بریده‌های کتاب کار ناتمام
کتاب کار ناتمام اثر شهربانو قهاری

کتاب کار ناتمام

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۷ رأی
۴٫۱
(۷)
۱. به خودتان درباره خودتان راست بگویید. ۲. به خودتان درباره دیگری راست بگویید. ۳. به دیگری در رابطه خودتان راست بگویید. ۴. به دیگری درباره دیگری راست بگویید. ۵. به همه درباره همه چیز راست بگویید.
Mr MiM
هر تصمیمی در زمان خودش می‌تواند مناسب‌ترین باشد اما در زمان دیگری ممکن است، این‌طور نباشد.
Mr MiM
گریستن روشی است برای پاک کردن دودکش بخاری احساس، به‌این ترتیب احساس آرامش بیشتری خواهید کرد.
طاقچه طاها و بدرالله
کارهای ناتمام باعث اشتغال ذهنی می‌شوند، آنها ذهن را آلوده می‌کنند و تنش روانی ایجاد می‌کنند. گرچه همه ما به‌مرور به تنش‌های روانی عادت می‌کنیم و آن را بخش طبیعی زندگی می‌دانیم اما تنش‌های درونی حل‌نشده که پیامد کار ناتمام هستند اغلب با فراموشی، خستگی‌، کاهش انرژی‌، دشواری در توجه و تمرکز‌، مشکلات خواب‌، اشتغال ذهنی‌، نگرانی اضطراب‌، افسردگی و... مشکلات جسمانی (مانند مشکلات گوارشی‌، دردها و...) همراه هستند که رنگ باختن آنها منوط به تمام کردن وضعیت ناتمام در زندگی‌مان است.
Ali
این دیدگاه را به‌خاطر بسپارید «من خوب هستم، تو خوب هستی». نوازش کنید: نگاه مهرآمیز، لبخند زدن، کلام شیرین و هر گونه توجه و احترام نسبت به دیگران نوازش نامیده می‌شود.
Mr MiM
خشونت و آزار را حق خود ندانید‌، حتی اگر اشتباه کردید یا رفتار نامناسبی انجام دادید باز هم دلیلی برای خشونت‌ورزی وجود ندارد. در این موارد شما باید جریمه دهید و جبران کنید‌، نه اینکه مورد آزار و رفتار پرخاشگرانه دیگری قرار گیرید.
طاقچه طاها و بدرالله
برای به پایان رساندن کارهای ناتمام باید با تجارب تلخ گذشته روبه‌رو شویم
مریم غفار
نیل دونالد والش (۱۳۸۶) به اهمیت راستگویی در به پایان رساندن کارهای ناتمام تاکید کرده است، او راستگویی را در ۵ مورد ضروری می‌داند. ۱. به خودتان درباره خودتان راست بگویید. ۲. به خودتان درباره دیگری راست بگویید. ۳. به دیگری در رابطه خودتان راست بگویید. ۴. به دیگری درباره دیگری راست بگویید. ۵. به همه درباره همه چیز راست بگویید.
طاقچه طاها و بدرالله
بخشش یکی از قدرتمندترین ابزار معنوی است با بخشش می‌توان خود، اطرافیان و دنیا را تغییر داد. با انتخاب بخشش، مسئولیت آزارگر را از او سلب نمی‌کنیم، رفتارهای نامناسب او را تایید نمی‌کنیم، بلکه خود را از افکار و احساسات منفی که نسبت به آزارگر داریم رها می‌کنیم و به آرامش می‌رسیم. به‌این ترتیب، می‌توان گفت که بخشش بزرگترین هدیه‌ایست که می‌توانیم به خودمان بدهیم.
meity
وقتی رویدادی اتفاق می‌افتد که تا اندازه‌ای شبیه رویدادهای تلخ حل‌نشده گذشته است، هیجانات حوض به جوش می‌آیند و فرد هیجان‌هایی را که قبلا زنده‌به‌گور کرده است تجربه می‌کند، گویی گوری باز می‌شود و اسکلت‌هایی از هیجان‌های دفن‌شده سر بر‌می‌آورند، چیزی شبیه باز شدن سر زخم کهنه‌ای که عفونتی را در خود پنهان کرده است و باز شدن آن با خونریزی و ترشحات عفونی زیادی همراه است.
me

حجم

۱۲۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

حجم

۱۲۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد