دانلود و خرید کتاب پاکسازی کبد چرب، کلیه، پوست، غدد لنفاوی، روده بزرگ ساندرا کبوت ترجمه مهدیه مقاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پاکسازی کبد چرب، کلیه، پوست، غدد لنفاوی، روده بزرگ اثر ساندرا کبوت

کتاب پاکسازی کبد چرب، کلیه، پوست، غدد لنفاوی، روده بزرگ

معرفی کتاب پاکسازی کبد چرب، کلیه، پوست، غدد لنفاوی، روده بزرگ

«خواص درمانی آب‌میوه‌ها» نوشته دکتر ساندرا کبوت( -۱۹۵۲)، پزشک و کارشناس تغذیه است. این کتاب به کمک آبمیوه‌ها، روش‌هایی برای سم‌زدایی بدن، کاهش وزن، جوان ماندن و افزایش طول عمر پیشنهاد می‌دهد. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: « هرکسی که وضعیت جسمی و روانی خوبی دارد و خیلی کم سن یا خیلی پیر نیست می‌تواند به راحتی و بدون خطر، رژیمی یک روزه بگیرد، حتی با وجود اینکه تجربه‌ی هیچ‌گونه رژیمی نداشته است. گمان می‌کنم شما به‌خاطر چیز‌های مثبت زیادی شگفت‌زده شده‌اید که می‌تواند از کاری به سادگی جای گزینی رژیم غذایی معمولتان- که البته برای اغلب ما آن‌قدر‌ها هم عالی نیست- با آب میوه و سبزیجات تازه، آن هم تنها به مدت ۲۴ ساعت بوجود آید (در فصل هفتم دستورالعمل‌های زیادی را در مورد انجام دقیق آن خواهید یافت!) برای بسیاری از شما ممکن است اینطور به نظر برسد که ۲۴ ساعت بدون غذا سرکردن واقعاً معضل بزرگی است، مخصوصاً اگر به خوردن ۲ یا ۳ وعده‌ی غذایی کامل همراه با یک، دو، سه یا حتی چندین میان وعده در روز عادت داشته باشید. اما به من اعتماد کنید، آن‌قدر‌ها هم دشوار نیست!»

نظرات کاربران

banafsheh
۱۴۰۱/۰۸/۰۷

کتاب خوبی برای سم زدایی هست اگربدن وروح خسته ای دارید پیشنهادم خوندن وعمل کردن این کتابه

کاربر ۳۹۰۷۶۶۵
۱۴۰۲/۰۶/۱۳

بیشتر شنیده بودم میگفتن خود میوه از آبش بهتره ولی در این کتاب به فواید بی‌نظیر آب میوه اشاره کرده و چون خود نویسنده پزشک هستن بیمارانشان رو در کنار علم پزشکی به خوردن آب میوه توصیه کرده که نتایج

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۰)
عموماً به این توافق رسیده‌اند که بیش از ۸۰ درصد سموم موجود در بدن از غذاهایی است که می‌خوریم.
صبح
سردرد‌های میگرنی مری از میگرن‌های پی‌درپی و شدیدی رنج می‌برد. او سال‌ها از داروهای مسکن‌قوی استفاده می‌کرد، زیرا داروهای باز دارنده، عوارض جانبی غیرقابل قبولی را بر جای گذاشته بودند و آن‌قدر‌ها هم مؤثر نبودند. من به او توصیه کردم که روزانه ۲ لیوان بزرگ آب میوه متشکل از مرکبات، هویج، سیب، کلم و گیاهان سبز تازه بنوشد. همچنین به او گفتم که روزانه یک مکمل منیزیم با دوز ۴۰۰ میلی‌گرم بخورد. مصرف مسکن‌‌های زیاد مری را درمانده کرده بود. او پس از گذشت شش هفته از نوشیدن آب میوه‌ها، نسبت به بهبود سلامتی‌اش شگفت‌زده بود و متوجه شد که تعداد دفعات سردرد‌هایش بسیار کم شده است. پس از گذشت شش ماه از نوشیدن آب میوه‌ها، به من گفت که به‌ندرت دچار سردرد می‌شود و در آن مواقع هم سردرد‌هایش جزئی و کوتاه مدت هستند و زود رفع می‌شوند. مری متوجه شد که وقتی با سردرد از خواب بیدار می‌شود آب میوه‌ی طبیعی ظرف مدت نیم ساعت آ‌ن‌را رفع می‌کند.
صبح
سموم سبب حساسیت‌های پوستی، سردرد‌ها، بیماری‌های کبدی، خستگی دائمی، افزایش وزن، بیماری ام‌اس و سرطان می‌شوند. در حقیقت اگرچه مطالعات علمی هنوز مدرکی برای اثبات آن در دست ندارد اما یک متخصص تغذیه گفته است که: ”همه‌ی بیماری‌ها، بدون در نظر گرفتن اسامی آن‌ها تنها نمود‌های متنوع یک بیماری به نام ” توکسمیا“ (به معنای سمی شدن خون توسط سمی که خود سلول‌‌های بدن تولید می‌کنند) هستند. “
صبح
سؤال: من در مورد بسیاری از تأثیرات جانبی ناخوشایند رژیم چیز‌هایی شنیده‌ام، چیز‌هایی همچون تنفس بد و مشکلات پوستی، اما دلیل آن را کاملاً متوجه نمی‌شوم. می‌توانید در این رابطه کمی توضیح دهید؟ جواب: اکثر سمومی (همچون مواد افزودنی و مواد نگهدارنده‌ی شیمیایی، پلاستیک‌ها، حلال‌ها، حشره‌کش‌ها، سموم دفع آفات، و غیره) که در طول عمر در بدنتان تجمع یافته‌اند در چربی‌های بدنتان انبار شده‌اند. وقتی از خوردن دست می‌کشید بدنتان به سمت این سلول‌های چربی رفته و برای کسب انرژی شروع به سوزاندن آن‌ها می‌کند، و وقتی این اتفاق می‌افتد سموم انباشته شده به داخل جریان خون ریخته می‌شوند. این فرآیند در نهایت موجب می‌شود که سموم از طریق اعضایی همچون کبد، کلیه‌ها، روده‌ها، ریه‌ها و پوست دفع شوند. بنابراین این امر کاملاً قابل درک است. اینطور فکر نمی‌کنید؟ سمومی که از طریق پوستتان دفع می‌شوند می‌توانند منجر به بروز کهیر شوند. همین‌طور آلاینده‌هایی که از طریق ریه‌ها دفع می‌شوند ممکن است تنفس شما را با کمی مشکل مواجه کنند.
صبح
داروهای جدید امروز معمولاً به‌جای تشخیص علت پنهان بیماری، اغلب، بیشتر تمرکزشان را روی درمان علایم آن می‌گذارند.
صبح
چنانچه روده‌ی بزرگ بیش از حد پر شده و از این ضایعات اضافی و سموم بسیار زیاد به ستوه آمده باشد، مستعد خرابی و بد کار کردن است و اغلب بدان معناست که سموم به‌جای دفع شدن، دوباره به سمت کبد خسته و بیچاره بر می‌گردند. چنانچه این اتفاق بیافتد، اصلاً به نفع سلامت ما نیست
صبح
برای توضیح این فرآیند بسیار پیچیده باید گفت که کبد سم‌های قابل حل در چربی را به تولیدات جانبی قابل حل در آب تبدیل می‌کند، به این ترتیب می‌توانند از طریق مایعاتی همچون صفرا، عرق و ادرار از بدن دفع شوند. چنانچه کبد شما چنین اعمالی را انجام ندهد، این سموم در قسمت‌های پر چربی بدنتان همچون منبع مربوط به چربی (که بافتی رابط است و چربی را انبار می‌کند) و غدد درون ریز حبس می‌شوند. افرادی که سموم، بیش از حد در بدنشان تجمع کرده‌اند با مشکل اضافه وزن مواجه‌اند!
صبح
این امر حقیقت دارد که ترسی ریشه‌دار نسبت به گرسنگی، بسیاری از مردم را از رژیم گرفتن منصرف می‌سازد، و به همان اندازه چشمشان را به روی فواید آن می‌بندد.
صبح
بقراط حکیم، پدر فرزانه و دلسوز طب مدرن گفته است: هرکس در درون خود یک پزشک دارد؛ ما فقط باید در کارش به او کمک کنیم. نیروی درمان کننده‌ی طبیعی درون هر یک از ما، عالی‌ترین نیرو برای بهبود است. غذای ما می‌بایست داروی ما باشد و داروی ما می‌بایست غذای ما باشد.
sajjad90
حمام با سرکه‌ی سیب (۲ فنجان سرکه‌ی سیب در یک وان آب گرم) که علاوه بر پالایش پوست، خارش آن را نیز تسکین می‌دهد.
sajjad90

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۵۳,۰۰۰
تومان