان را فرو نخورید و آن را در بدنتان انباشته نسازید. وقتی ناراحت می‌شوید، این ناراحتی را به طریقی از بدنتان بیرون بریزید. راه‌های زیادی برای بیرون ریختن این احساسات به‌صورت مثبت وجود دارد. می‌توانید وقتی در اتومبیل هستید شیشه‌ها را بالا بکشید و فریاد بزنید.
sadeghi
خداوندا برای همه آن چیزهایی که تاکنون به من عطا کرده‌ای تا از آن‌ها لذت ببرم، از تو سپاسگزارم.
sadeghi
جسم هم، مثل همه چیزهای دیگر زندگی، انعکاسی است از افکار و باورهای درونی شما. تک‌تک سلول‌ها به هر فکری که شما می‌کنید و به هر کلمه‌ای که به زبان می‌آورید پاسخ می‌دهند.
Fatemeh_fmr
مهم‌ترین بخش شفا یافتن یا به تکامل رساندن خودمان این است که همه بخش‌های وجود خود را بپذیریم؛ همه بخش‌های متعدد وجودمان را. آن زمان‌هایی که خیلی خوب عمل کردیم و زمان‌هایی که خیلی خوب عمل نکردیم. آن زمان‌هایی که ما خیلی بد بودیم و آن زمان‌هایی که خوب و دوست‌داشتنی بودیم
sadeghi
مهم نیست که باورهای منفی شما برای چه مدت در ذهنتان بوده‌اند، حالا تأکید کنید که از آن‌ها رها هستید. تأکید کنید که همین حالا می‌خواهید علت‌ها را رها نمایید، انگاره‌هایی که در ذهن شماست و هر نوع وضعیت منفی را در زندگی‌تان به وجود می‌آورد. همچنین تأکید داشته باشید که اکنون می‌خواهید نیازتان را به چنین اوضاعی رها نمایید. بدانید که آن‌ها رنگ می‌بازند، از میان می‌روند، به خلائی که از آن آمده‌اند برمی‌گردند و به‌طورکلی ناپدید می‌شوند. زباله‌های قدیمی هرگز روی شما نفوذ ندارند. شما آزاد هستید و همین‌طور هم هست.
Fatemeh_fmr
هر کدام از ما به طور دائم در حال کار کردن با کودک سه‌ساله درونمان هستیم. متأسفانه بیشتر ما تمام وقتمان را صرف فریاد کشیدن بر سر آن کودک می‌نماییم، بعد تعجب می‌کنیم که چرا زندگی موفقی نداریم.
Fatemeh_fmr
برای این‌که شما زندگی خودتان را در بیرون تغییر دهید باید از درون تغییر کنید. این بسیار شگفت‌انگیز است که وقتی شما میل به تغییر پیدا می‌کنید درست همان موقع کائنات کمک کردن به شما را آغاز می‌کند و همه آن چیزهایی که احتیاج دارید، در اختیارتان قرار می‌دهد.
Fatemeh_fmr
زندگی بسیار ساده است. هر کدام از ما به‌وسیله انگاره‌های احساسی و فکری خودمان رویدادهای زندگی‌مان را می‌سازیم. هر چیزی که در مورد خودمان و در مورد زندگی باور داریم برایمان تحقق پیدا می‌کند.
sadeghi
حداقل هفته‌ای یک‌بار به رختخوابتان مشت بزنید یا به بالش‌ها لگد بکوبید، تا تنش‌های فیزیکی انباشته در بدنتان بیرون بریزند.
sadeghi
هر چه ما بیشتر به چیزی که نمی‌خواهیم فکر کنیم، بیشتر به آن می‌رسیم.
sadeghi

حجم

۲۰۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۲۰۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد