بریده‌های کتاب چهارراه پول‌سازی
کتاب چهارراه پول‌سازی اثر شارون  لیچر

کتاب چهارراه پول‌سازی

۳٫۹
(۳۷)
برای من، سخت کار کردن و جان کندن برای پول نشانه‌ی هوش مالی بالا نیست. برای من هوش مالی به معنای آن است که از هیچ پول بسازیم و بخواهیم پول برایمان کار کند.
shahin
غصة فرصت‌های از دست رفتۀ زندگی را نخورید. شاید اکنون همان فرصتی، باشد که سالها انتظارش را کشیده‌اید.
معین کرمانی
«کارهای من به دیگران مربوط نمی‌شود و کارهای آن‌ها به من. » هر کسی مصلحت خود را بهتر از دیگری می‌داند.
reyhaneh
برای موفقیت یاد بگیرید که بر ترس‌های خود غلبه کنید: اگر می‌خواهید موفق شوید باید به نگرانی‌هایتان پایان دهید و به نظرات و گفته‌های دیگران بی‌اهمیت باشید.
reyhaneh
زمانی که کم سن و سال بودم، پدر پولدار کتابی به من داد که نامش «صابون سنگی» بود. آن کتاب در سال ۱۹۴۷ توسط مارسیابراون نوشته شده بود که در قفسه‌های بیش‌تر کتابفروشی‌ها به چشم می‌خورد.
A_
اعضای گروه I در مقابل کار نکردن خود، پول زیادی به دست می‌آورند و در نهایت مالیات کم‌تری نیز می‌پردازند. پس چرا بسیاری از مردم به دنبال سرمایه‌گذاری نمی‌روند؟ جواب این سؤال در یک کلمه خلاصه می‌شود. «ریسک»
افشار
به عبارت ساده‌تر یک کارفرما یا همان S کار خود را به تنهایی انجام می‌دهد و مدیر و کارمند خودش می‌باشد. اما یک تاجر یا B در تلاش است که با حضور دیگران به‌ویژه افراد با هوش و زرنگ کار خود را به پایان برساند و سیستمی طراحی می‌کند که بیشتر دیگران در آن ایفای نقش می‌کنند تا خودش
افشار
اگر شما می‌خواهید تغییری در خود ایجاد کنید، باید از افکار و دانسته‌هایتان به شکل مناسب استفاده کنید، زیرا ندای درونی و قلبی شما بهترین محرک درونی شماست که می‌تواند شما را به آرزوها و اهدافتان برساند.
shahin
پدر پولدار در این‌باره می‌گفت: عشق به پول، ریشه‌ی تمام بدی‌ها و پلیدی‌ها نیست، بلکه عمری برای پول کار کردن و جان کندن است که ریشه‌ی تمام پلیدی‌ها و بدبختی‌ها می‌شود. او می‌گفت: پلیدی‌ها و بدبختی‌ها همان قرض‌ها و بدهی‌های ما هستند که هرگز ما را راحت نمی‌گذارند.
shahin
در طول سال‌های اخیر محققان مطالعاتی را آغاز کردند که نشان دهد چگونه بسیاری از افرادی که فقیر به دنیا آمده‌اند، ثروتمند شده‌اند. موارد زیر نتیجه‌ی تحقیقات آن‌ها بود: ۱- آن‌ها از برنامه‌ریزی بلند مدت خوبی استفاده کرده‌اند. ۲- آن‌ها معتقد بودند که بعد از هر شکست، پیروزی است. ۳- آن‌ها راه استفاده از توانایی‌هایشان را می‌دانستند. این گروه از افراد برای دست‌یابی به آن‌چه که آرزویش را داشتند، چیزهای زیادی را از دست دادند. اما از استفاده‌ی درست از توانایی‌هایشان دست برنداشتند و متوجه شدند برای موفقیت باید آن‌چه را که می‌دانند با آن‌چه که دارند، ترکیب کنند. آلبرت انیشتین نیز از جمع اعداد با یک‌دیگر در علم ریاضیات شگفت زده بود و می‌گفت اگر عملیات جمع در ریاضیات را درباره‌ی پول اعمال کنیم، تمام مشکلات حل می‌شوند.
shahin

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۶صفحه بعد