بریده‌های کتاب خجالت
۳٫۴
(۹)
وقت آواز خواندن او را نشنیده بودند و فکر می‌کردند که بیمار است. روزی تصمیم گرفتند او را پیش دکتر نغمه‌ای که دکتر خوبی بود، ببرند. دکتر متخصص پرندگان آوازخوان بود و او را کاملاً معاینه کرد تا ببیند آیا مشکلی هست یا نه!
کاربر ۷۸۴۵۸۶
گفت: «پدر و مادرم مشکل دارند؟» ـ بله کارلوس. اگر آن‌ها می‌خواهند همه چیز را بی‌عیب و نقص انجام دهی، به این دلیل است که آن‌ها هم می‌خواهند همه چیز را بی‌عیب و نقص انجام دهند و نمی‌توانند شاد باشند تا وقتی که بفهمند اشتباه کردن طبیعی است و طبیعی است که در انجام بعضی کارها بهتریم و در بعضی دیگر نه و همیشه کارها آن‌طور که می‌خواهیم نمی‌شود.
زینب دهقانی
ـ من خیلی دستپاچه شدم، چون دلم می‌خواست بهترین باشم و در نمایش آواز بخوانم. ولی وقتی فکر کردم که همه‌ی پدر و مادرها آواز خواندنم را گوش می‌دهند و باید بی‌عیب و نقص بخوانم، صدایم بد شد. نت را اشتباهی و خارج۱ خواندم و همه‌ی همکلاسی‌هایم زدند زیر خنده و به من گفتند: «عجب قناری‌ای! و تو نوه‌ی حنجره‌طلا هستی؟» از آن روز به بعد در مدرسه به من می‌خندند
زینب دهقانی
اشتباه کردن طبیعی است و طبیعی است که در انجام بعضی کارها بهتریم و در بعضی دیگر نه و همیشه کارها آن‌طور که می‌خواهیم نمی‌شود.
سحر

حجم

۴۰۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۴۰۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد