بریده‌های کتاب قوانین مبارزه
کتاب قوانین مبارزه اثر رابرت گرین

کتاب قوانین مبارزه

نویسنده:رابرت گرین
امتیاز:
۴.۱از ۱۵ رأی
۴٫۱
(۱۵)
اگر با چالش خاصی دست و پنجه نرم نکنید. خستگی بر تمام اجزاء وجودتان حاکم می‌شود. در واقع فقدان انرژی ناشی از فقدان چالش است و اغلب زمانی اتفاق می‌افتد که از قابلیت ذهنی و جسمانی‌تان به اندازۀ کافی کار نمی‌کشید
Dexter
فراموش نکنید که هیچ‌کس بهتر از خویشاوندان و نزدیکان نمی‌تواند به زندگی انسان لطمه وارد آورد.
Mohammad
گُنگ و غیرقابل پیش‌بینی به نظر برسید هیچ‌کس مایل نیست با فردی که حرکاتش غیرقابل پیش‌بینی است درگیر شود. ستیزه‌جو را متقاعد کنید که چیزی برای از دست دادن ندارید و اگر قرار باشد در پرتگاه ناکامی سقوط کنید او را نیز با خود به قعر این پرتگاه می‌برید. این تکنیک بخصوص در مورد مهاجمی که چیزهای زیادی برای از دست دادن دارد بسیار مؤثر است. به او تفهیم کنید که شکست او بسیار پرهزینه و خودشکنانه خواهدبود. این ترفند تمایلش را برای زورگویی و گردنکشی عقیم و نارسا می‌کند.
Dexter
به مجرد اینکه زیر پایتان محکم شد و در جایگاهی قدرتمند مستقر شدید می‌توانید از مصالحه خودداری کرده و به صراحت بگویید که در صورت عدم پذیرش پیشنهاداتتان میز مذاکره را ترک خواهیدکرد.
Dexter
باید بدانید که بعضی اوقات سکوت از گفتار زیبا و پرمحتوا نیز مؤثرتر است. بنابراین گاه به جای اینکه به چیزهایی اشاره کنید که مردم انتظار دارند دربارۀ آن سخن بگویید لب از سخن فرو بسته و سکوت اختیار کنید.
Dexter
در جهانی که مردمانش بیش از اندازه مردد و دودل هستند، سرعت عمل اهرم نیرومندی به شمار می‌آید
Dexter
اگر پس از نبرد با دشمن با او مصالحه می‌کنید تیزهوشانه وانمود کنید که به این مصالحه اعتماد ندارید تا او همچنان دوستی و تفاهمش را به شما اثبات کند
Dexter
با خوشرویی ابلهان را تحمل کنید
Dexter
عقب‌نشینی در برابر دشمن نیرومند نه علامت ضعف، که نشانۀ قدرت است
Dexter
با تمرکز به کارهای کوچک ترس را تارومار کنید
Dexter

حجم

۱۱۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۵۱ صفحه

حجم

۱۱۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۵۱ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۰صفحه بعد